تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816441200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازي تمام شد... خبرهايي از هشت تله‌فيلم و سه سريال سيما


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بازي تمام شد... خبرهايي از هشت تله‌فيلم و سه سريال سيما


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

**شبكه اول**

**«بازي» تمام شد

با اتمام تدوين تله فيلم پايان بازي، اين فيلم تلويزيوني وارد مرحله ساخت موسيقي و صداگذاري و ميكس شد.

به گزارش ايسنا به نقل از رسانه خبري شبكه يك سيما، تله فيلم پايان بازي را كاظم معصومي كارگرداني كرده است و در حال حاضر، امين هنرمند كار ساخت موسيقي و محمد رضا يوسفي صداگذاري و ميكس آن را انجام مي دهند. پايان بازي را كاوه سجادي حسيني و علي كاظميان براساس داستان كافي و جلادش نوشته اند و داستان آن درباره يك سرگرد نيروي انتظامي به نام شكيباست كه افسر ويژه قتل است او در پايان خدمت خود دچار يك بيماري مزمن شده است و همزمان درگير پرونده ايي پيچيده در مورد قتل مشكوك يكي از همكاران خود مي شود تا اينكه...

تله فيلم پايان بازي را عليرضا رئيسيان براي گروه فيلم وسريال شبكه يك سيما تهيه كرده است و بازيگراني چون: مسعود رايگان، بابك حميديان، كاظم هژير آزاد، سعيد شهسواري و فرامرز روشنايي در آن به ايفاي نقش پرداخته است. تله فيلم پايان بازي در بهار 87 در تهران جلو دوربين مرتضي غفوري رفته است و بهزاد مصلح كار تدوين آن را به تازگي به پايان برده است. ديگر عوامل اين فيلم عبارتند از:مدير توليد: محمدرضا منصوري، صدابردار: داريوش صادق پور، طراح چهره پردازي: مهرداد روحاني، طراح صحنه ولباس: محسن پناهي

**دست راست من» كليد زد

تصويربرداري تله فيلم دست راست من به كارگرداني داريوش ربيعي آغاز شده است و هم اكنون گروه سازنده در حوالي ميدان ونك تهران مشغول ضبط ديگر سكانس هاي اين تله فيلم هستند.

به گزارش ايسنا به نقل از رسانه خبري شبكه يك سيما، «دست راست من» را حسين مروي تهيه مي كند و بازيگراني چون گوهر خيرانديش ، يوسف تيموري، رضا فيض نوروزي، آرزو افشار و... به شخصيت هاي آن جان مي بخشد.اين فيلم تلويزيوني كه بر اساس فيلم نامه اي از علي خودسياني ساخته مي شود، داستان جواني را پي مي گيرد كه كار عمده اش جيب بري و كيف قاپي است. اما روزي اتفاقاتي براي او رخ مي دهد كه مسير زندگي وي را دچار تغيير مي سازد. اين تله فيلم تلويزيوني از 20 تيرماه جلو دوربين بهزاد علي آباديان رفته است و بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده كار تصويربرداري آن 20 روز ديگر به طول مي انجامد.قرار است بعد از اتمام تصويربرداري، حسين غضنفري اين تله فيلم را تدوين كند و سعيد ذهني نيز موسيقي آن را خواهد ساخت. «دست راست من» به سفارش گروه فيلم وسريال فيلم و سريال شبكه يك سيما تهيه مي شود.

تصويربرداري تله فيلم همچون يك رويا به كارگرداني محمدعلي نجفي به پايان رسيد. و تصاوير ضبط شده آن به مهدي حسيني وند سپرده شده است تا كار تدوين آن انجام شود.

به گزارش ايسنا به نقل از رسانه خبري شبكه يك سيما، «همچون يك رويا» كه از موضوعي معناگرا برخوردار است داستان ارتباط يك زن مهندس معمار با يك دختر بچه ارمني را پي مي گيرد كه نيمه فلج است و همين ارتباط مهندس را با معنا هايي متفاوتي از زندگي آشنا مي سازد.فيلم نامه همچون يك رويا را اصغر عبدالهي نگاشته است و بازيگراني چون: سهيلا گلستاني، شاهرخ فروتنيان، افسانه چهره آزاد، اليكا عبدالرزاقي دركنار پانيز اسماعيلي در آن به ايفاي نقش پرداخته اند. همچون يك رويا كه پيش ازاين كيميا نام داشت را عليرضا رئيسيان براي گروه فيلم و سريال شبكه يك سيما تهيه كرده است. اين فيلم تابستان امسال در تهران جلو دوربين فرهاد مافي رفته است و در حال حاضر مهدي حسيني وند مشغول تدوين آن است.در اين فيلم تلويزيوني؛ داريوش صادق پور به عنوان صدابردار، محمدرضا نوروزي به عنوان مدير توليد و مريم دوستي در مقام طراح چهره پردازي همكاري داشته اند. گفتني است محمد علي نجفي كارگرداني سريال ماندگار سربداران را در كارنامه خود دارد.

**« خانه ساحلي» براي پخش تدوين مي شود

خانه ساحلي به تدوين رسيد با اتمام تصويربرداري تله فيلم خانه ساحلي راش هاي اين فيلم به حسين غضنفري سپرده شد تا نسخه تدوين شده اين فيلم آماده شود. در همين حال بهمن سپهري نيز كار ساخت موسيقي آن را آغاز كرده است تا طبق برنامه ريز هاي انجام شده، اين فيلم يك ماه ديگر براي پخش به شبكه يك سيما تحويل داده شود. به گزارش ايسنا به نقل از رسانه خبري شبكه يك سيما، فيلم تلويزيوني خانه ساحلي را حسين مروي براي گروه فيلم و سريال شبكه يك تهيه كرده است. تله فيلم تلويزيوني خانه ساحلي كه اقتباسي از يكي از مطرح ترين آثار سينمايي جهان يعني، گربه روي شيرواني داغ است توسط صادق كرميار نوشته و كارگرداني شده است. اين فيلم روايتگر ماجراي پدر و پسري است كه دچار سوء تفاهم مي شوند و..... در اين فيلم داوود رشيدي و پوراندخت ميهمن به ايفاي نقش پرداخته اند ديگر عوامل اين فيلم عبارتند از: مدير تصويربردار: حسين فرزانه ؛ طراح صحنه: مهدي بداغي ؛ دستيار اول كارگردان و برنامه ريز: محمد مهدي مروي ؛ مدير توليد: محسن نژاد اصفهاني.

***شبكه دو سيما**

**مسافر زمان(2)» به نيمه راه رسيد

«مسافر زمان» نام سريالي از گروه تاريخ شبكه دو سيما بود كه به دليل استقبال زياد مخاطبان، توليد سري جديد آن چند ماهي است كه در دستور كار قرار گرفته است ودر حال حاضر «مسافر زمان(2)» در حال تصويربرداري است.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما، اين سريال كه يك طنز تاريخي به حساب مي آيد، داستان ازدواج ناهيد و هوشيار است. ازدواجي كه منوط به فروش يك خانه كلنگي مي شود، اما پدر هوشيار خانه را نمي فروشد چون در جستجوي گنجي است كه اجداد وي وجود آنرا سينه به سينه نقل مي كرده اند. جستجوها براي يافتن گنج در خانه قديمي آغاز مي شود، گنج آنها را به غاري باستاني مي كشاند، در آن غار آنها از دروازه زمان عبور كرده و به سال 590 ميلادي در زمان حكومت ساسانيان مي رسد.

مراحل تصويربرداري اين كار بيشتر از يك ماه در لوكيشن هاي شهر شيراز ادامه داشته و گروه به تازگي به تهران آمده اند تا بقيه كار جلوي دوربين برود. بر اساس برنامه ريزي هاي گروه سازنده، كار تصويربرداري تا مهر ماه ادامه خواهد داشت و گروه بعد از تهران به ياسوج خواهند رفت.

اسماعيل محرابي، علي دهكردي، جعفر دهقان، مائده طهماسبي، زيبا بروفه، بهاره رهنما، نيما فلاح، مهدي صبائي، رامين ناصر نصير، مهدي فقيه، ولي ا... مؤمني، پرديس افكاري، مازيار اكبري، محمدرضا ساربان و آزاده فياضي از جمله بازيگران اين سريال محسوب مي شوند.

ساير عوامل اين سريال عبارتند از :تهيه كننده: ذبيح اله اجاقلو/كارگردان: مسعود نوابي/نويسندگان: بهرام نامي، فاطمه خدامي/بازنويسي فيلمنامه: مسعود نوابي/تدوينگر: محسن توكلي/تصويربردار: سعيد خادمي

**به سفارش كودك و نوجوان: سريال «گزل، روشنايي كوهستان» به شبكه دو مي آيد

«گزل، روشنايي كوهستان» نام سريال جديدي از گروه كودك و نوجوان شبكه دو سيماست كه به زودي توليد آن شروع مي شود.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما،قصه اين سريال برگرفته از داستاني خارجي به نام پوليانا، روشنايي كوهستان است. گزل، دختري است كه پدر و مادرش را از دست داده و با عمه خود در جنوب ايران زندگي مي كند، او دچار يك بيماري سخت مي شود كه پزشكان تجويز مي كنند براي بهبود به مناطق سردسير كشور سفر كند. گزل به منزل پدربزرگ و مادربزرگش در اردبيل مي رود و در آنجا زندگي جديدي را شروع مي كند، او عامل ايجاد اتفاقات و ماجراهاي جديدي مي شود كه داستان اصلي اين سريال 14 قسمتي را به وجود مي آورد.تهيه كننده ونويسنده اين سريال علي اكبر قاضي نظام است. هنوز ساير عوامل مشخص نشده‌اند.

**تله فيلم «قبل از غروب» در شبكه دو از دفاع مقدس مي گويد

تله فيلم «قبل از غروب» به تهيه كنندگي و كارگرداني محمد جواد كاسه ساز و به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه دو سيما توليد خواهد شد.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما،اين تله فيلم داستان پسري به نام مجيد است. در روزهاي اول جنگ پدر و مادر مجيد در يكي از شهرهاي مرزي ايران، جلوي چشمانش توسط افسر عراقي به نام ماجد ادهم كشته مي شوند. سالها بعد در خط مقدم جبهه اين افسر را ما بين اسراي عراقي مي بيند و تصميم به انتقام مي گيرد....شهرام آقايي پور متن اين فيلم نامه را نوشته است و هنوز هيچ كدام از عوامل و بازيگران فيلم قطعي نشده اند. تله فيلم « قبل از غروب» به زودي وارد مرحله پيش توليد خواهد شد.

**تله فيلم «دلايل اصلي» 14 مرداد پخش مي شود

تله فيلم « دلايل اصلي» از توليدات گروه فيلم و سريال شبكه دو سيما دو شنبه 14 مرداد ماه پخش مي شود.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما،اين فيلم مضموني معمايي ـ پليسي دارد و كاظم معصومي كارگرداني و امير حسين شريفي تهيه كنندگي آن را به عهده دارد. «دلايل اصلي» داستان دو شريك مالي به نامهاي مسعود و علي است كه مديران يك شركت ساختماني در يكي از شهرهاي شمالي هستند، طي حادثه اي علي به قتل مي رسد. سرگرد كاوه از بخش جنايي پليس كه به طور اتفاقي با اين قتل روبرو شده، پيگيري پرونده را به عهده مي گيرد....جعفر دهقان، صدر الدين حجازي، ماه چهره خليلي، آزاده صمدي، آرش مجيدي، ميرطاهر مظلومي و فرخ نعمتي از جمله بازيگران اين تله فيلم هستند.

ساير عوامل عبارتند از:نويسندگان : كيانوش اسلامي، سيدرضا حسيني/تدوين: نيما حسن دوست/مدير تصويربرداري: اسماعيل آقاجاني/

**«تندباد مايا» در شبكه دو

تله فيلم« تندباد مايا» به سفارش گروه كودك و نوجوان شبكه دو سيما به مرحله پيش توليد رسيد.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما،«تندباد مايا» داستان دو خانواده در تركمن صحرا است كه اختلاف ديرينه اي با هم دارند. خانواده اياز و يار محمد براي حل اختلافات چند ساله تصميم مي گيرند تا با ماديان خانواده يار محمد و اسب نر اياز در دوسال متمادي دو كره اسب اصيل براي پسران نوجوان خود فراهم كنند و از اين طريق از دشمني ديرينه دست بردارند، تولد كره اسبي به نام مايا در سال اول پسر يار محمد را به آرزويش مي رساند اما سالي كه نوبت خانواده اياز مي شود، اسب ماديان و كره اسب داخل شكم او از بين مي رود، و اين بهانه اي مي شود تا اياز دشمني خود را از سر بگيرد.تهيه كنندگي و كارگرداني اين تله فيلم را علي عبدالعلي زاده به عهده دارد و فاطمه پاسبان فيلم نامه را نوشته است.« تندباد مايا» به تازگي وارد مرحله پيش توليد شده است و هنوز ساير عوامل و بازيگران آن مشخص نشده اند.

**به سفارش گروه كودك شبكه دو : سريال «مدرسه» جلوي دوربين مي رود

سريال 39 قسمتي « مدرسه » هفته آينده كليد مي خورد تا گروه سازنده طي 6 ماه آينده بتوانند كار تصويربرداري را تمام كنند.

به گزارش ايسنا به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما،اين سريال كه پيش از اين با نام سريال« مدرسه شهيد چمران» شناخته مي شد به تهيه كنندگي بهروز مفيد و كارگرداني داريوش ياري قرار است روز شنبه 5 مرداد ماه كليد بخورد.سريال تلويزيوني «مدرسه» كه قرار است در39 قسمت 30 دقيقه اي توليد شود داستان هاي متعددي دارد كه با حضور 4 بازيگر اصلي نوجوان ، 80 بازيگر فرعي و بيش از 10 بازيگر اصلي ، دغدغه ها و مسائل اجتماعي نوجوانان را به تصوير مي كشد.داستان هاي اين سريال را سياووش و محمود طالبيان نوشته اند. مشاوران فيلم نامه هم رضا بَراهيمي و فريدون حسن پور هستند.

بهروز مفيد تهيه كننده اين سريال درباره هدف اصلي سريال مي گويد: ماجراهاي «مدرسه» با رويكردي آموزشي وتربيتي در يك مدرسه اتفاق مي افتد وما برخي از مشكلات عمده دانش آموزان، خانواده هاي آنها و معلمان را با حضور مشاوراني از آموزش و پرورش بررسي مي كنيم.تا به حال حضور بازيگراني چون فردوس كاوياني، مهران رجبي، رضا توكلي، عباس محبوب، احمد يارعلي، بهروز رحيم خاني در اين سريال قطعي شده است.چهار بازيگر نوجوان اصلي هم عبارتند از : ارسلان اوليائي ، ميلاد مرادي نسب، بهنام داوري و سهند جاهدي.

لوكيشن اصلي اين سريال «مدرسه هدف است و بنا به گفته بهروز مفيد گروه اميدوار است تا 6 ماه آينده كار تصويربرداري تمام شود.

***شبكه سه سيما **

** تله فيلم انتقال

فيلم تلويزيوني انتقال به نويسندگي عليرضا بذرافشان و عليرضا افخمي ، كارگرداني عليرضا بذرافشان و تهيه كنندگي مصطفي عزيزي در گروه فيلم و سريال شبكه سه در حال توليد ميباشد .

بذرافشان كه پيش از اين به عنوان نويسنده ، خلق موقعيت هاي جذاب و داستان هاي كمتر گفته شده در سريال هاي پربيننده اي مثل خط قرمز ،تب سرد و راه بي پايان را در كارنامه دارد اين بار به سراغ دنياي جنجالي و پرطرفدار فوتبال و حاشيه هاي آشكار و پنهان آدم هاي مطرح اين دنيا رفته است تا بر آن روي سكه زندگي ستاره هاي مشهور دنياي فوتبال زوم كند . ستاره هايي كه ناچارند بين علايق ميليون ها هوادار يا بقاي حرفه اي خود ، دست به انتخاب بزنند و تصميم هاي سرنوشت ساز بگيرند . تصوير برداري انتقال ،اين روزها در يكي از برج هاي مسكوني ولنجك تهران جريان دارد . تاكنون نزديك به پنجاه درصد " انتقال " توسط جواد صفا تصويربرداري شده و گروه براي گرفتن نماهاي خارجي فيلم در لوكيشن هاي مختلف شهري در طي روزهاي بعدي آماده مي شوند .

بازيگران : حميدرضا پگاه ، نگار فروزنده ، مجتبي رجبي معمار ، امير كاوه آهن جان ، حسين بهدوج ، فرشيد زارعي فرد ، افشين نخعي ، رضا كريمي ، با حضور افتخاري علي انصاريان و مهرداد ميناوند .

خلاصه داستان : سعيد فوتباليست سرشناس كه در يكي از تيم هاي محبوب تهراني بازي مي كند ، در آستانه انتقالي پر سر و صدا به ديگر تيم معروف اين شهر با بحراني خانوادگي روبرو مي شود كه دامنه حاشيه هاي شغلي اش را به كانون خانواده مي كشاند و زندگي او و همسرش آتوسا را به چالش هاي جدي دچار مي كند .

تله فيلم انتقال ساير عوامل:مدير تصويربرداري : جواد صفا / تصويربردار : خسرو دادگر

طراح صحنه و لباس : آيدين ظريف / صدابردار : احمد پولي بابايي

دستيار اول كارگردان و برنامه ريز : خسرو نصيري خواه/ دستياران كارگردان : ماني حق جو- پگاه جهاندار

منشي صحنه : آسيه حيدري / طراح چهره پردازي و چهره پرداز : هاشم فغاني – مهتاب حمزه نژاد

عكاس : مهدي دلخواسته ، مدير توليد : مهدي آقامحمدي / تداركات : مهدي پرويز جليلي

تدوين : سياوش كردجان / روابط عمومي : پيمان شوقي/ مجري طرح : سيد اميد عزيزي

انتهاي پيام
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن