تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821024437




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشكيل 31 سپاه استاني مقتدر براي مقابله با تهديدات موجود است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تشكيل 31 سپاه استاني مقتدر براي مقابله با تهديدات موجود است
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينكه سپاه بايد طوري ساماندهي شود كه در برابر انواع تهديدات آماده باشد،‌گفت: تشكيل 31 سپاه استاني مقتدر نيز براي مقابله ي سريع با تهديدات موجود بود .


به گزارش خبرنگار ايرنا " حجت الاسلام علي سعيدي" پيش از خطبه هاي نماز جمعه اين هفته تهران اظهار داشت: سپاه پاسداران نقش اساسي در حفظ استقلال كشور و دستاوردهاي انقلاب داشته است.
وي ضمن گراميداشت ميلاد امام حسين (‌ع ) و روز پاسدار افزود: در طول سه دهه گذشته شاهد بوديم كه سپاه پاسداران با قطرات خون خود و اهداي جان بهترين نيروهايش توانست از انقلاب در تمام عرصه صيانت و پاسداري كند.
سعيدي با بيان اينكه ‌براساس قانون اساسي وظيفه سپاه پاسداران صيانت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است ،‌گفت: انقلاب با سه طيف تهديدات شامل تهديدات نظامي و سخت مانند جنگ تحميلي عراق ، تهديدات امنيتي و نيمه سخت مثل آشوبهاي محلي و منطقه اي و تهديدات نرم يا تهديدات فرهنگي براي تضعيف انقلاب روبرو است.
وي تصريح كرد كه سپاه يك يك نيروي نظامي صرف نيست، يك نيروي مسلح مكتبي است كه ماموريتش نظامي، امنيتي و فرهنگي است و در هر عرصه كه انقلاب نياز داشته باشد اعم از عرصه نظامي ، فرهنگي و اقتصادي حضور خواهد داشت .
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: در جنگ تحميلي عراق عليه ايران دشمن پيش بيني قطعي كرده بود كه در مدت كوتاهي به اهداف خود دست پيدا كنند ولي به همت سپاه ، ارتش و بسيج بزرگترين توطئه و تهاجم عليه انقلاب دفع شد.
سعيدي افزود: در داخل كشور نيز در سالهاي اول انقلاب، كشور با آشوبهاي زيادي در كردستان ، خوزستان و ... روبرو شد كه سپاه با حضور خود اين فتنه ها را خاموش كرد .
وي افزود: سومين عرصه اي كه سپاه وارد شد ، حفاظت از شخصيت ها ي انقلاب در برابر عمليات خطرناك دشمن بود كه بدست منافقين داخلي انجام مي شد.
سعيدي تامين امنيت پرواز ها و فرودگاهها را از ديگر عرصه هاي حضور سپاه عنوان كرد و افزود: جلوگيري از ربودن هواپيماها از ديگر عرصه هاي حضور سپاه بود؛ بيش از 100 مورد دشمن اقدام به ربودن هواپيما كرده اند ولي به خاطر حضور به موقع نيروهاي سپاه دشمن هيچگونه توفيقي نداشت است و طي 20 سال نتوانسته از اين معبر لطمه وارد كند.
نماينده ولي فقيه با اشاره به حضور سپاه در عرصه سازندگي با فرمان مقام معظم رهبري از سال 68 اظهار داشت : سپاه با تكيه بر توان فني و مهندسي خود توانسته گامهاي بلندي را در عرصه اقتصادي بردارد و تاكنون يك هزار و 600 طرح برزرگ و كوچك اجرا كرد ه و 285 پروژه بزرگ در دست اقدام دارد كه از جمله ي آنها مي توان به سد كرخه ؛سد گتوند، مخازن نفت پالايشگاه عسلويه ، اتوبانها، پلها، متروي تهران و ... اشاره كرد .
وي افزود: امروز ملت ايران پرچمدار مقابله با استكبار جهاني است و اگر بخواهيم در مصاف با دشمن پيروز بشويم نيازمند به اصل معنويت و برخورداري از صبر و پايداري در برابر دشمن و وفاداري به آرمانها هستيم .
اقتصام ** 1579
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن