تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819889819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس ديوان عدالت اداري: طرح تحول اقتصادي مديريت قوي مي طلبد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس ديوان عدالت اداري: طرح تحول اقتصادي مديريت قوي مي طلبد
رييس ديوان عدالت اداري گفت:اجراي طرح تحول اقتصادي مديريت قوي مي طلبد كه در صورت موفقيت گره هاي بزرگي را در كشور خواهد گشود.


حجت الاسلام علي رازيني، چهارشنبه درگفت و گو با ايرنا در همدان افزود: اين طرح ضرورتي بود كه بايد زودنر از اينها انجام مي شد.
وي اظهار داشت: نجات كشور و رفع مشكلات اقتصادي موجود در اين است كه دولت بتواند يارانه هاراهدفمند كند و در مسيري قرار دهد كه تنها در اختيار افراد نيازمند قرار گيرد.
وي گفت: اين كه افراد نيازمند از دولت و كميته امداد كمك بگيرند روش درستي نيست و بايد به گونه اي مديريت شود كه مردم روي پاي خود بايستند.
وي افزود:اين كه بايد مسيري طي شود تا به توليد كافي دسترسي داشته باشيم و اينها متكي به كمك دولت نباشند امري اجتناب ناپذير است.
رازيني ادامه داد:جنگ و مشكلات اقتصادي ناشي از آن دولت را مجبور كرد در اقلام مصرفي مردم و سوخت، يارانه پرداخت كند و قيمت ها را در حد زيادي پايين نگه دارد و اين مساله نمي تواند ابدي باشد.
حجت الاسلام رازيني با بيان اين كه اين امرباعث قاچاق مي شود، اظهار داشت: بايد نگاه ها به سمتي كه حقوق يك كارگر و حقوق بگيردر حد استاندارد باشد اصلاح شود.
ك/3 645/564/675 شماره 221 ساعت 16:50 تمام
 چهارشنبه 9 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن