تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814909658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آنچه باید درباره فینالیست های لیگ قهرمانان آسیا بدانید


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: تیمهای سئونگنام و ذوب آهن سابقه رویارویی باهم را ندارند. رویارویی ذوب آهن و پوهانگ در مرحله یک چهارم نهایی که در مجموع 3-2 به نفع ذوب آهن شد، اولین رویارویی تیمهای ایران و کره جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا بود.

سئونگنام برای چهارمین بار در لیگ قهرمانان آسیا حاضر شده است، در حالی که ذوب آهن دومین حضورش را تجربه می کند.

سئونگنام 8 بازی از 11 بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان این فصل را برده است که 6 برد این تیم در خانه اتفاق افتاده است.

سئونگنام بهترین خط حمله لیگ قهرمانان را دارد، این تیم در 11 بازی 22 گل زده است: میانگین 2 گل در هر بازی که البته پایین تر از میانگین تیم چونبوک موتورز است که در 9 بازی 21 گل زده بود و در مرحله یک چهارم حذف شد.

مائوریسیو مولینا مهاجم کلمبیایی سئونگنام با 7 گل بهترین گلزن این تیم است که 2 گل کمتر از خوزه موتا زده که بهترین گلزن لیگ قهرمانان تا قبل از بازی فینال است. دژان رادنوچیچ مونته نگرویی با 4 گل دومین گلزن برتر سئونگنام است که البته بازی فینال را به دلیل محرومیت از دست داده است.

چئون کوانگ جین هافبک دفاعی این تیم نیز به دلیل 2 کارته شدن بازی فینال را از دست داده است. این بازیکن بازی فینال 2004 را نیز به دلیل محرومیت از دست داده بود.

شین تائه یونگ سرمربی جوان سئونگنام در سال 1995 قهرمانی آسیا را با این تیم تجربه کرده است. آنها در فینال 1- صفر النصر عربستان را در ریاض بردند.

ساشا اوگننوسکی کاپیتان استرالیایی سئونگنام برای دومین بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند. او در فینال سال 2008 با آدلاید یونایتد استرالیا مقابل گامبا اوزاکا بازی کرده است که نایب قهرمان شدند.

هونگ چول مدافع جوان این تیم بازی فینال را به دلیل حضور در بازیهای آسیایی 2010 گوانجو از دست داده است. او با کره جنوبی در چین حضور دارد.

جونگ سونگ ریونگ دروازه بان، کیم چئول هو هافبک و سونگ هو یونگ مهاجم 3 بازیکنی هستند که در همه بازیهای سئونگنام در این فصل لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته اند. جونگ رکوردار بیشترین دقایق بازی برای این تیم است: 990 دقیقه.

سئونگنام در کی لیگ برای حضور در مرحله پلی اف قهرمانی انتخاب شده است، اگرچه این تیم کی لیگ را با رتبه بدی به پایان رساند که کارشان را برای کسب هشتمین مقام قهرمانی سخت می کند. سئونگنام در 10 بازی آخرش در کی لیگ فقط 2 برد بدست آورد و پنجم شد.

--------------------------------------------------------------------------ذوب آهن برای دومین بار در رقابتهای آسیایی شرکت کرده و اولین بار به فینال رسیده است. ذوبی ها برای رسیدن به فینال 3 قهرمان سابق آسیا( الهلال و الاتحاد عربستان، پوهانگ کره جنوبی) را بردند و مقابل دو تیمی که سابقه حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را داشتند نیز پیروز شدند: الوحده امارات و بنیادکار ازبکستان.

ذوب آهن رکورد بهترین خط دفاعی لیگ قهرمانان را دارد: این تیم در 11 بازی فقط 5 گل دریافت کرده است. ذوبی ها در 7 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته اند و بیش از 2 گل در یک بازی نخورده اند: مقابل الاتحاد عربستان در مرحله گروهی که بازی 2-2 شد.

ذوب آهن 8 بازی از 11 بازی قبلی اش را برده است که 6 برد در فولادشهر بوده و 2 برد نیز در تاشکند و ریاض اتفاق افتاده است. تنها باخت ذوب آهن به الوحده امارات در مرحله گروهی بود که این تنها برد الوحده نیز بود.

ذوب آهن فقط 14 گل در 11 بازی به ثمر رسانده است و فقط در بازی مقابل الوحده موفق به زدن گل نشدند.

مهدی رجب زاده با 5 گل بهترین گلزن در تیم ذوب آهن است، اگرچه او 4 گلش را برای تیم مس کرمان به ثمر رسانده است. ایگور کاسترو و محمدرضا خلعتبری با 4 گل بهترین گلزنان تیم ذوب آهن در آسیا محسوب می شوند.

ایگور کاسترو، اسماعیل فرهادی، محمد قاضی و شهاب گردان در همه 11 بازی تیم ذوب آهن حضور داشته اند. قاضی و گردان تنها بازیکنانی هستند که در 11 بازی در ترکیب اصلی بوده اند.

فینال توکیو دومین بازی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیاست که در شرق آسیا انجام می شود. ذوب آهن در بازی قبلی اش در این منطقه آسیا با پوهانگ کره جنوبی 1-1 کرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن