تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816438554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلويزيون - تصويربرداري موفقيت آميز سريال كارآگاه علوي


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: تلويزيون - تصويربرداري موفقيت آميز سريال كارآگاه علوي
تلويزيون - تصويربرداري موفقيت آميز سريال كارآگاه علوي

سعيد قطبي‌زاده:تهيه‌كننده سريال «كارآگاه علوي» گفت: در سري دوم اين سريال تلاش شده جلوه‌هاي تصويري جايگزين بر حقي براي متريال واقعي باشد و اين تكنولوژي نه با هدف بزرگ‌نمايي تصويري بلكه به‌دليل كمبود لوكيشن مورد استفاده قرار مي‌گيرد. حميدرضا يراقچيان در پاسخ به اين پرسش كه آيا با پايان تصويربرداري و انجام بيش از نيمي‌ از مرحله تدوين، سريال «كارآگاه علوي» آن‌طور كه انتظار مي‌رفته كار به سرانجام رسيده است و مي‌تواند موفقيت سري نخست را تكرار كند، گفت: به‌دليل زحمات كارگردان نتيجه كار درخشان بود و سري دوم «كارآگاه علوي» بهتر از آنچه تصور مي‌كردم از آب درآمده‌ است. وي با اعلام اينكه «كارآگاه علوي» در مرحله پست‌ پروداكشن قرار دارد، دراين‌باره اظهار كرد: هم‌اينك مراحل تدوين، ساخت‌ موسيقي، صداگذاري و جلوه‌هاي ويژه اين سريال انجام مي‌شود و هرچه جلوتر مي‌رويم شرايط مطلوب‌تر پيش مي‌رود.

اين تهيه‌كننده با اعلام اينكه مرحله پست پروداكشن «كارآگاه علوي» توسط چند گروه انجام مي‌شود، در اين‌باره خاطرنشان كرد: در ابتدا تصورمان براين بود كه مي‌توان با يك تيم، جلوه‌هاي ويژه اين سريال را انجام داد؛ اما هرچه جلوتر رفتيم متوجه شديم كه به چند تيم نياز داريم كه هركدام به‌طور مجزا كارهايي چون مدل‌سازي، سه‌ بعدي‌سازي و غيره را انجام دهند. به گفته حميدرضا يراقچيان تلاش شده جلوه‌هاي ويژه سريال «كارآگاه علوي» با تكنولوژي روز دنيا مطابقت داشته باشد و از استعدادهاي جواني كه در ايران كار مي‌كنند استفاده شود. تهيه‌كننده سري دوم «كارآگاه علوي» در پاسخ به اين پرسش كه استفاده از جلوه‌هاي ويژه در سريال كارآگاهي با چه هدفي صورت مي‌گيرد و چه جايگاهي دارد، گفت: ما از جلوه‌هاي ويژه براي خلق صحنه‌هاي اكشن، آنهم به شيوه‌اي كه در وهله نخست به ذهن مخاطب متبادر مي‌شود، استفاده نمي‌كنيم؛ بلكه سعي شده به گونه‌اي از اين تكنولوژي‌ها استفاده شود كه بينننده بي‌آنكه متوجه اتفاقي باشد، تنها ببيند كه شكل كار عوض شده است. وي استفاده از برخي جلوه‌هاي ويژه را در راستاي امكان استفاده از لوكيشن‌هاي متنوع دانست و افزود: سعي ما بر اين بود تا از تصويربرداري در لوكيشن‌هاي تكراري پرهيز كنيم و به همين دليل بخش كوتاهي از سريال را در شهرك سينمايي غزالي تصويربرداري كرديم. وي ادامه داد: سري دوم «كارآگاه علوي» در لوكيشن‌هاي خاصي تصويربرداري شد و تلاش كرديم كمي تنوع لوكيشن‌ داشته باشيم؛ اين سريال در ادامه يكي از سريال‌هاي پرمخاطب تلويزيون ساخته شد، بنابراين سعي كرديم همان جذابيت‌ها را كماكان حفظ كنيم. حميدرضا يراقچيان به اين پرسش كه آيا از تكنيك پرده آبي براي سريال «كارآگاه علوي» استفاده شده است، پاسخ مثبت داد و افزود: درحال حاضر بسياري از فيلم‌هاي روز دنيا در استوديو فيلمبرداري مي‌شوند و از سيستم پرده آبي براي آنها بهره مي‌گيرند. در فيلمي مثل «اتاق وحشت» (به كارگرداني ديويد فينچر) از جلوه‌هاي ويژه بسياري استفاده شده است كه بيننده اصلا نمي‌تواند آنها را تشخيص دهد. سعي ما بر اين است كه جلوه‌هاي ويژه در سريال «كارآگاه علوي» نيز از اين دست باشد. تهيه‌كننده «كارآگاه علوي» در پاسخ به پرسشي درباره تاكيد بر استفاده از نيروهاي جوان و با استعداد براي انجام جلوه‌هاي ويژه اين سريال خاطرنشان كرد: تجربه‌ ثابت كرده است كه هرگاه در كشورمان از نيروهاي خودجوش در بخش فرهنگي استفاده كرده‌ايم، موفق بوده‌ايم. آنچه مسلم است هم‌اينك دركشورمان سيستم‌ها و رايانه‌هاي پيشرفته كه با تكنولوژي روز جهان مطابقت داشته باشند، خصوصا در بخش جلوه‌هاي ويژه تصويري كم و يا به ندرت در دسترس قرار دارد. تهيه‌كننده سريال «كارآگاه علوي» در پايان اين گفت‌وگو از آماده‌سازي اين مجموعه در فصل پاييز و طبق برنامه قبلي خبر داد و گفت: اگر شرايط با ما ياري كند، «كارآگاه علوي» در زمره سريال‌هايي قرار مي‌گيرد كه در موعد مقرر به اتمام مي‌رسد. سريال «كارآگاه علوي» به كارگرداني حسن هدايت و با بازي احمد نجفي در مركز سيمافيلم ساخته مي‌شود.
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن