تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):معناى گفته كسى كه بسم اللّه‏ مى‏گويد، يعنى نشانى از نشانه‏هاى خداوند را بر خود مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816507092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// عبدالله نوري: نامزدي خاتمي و كروبي به من ربطي ندارد// رفسنجاني: زير آسمان آبي به هيچكس به اندازه آيت الله خامنه اي اعتماد ندارم// هر كدام يكجور سر خود را گرم كرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// عبدالله نوري: نامزدي خاتمي و كروبي به من ربطي ندارد// رفسنجاني: زير آسمان آبي به هيچكس به اندازه آيت الله خامنه اي اعتماد ندارم// هر كدام يكجور سر خود را گرم كرده اند
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (8 مرداد)، چند خبر ويژه دارد.

عبدالله نوري: نامزدي خاتمي و كروبي به من ربطي ندارد (خبر ويژه)

عبدالله نوري نامزدي در انتخابات رياست جمهوري را رد كرد. به گزارش «انتخاب» وي به خبرنگار اين سايت گفت به هيچ عنوان بنا ندارد در انتخابات شركت كند.

وي درباره احتمال كانديداتوري خاتمي و كروبي گفت: اين مسائل به من ارتباطي ندارد چرا كه اين دوستان هر كاري بخواهند مي توانند انجام دهند. نوري افزود: فعلاً قصد حضور در هيچ منصب اجرايي را ندارم.

كيهان ديروز پيش بيني كرده بود كه با توجه به طرح فريب طيف افراطيون دوم خرداد و تمايل آنها به نامزدهاي ديگر، عبدالله نوري نامزد نشود.

هر كدام يكجور سر خود را گرم كرده اند (خبر ويژه)

طنزنويس خارجه نشين نشريات زنجيره اي از سردرگمي جريان هاي اپوزيسيون خبر مي دهد. ابراهيم نبوي در نوشته اي طنز مي نويسد: مبارزين داخل و خارج: هزاران مبارز داريم كه در خارج از كشور تلاش مي كنند بروند داخل و به مبارزان داخل كشور كه تصميم دارند بيايند خارج، كمك كنند. اصلاح طلبان: اصلاح طلبان مهم ترين گروهي هستند كه با وضع موجود مبارزه مي كنند، براي اين كار وارد قدرت مي شوند، بعد از يك سال به اين نتيجه مي رسند كه بايد از قدرت بيايند بيرون و بعد از اينكه از قدرت بيرون آمدند، تازه متوجه مي شوند كه براي اينكه كاري بكنند، بايد وارد دولت شوند، ولي ديگر كسي راه شان نمي دهد.

وي همچنين درباره اصلاح طلبان بيرون حكومت مي نويسد: اصلاح طلبان بيرون حكومت معمولا مهم ترين گروه مبارز در داخل و خارج از ايران هستند. اين گروه هر سال ده ماه فكر مي كنند و به اين نتيجه مي رسند كه تنها راه مبارزه پيروزي در انتخابات است، اما وقتي انتخابات نزديك مي شود به اين نتيجه مي رسند كه بهتر است انتخابات را تحريم كنند، آنها همين كار را هر سال انجام مي دهند و هر سال هم فكر مي كنند دارند به نتيجه بهتري مي رسند.

رفسنجاني: زير آسمان آبي به هيچكس به اندازه آيت الله خامنه اي اعتماد ندارم (خبر ويژه)

آيت الله هاشمي رفسنجاني گفت: زير آسمان آبي به هيچ كس به اندازه آيت الله خامنه اي اعتماد ندارم.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفت وگو با جام جم با اشاره به روابط 50ساله با رهبر معظم انقلاب، بر تبعيت از ايشان تاكيد كرد و گفت: تا زماني كه ايشان رهبر نبودند سعي مي كرديم مسائل را با امام حل كنيم. الان ايشان رهبر هستند و حق ولايت دارند. اگر كاري پيش بيايد كه من نظرم متفاوت باشد به ايشان مي گويم اما وظيفه من اطاعت كردن است. در زمان رياست جمهوري هم همين طور بود. در زمان جنگ، ايشان رهبر نبودند اما من به نظر ايشان خيلي اهميت مي دادم. يعني با افكار نظامي ايشان آشنا بودم. بنابراين جنبه هاي رسمي اين روابط همين مطالبي است كه گفتم. در مورد جنبه غيررسمي بايد بگويم كه دو هفته اي، يكبار با ايشان جلسه داريم. اين فرق مي كند با جلساتي كه ضبط مي شود. جلسات ما اينگونه نيست. در اين جلسات با همان حالت طلبگي با هم حرف مي زنيم. اين ديگر رسمي نيست.

وي با بيان اين كه «زير آسمان آبي به هيچ كس به اندازه ايشان اعتماد ندارم، گفت: «به ياد دارم در زمان رياست جمهوري، يك بار در نماز جمعه اعلام كردم كه من حاضرم كاغذهاي سفيدي را امضا كنم و به ايشان بدهم تا رهبري هرچه خواستند در اين كاغذها بنويسند و اگر خواستند منتشر كنند يا اين كه نزد خود نگه دارند. اين نشان دهنده عمق علاقه و روابط شخصي ماست.»

هاشمي رفسنجاني با تاكيد بر اين مطلب كه «از لحاظ عملي و اجرايي فكر مي كنم در كنار ساير مدل هاي حكومتي از جمله سلطنتي، پارلماني، جمهوري مطلق و... نظام ولايت فقيه بهترين است» گفت: اگر محور ولايت و رهبري را نداشتيم نه مبارزه ما به جايي مي رسيد و نه مي توانستيم مشكلات را در دوران شورش هاي اوليه، دفاع مقدس و دوران سازندگي حل كنيم.

وي درباره مشكلات و نگراني هاي دوره دوم خرداد و نقش رهبري در عبور از اين دوره گفت: همان گونه كه عبور كرديم درست بود. بحراني نبود. بالاخره دولتي آمده بود كه بعضي ها از درون آن و نه همه آنها با بعضي از مسائل مخالف بودند. بايد به صورتي كه بحران نشود از اين مسائل مي گذشتيم و رهبري خيلي خوب اداره كردند. رئيس جمهوري با رأي خيلي بالا انتخاب شد و ايشان هم تاييد كردند و در طول دوران رياست جمهوري هم تاييد كردند و آن نكاتي را كه لازم بود تذكر بدهند، رهبري تذكر دادند و جايي كه مجلس نبايد كاري مي كرد ايشان دخالت كردند.

وي درباره چالش هسته اي هم گفت: هرچند اين موضوع براي كشور به صورت بحران درنيامده است، اگر بحران شود رهبري با همان صلابت مسئله را حل مي كنند. ما از اين گونه مسائل تاكنون با آمريكا و غربي ها داشته ايم و خيلي هم از اين حيث اذيت شديم. مسائل پيش آمده هم بعضي مواقع به صورت طبيعي حل شده است. من معتقدم اگر در كشور بحراني پيش بيايد باز هم ولي فقيه است كه مي تواند بن بست شكني كند.

بايد حرمت اراذل و اوباش محترم! و قاچاقچيان عزيز موادمخدر! حفظ شود (خبر ويژه)

اعدام 29 تن از اشرار مسلح و اوباش جنايتكار در تهران، اعتراض گروهك موسوم به كانون مدافعان حقوق بشر (به رياست شيرين عبادي) را برانگيخت و در اين ميان آنچه جالب تر است، انتشار موضع رسواي اين گروهك از سوي طيفي از رسانه هاي زنجيره اي-از راديو فردا، بي بي سي، دويچه وله و راديو زمانه گرفته تا ميزان نيوز (نهضت آزادي) و خبرنامه اميركبير (نفوذي هاي تحكيم) مي باشد.

گروهك مذكور با انتقاد از عنوان اراذل و اوباش، به كتمان دادرسي طولاني مدت و دقيق اين عناصر مفسد في الارض پرداخت و مدعي شد حقوق آنها نقض شده است. كانون مدافعان حقوق بشر همچنين خواستار لغو حكم اعدام از قوانين ايران به تاسي از دعاوي حقوق بشر غرب شد.

گفتني است اوباش مذكور سابقه ممتد قاچاق موادمخدر، قتل، شرارت، جنايت، سرقت و تجاوز به عنف توام با به كارگيري سلاح سرد و گرم و ايجاد رعب و ناامني داشته اند. حمايت اين گروهك تحت الحمايه محافل غربي، اين گمانه را كه در تهديد امنيت اخلاقي و اجتماعي جامعه، جرياني سازمان يافته از خارج نقش ايفا مي كند، تقويت كرده است.

گروهك ياد شده معمولا درباره جنايات رژيم صهيونيستي و آمريكا و نقض فاحش حقوق بشر در كشورهاي غربي سكوت كرده است.

خاورميانه كه هيچ، تا حياط خلوت ما هم آمده اند (خبر ويژه)

راديو صداي آمريكا نسبت به گسترش نفوذ ايران در آمريكاي لاتين ابراز نگراني كرد.

اين راديو طي تحليلي تاكيد كرد: «طرح ايران براي گشايش شماري سفارتخانه در كشورهاي آمريكاي لاتين به اعتقاد برخي تحليلگران سياسي از آن حكايت دارد كه آن كشور درصدد تقويت مواضع سياسي خود در همسايگي آمريكا و قدرت نمايي به ايالات متحده است. به تعبير ديگر جمهوري اسلامي در پي آن است كه از راه ائتلاف با كشورهايي كه در همسايگي ايالات متحده واقع هستند عملا جبهه اي را عليه آمريكا بسازد»

راديو آمريكا افزود: «گروهي ديگر از تحليلگران معتقدند كه اين طرح، موضع تضعيف شده آمريكا را در منطقه خاورميانه نشان مي دهد و اين احتمال را تقويت مي كند كه آمريكا در بخش هايي از رقابت ژئوپلتيك منطقه چه در خاورميانه و چه در آمريكاي لاتين بازنده شده است. به عقيده برخي مفسران جغرافياي سياسي، نفس فترت ميان واشنگتن و آمريكاي جنوبي در بعد مشاركت و نقش سياسي، جا را براي روسيه و چين در آن منطقه بازتر كرده است. گروهي از ناظران باور دارند كه سياستي كه جمهوري اسلامي در كشورهاي جنوب قاره آمريكا اتخاذ كرده و سرمايه گذاري هاي عمده كه در اين راستا انجام داده است تاثير بسيار مثبت و عميق تري در آن كشورها دارد و شايد قدري نتيجه بخش تر از سياست تشويق و ترغيبي باشد كه آمريكا دهه هاست كه در قبال آن كشورها اعمال كرده است.»
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن