تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815454260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جشنواره كشوري سايه آفتاب در سنندج آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: جشنواره كشوري سايه آفتاب در سنندج آغاز شد
سنندج - خبرگزاري مهر: همزمان با عيد سعيد مبعث جشنواره كشوري سايه آفتاب ويژه كودكان و نوجوانان در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، ظهر امروز با حضور بيش از 12 استان كشور اولين جشنواره سايه آفتاب با حضور 700 كودك و نوجوان در مجتمع فرهنگي و هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان سنندج آغاز شد.

مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان كردستان در مراسم افتتاحيه اين جشنواره اظهار داشت: استان كردستان در سال نوآوري و شكوفاي و در راستاي توسعه و تقويت باورهاي ديني و فرهنگي ميزان كودكان اكثر استانهاي كشور است.

عباس حسين پناهي عنوان كرد: در اولين جشنواره سايه آفتاب كه همزمان با عيد سعيد مبعث در سنندج برگزار مي شود كودكان و نوجوانان شركت كننده در مسابقه هاي مختلف فرهنگي و هنري با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وي افزود: در اين جشنواره مسابقات مختلفي از جمله قصه گويي، سرود و دف نوازي به صورت جمعي و تك نفره، خوشنويسي و طراحي، خواندن آثار ادبي در مدح حضرت محمد (ص) به اجرا در خواهد آمد.

مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان كردستان خاطرنشان كرد: در حاشيه برگزاري اين جشنواره نمايشگاهي از آثار كودكان سراسر كشور در زمينه هاي مختلف هنري نيز برپا شده است.

وي در پايان گفت: انتظار داريم كه جشنواره سايه آفتاب از امسال به صورت سالانه به ميزباني استان كردستان و با برنامه ريزي بهتري برگزار شود.
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن