تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد خلعتبری از شرايط پرواز ذوب آهن:به جای بيزينس کلاس 17 ساعت زي


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: بلافاصله پس از بازگشت از توکیو دقایقی با تنها گلزن ذوب در این دیدار تماس گرفتیم. خستگی را می شد در صدای او به وضوح احساس کرد. به قول خلعتبری 17 ساعت در یک هواپیما آن هم در قسمت معمولی آن و نه بیزینس کلاس نشستن خستگی را به تن هر بازیکنی هدیه می کند، به خصوص ذوبی ها که پس از یک بازی سنگین خستگی سفر را به جان خریده بودند. خلعتبری هم از بازی فینال صحبت کرد و هم مسئولان ذوب را مورد انتقاد قرار داد تا نشان دهد سفر خوبی را در بازگشت از توکیو تجربه نکرده است.

خسته نباشی، به نظر می رسد تازه از سفر برگشته ای....

نه من بلکه همه بازیکنان خسته هستند. واقعا برای تیمی در قواره های ما جای تاسف دارد که به خاطر کمی هزینه کمتر در قسمت معمولی هواپیما مستقر شود. نا سلامتی ما نایب قهرمان لیگ قهرمانان هستیم اما معلوم نیست چرا باید فقط به خاطر خواسته یکی از مسئولان که در این سفر هم همراه ما بود 17 ساعت مثل لشگر شکست خورده در هواپیما بنشینیم و خستگی را به جان بخریم.

خب چرا با مسئولان در این مورد صحبت نمی کنی؟

می دانم آقای دلیلی در این میان تقصیری ندارد، پس دلیلی نمی بینم با کسی در باشگاه در این رابطه صحبت کنم. وقتی در هواپیما زیر پای ایگور کاسترو خوابیدم و دراز کشیدم مسئولان باید با دیدن این صحنه کمی به خود می آمدند اما نمی دانم چرا این مسائل را از قبل حل و فصل نکرده بودند تا ما خیلی راحت به تهران برگردیم.

پس با این تفاسیر باید گفت سفر سختی را پشت سر گذاشته اید؟

صد در صد همینطور است و به همین خاطر من به نوبه خود صلاح دیدم طوری که به کسی برنخورد به این موضوع اعتراض کنم. امیدوارم این وضعیت دیگر برای تیم ما پیش نیاید تا بازیکن به جای خوابیدن زیر پاهای هم تیمی خود روی صندلی بیزینس کلاس هواپیما خستگی را از تن بیرون کند.

از این بحث خارج شویم، چه شد که قهرمانی در لیگ قهرمانان را از دست دادید، هر چند که نایب قهرمانی هم چیزی از ارزش های شما کم نمی کند؟

خب ما با امیدواری بسیاری پا به فینال گذاشته بودیم اما نمی دانم چه شد که یکباره و پس از دریافت گل اول شیرازه تیممان از هم پاشید. به نظر من اگر کمی بیشتر تمرکز داشتیم و کمتر اشتباه می کردیم می توانستیم قهرمان آسیا شویم.

ناراحت نیستی گلی که زدی چاره ساز نشد؟

من وظیفه ام گل زدن است و فقط برای موفقیت تیم تلاش می کنم. من باید به وظیفه ام عمل می کردم که خدا خواست و گل زدم اما باز هم می گویم اگر کمی تمرکز داشتیم قهرمان آسیا می شدی





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن