تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815733828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه رسالت// تسويه حساب با احمدى‌نژاد به شيوه انگليسى‌ها!// سلامتى : بهزاد نبوى اشتباه كرد ، به او تذكر داديم// حاجى : اجماع اصلاح طلبان قطعى نيست


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه رسالت// تسويه حساب با احمدى‌نژاد به شيوه انگليسى‌ها!// سلامتى : بهزاد نبوى اشتباه كرد ، به او تذكر داديم// حاجى : اجماع اصلاح طلبان قطعى نيست
خبرگزاري آريا- در ستون «شنيده ها و نكته ها» ي رسالت در شماره امروز (8 مرداد)، اخبار ويژه زير را مي خوانيم.

تسويه حساب با احمدى‌نژاد به شيوه انگليسى‌ها!

پس از حمله لفظى رئيس‌جمهور ايران به انگليس و انتقاد از نماينده آنان در نشست ژنو، يك روزنامه‌ انگليسى مدعى انفجارى مهيب در حومه تهران شد كه شمارى بسيارى از مردم در آن كشته شده‌اند، اما خبر آن پخش نشده است.

به گزارش «تابناك» روزنامه‌ ديلى تلگراف انگليس كه رتبه نخست را در انتشار اخبار دروغ درباره ايران دارد، مدعى شد: سپاه پاسداران ايران، تحقيقات گسترده‌اى را درباره انفجار اسرارآميزى كه خودروهاى اين يگان را هدف قرار داده و باعث كشته شدن دستكم پانزده نفر از نيروهاى آنها و مجروح شدن تعداد ديگرى شده را آغاز كرده است.

ماه گذشته، «سيمور هرش»، روزنامه‌نگار آمريكايى گزارش داده بود كه دولت بوش چهارصد ميليون دلار در سال را براى انجام عمليات خرابكارانه در ايران سرمايه‌گذارى كرده است.

با اين حال، به نظر مى‌رسد، علت اصلى انتشار اين گزارش در اين روزنامه انگليسي، ناخشنودى از برخى تماس‌هاى ايران و آمريكاست.

ادعاى اين روزنامه در حالى منتشر مى‌شود حدود ماه قبل انفجارى در اطراف شهريار تهران روى داد كه از سوى خبرگزارى‌ها و رسانه‌ها درج و برخى از مسئولان نيز درباره آن به اطلاع رسانى پرداختند.

واكنش حزب اعتماد ملى به پيش شرط عبدالله نورى براى ورود به انتخابات

در پى مطرح شدن پيش شرطهايى از سوى عبدالله نورى براى ورود به انتخابات مبنى بر اينكه -1همه اصلاح طلبان بر روى وى اجماع كنند -2 در صورت ردصلاحيتش دوم خرداديها كانديداى ديگرى معرفى نكنند،اعضاى حزب اعتماد ملى در واكنش به اين مسئله اظهار داشتند بهتر است كسانى كه ادعاى قيموميت مى كنند به خودشان بيايند و با ارزيابى همه جوانب موضع گيرى كنندهمچنين معتقدند كه مطرح كردن اينگونه پيش شرطها باعث به وجود آمدن چالش ميان اصلاح طلبان و شوراى نگهبان خواهد بود.

ميرهادى در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اين گونه پيشنهادها با خواست و آرمان هاى نظام منافات دارد و معتقدم انتخابات نماد دموكراسى است و هر كسى آزاد است خودش را كانديدا كند بنابراين پيشنهاد ايشان خلاف دموكراسي، جامعه مدنى و آزادى پذيرفته شده است.

وى ادامه داد:اصلاح طلبان كشور و نظام را از خودشان مى دانند و اين گونه پيش شرط ها در بين اصلاح طلبان محقق نمى شود.

همچنين “آيتي” رئيس اطلاع رسانى حزب اعتماد ملى گفت: عبدا... نورى با اين پيشنهاد به دنبال نوعى بازى سياسى است و از اين طريق تلاش مى كند اصلاح طلبان را به صورت جدى وارد چالش با شوراى نگهبان كند.

سلامتى : بهزاد نبوى اشتباه كرد ، به او تذكر داديم

دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامى گفت : آقاى بهزاد نبوي، بازداشتگاه كميته را كه نزديك محل سازمان بود با بازداشتگاه خود سازمان اشتباه گرفته بود كه به وى تذكر داديم.

محمد سلامتي، دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامى در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ادعاى بهزاد نبوى در مورد وجود بازداشتگاه در سازمان مجاهدين انقلاب اسلامى كه چندى پيش در يك گفتگو مطرح شده بود،اظهار داشت: اين مسئله صحت ندارد، ما هيچ وقت در سازمان بازداشتگاه نداشتيم، آقاى بهزاد نبوى در اين مورد اشتباه كرده و ما در سازمان به وى در اين خصوص تذكر داديم.وى افزود: در اوايل انقلاب، من مسئول هماهنگى هاى اجرايى در سازمان بودم و مسئوليت بخش هاى نظامى و اجرايى را برعهده داشتم، ما نيازى به داشتن بازداشتگاه نداشتيم، چون اين طور امكانات را در سپاه و كميته در اختيار داشتيم.

حاجى : اجماع اصلاح طلبان قطعى نيست

مديرعامل بنياد باران معتقد است در صورت نامزدى خاتمى در انتخابات رياست جمهورى 95 درصد اصلاح طلبان از وى حمايت خواهند كرد.

مرتضى حاجي، مديرعامل بنياد باران در گفتگو با مهر درباره تاكيد برخى احزاب اصلاح طلب بر كانديداتورى سيد محمد خاتمى در انتخابات رياست جمهورى دهم اظهارداشت: مسئله حضور آقاى خاتمى در انتخابات رياست جمهورى آينده يك بحث داخلى ميان احزاب اصلاح طلب است كه دراين باره تاكنون بسيارى ازاحزاب جبهه اصلاحات با وى تماس گرفته و براى حضور رئيس جمهور سابق كشورمان در انتخابات رياست جمهورى دهم طرح موضوع كرده و بر اين مسئله تاكيد نموده اند.

حاجى درباره احتمال اجماع اصلاح طلبان درانتخابات رياست جمهورى دهم در صورت حضور خاتمى در اين انتخابات، تصريح كرد: به طور قطع نمى توان گفت كه در صورت حضور آقاى خاتمى اصلاح طلبان به اجماع قطعى خواهند رسيد، اما مطمئنا وى مورد اجماع اكثريت اصلاح طلبان خواهد بود.

هراس آمريكايى ها از نفوذ ايران در آمريكاى لاتين

راديو آمريكا گفت : طرح ايران براى گشايش شمارى سفارتخانه در كشورهاى آمريكاى لاتين به اعتقاد برخى تحليلگران سياسى از آن حكايت دارد كه آن كشور در صدد تقويت مواضع سياسى خود در همسايگى آمريكا و قدرت نمايى به ايالات متحده است .

گروهى ديگر از تحليلگران معتقدند كه اين طرح موضع تضعيف شده آمريكا را در منطقه خاورميانه نشان مى دهد و اين احتمال را تقويت مى كند كه اين كشور در بخش هايى از رقابت ژئوپلتيك منطقه چه در خاورميانه و چه در آمريكاى لاتين بازنده شده است .

گروهى از ناظران باور دارند كه سياستى كه جمهورى اسلامى در كشورهاى جنوب قاره آمريكا اتخاذ كرده و سرمايه گذارى هاى عمده اى كه در اين راستا انجام داده است تاثير بسيار مثبت و عميق ترى در آن كشورها دارد و نتيجه بخش تر از سياست آمريكا در قبال آن كشورها است .

فيلم اعدام فرعون ، فيلم مصرى بوده است

شركت كنندگان در يك ميزگرد تلويزيونى در مصر گفتند فيلم ايرانى ساخته شده درباره ترور انور سادات در حقيقت فيلمى مصرى است كه به فارسى ترجمه شده است . به گزارش سايت اينترنتى روزنامه الشرق الاوسط لندن شركت كنندگان در ميزگرد شبكه تلويزيونى خصوصى المحور كه در آن بخش هايى از فيلم اعدام فرعون پخش شد تاكيد كردند كه اين فيلم مصرى بوده و به فارسى ترجمه شده است
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن