تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803952344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه هنري


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه هنري
كتاب «نور چشمان امام» منتشر شد

جلد اول كتاب «نور چشمان امام» با محوريت مشخصات طلاب و دانشجويان شاهد و ايثارگر منتشر شد.
به گزارش "آفرينش"به نقل از پايگاه اطلاع رساني ايثار، جلد اول اين كتاب به مناسبت برگزاري نخستين همايش ملي تجليل از دانشجويان شاهد و ايثارگر در800 نسخه به چاپ رسيده است.
در اين كتاب مشخصات 600 دانشجوي ممتاز شامل اطلاعاتي مانند نام، نام خانوادگي، رشته تحصيلي، مقطع تحصيلي، دانشگاه محل تحصيل و معدل كل دانشجو جمع آوري شده است.
اين كتاب در اختيار تمام دانشجويان ممتاز شاهد و ايثارگر و دستگاههاي مرتبط قرار مي گيرد.
گفتني است جلدهاي بعدي كتاب نور چشمان امام متناسب با همايش هاي آتي به چاپ مي رسد.

پنه لوپه كروز :از بازي در كنار "خاوير باردم" خرسندم
"پنه لوپه كروز" ستاره "آسمان وانيل" اعلام كرد: از اينكه در فيلم "ويكي كريستينا بارسلونا" ساخته وودي آلن با "خاوير باردم" همبازي شدم، بسيار خرسندم.
به گزارش "ايسكانيوز" به نقل از خبرگزاري رسمي چين، شين هوا، "پنه لوپه كروز" ستاره "آسمان وانيل" كه در سال 1992 با بازي در فيلم "جامون،جامون" با "خاوير باردم" همبازي شده بود، اعلام كرد: اين فرصت بسيار خوبي بود كه در فيلم جديدي به نام "ويكي كريستينا بارسلونا" ساخته وودي آلن در كنار همديگر قرار گرفتيم ."پنه لوپه كروز" 34 ساله گفت: اين عالي بود تا پس از چندين سال توانستم مجددا با باردم كار كنم. زماني كه با همديگر كار مي كرديم هر دو ما 17 سال داشتيم و فيلمي بود كه به عنوان فرصتي بزرگ براي ما محسوب مي شد . همچنين "پنه لوپه كروز" از باردم به عنوان يك هنرپيشه بسيار مستعد نام برد .

مريم سعادت:
تئاتر عروسكي نيازمند تعريف بودجه
و سالن ويژه است

مريم سعادت گفت: تا زماني كه بودجه و سالني ويژه براي تئاتر عروسكي تعريف نكنيم،اين هنر قادر نخواهد بود جريان مستمري داشته باشد.
به گزارش "آفرينش" ، به نقل از ستاد خبري دوازدهمين جشنواره بين المللي تئاتر عروسكي مبارك، اين كارگردان تئاتر عروسكي افزود: در شرايطي كه كليت تئاتر ما دچار مظلوميت است، تئاتر عروسكي بارها و بارها بيشتر مظلوم واقع مي شود. به نحوي كه اين شاخه از هنر تئاتر، حتي از سوي ديگر هنرمندان اين رشته هم مورد كم توجهي قرار مي گيرد. وي بيان داشت: اصولا برگزاري جشنواره هاي ما به شكل فعلي دچار ايرادهاي فراواني است و تا زماني كه پشتوانه اجراهاي مستمر در طول سال را نداشته باشيم، برگزاري جشنواره ها به شكل مقطعي و مناسبتي بيهوده است. گزارش ايسكانيوز حاكيست وي ادامه داد: بسيار روشن است كه بعد از پايان جشنواره تئاتر عروسكي ديگر شاهد اجراي مستمر اين هنر نيستيم، چرا كه اجراي محدود چند نمايش در تالار هنر به معناي وجود جريان مداوم تئاتر عروسكي نيست و اين در حالي است كه رشد و ارتقاي يك جريان هنري در گرو تداوم و استمرار آن شاخه است.

فروتن با "پاي پياده" به تلويزيون مي رود
فيلم تلويزيوني "پاي پياده" به كارگرداني فريدون حسن پور با بازي محمدرضا فروتن به زودي كليد مي خورد.
به گزارش آفرينش، حسن پور اين فيلم را بر مبناي فيلمنامه خودش به تهيه كنندگي علي لدني جلو دوربين مي برد. فيلم 90 دقيقه اي "پاي پياده" به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه يك تهيه مي شود و به گفته تهيه كننده 11 مرداد در شهسوار كليد مي خورد. تاكنون بازي فروتن در اين پروژه قطعي شده است.
فيلم "پاي پياده" روايتگر يك خانواده روستايي است كه آروز دارند هر چه زودتر براي پير پسر خود زن بگيرند و... حسن پور كارگرداني فيلم هايي چون "نشاني"، "وقتي همه خواب بودند"، "تعطيلات تابستاني"، "دارا و ندار"، "مزرعه آفتابگردان" و "در مه بخوان" را در كارنامه دارد.

ستاره "اينديانا جونز" دستگير شد

"شيا لابيوف" ستاره "اينديانا جونز" به علت ظن عدم تعادل درحال رانندگي پس از يك تصادف رانندگي در هاليوود دستگير شد.
به گزارش "ايسكانيوز" به نقل از بي بي سي; كاميون "شيا لابيوف" با وسيله نقليه ديگر در ساعتهاي اوليه ديروز برخورد كرد.افسران پليس لس آنجلس "شيا لابيوف" را در صحنه دستگير كردند و سپس او را به علت عدم تعادل در حال رانندگي توقيف كرده و براي معالجه به بيمارستان منتقل كردند.پليس افزود: اين هنرپيشه 22 ساله به علت صدمات وارده به دست ، زانو و همچنين آسيب جزيي وارده به سرش تحت معالجه قرار دارد.افسران پليس زمان اين اتفاق را ساعت يك به وقت گرينويچ و سه به وقت محلي اعلام كردند. بر اساس اين گزارش اخيرا اين هنرپيشه در فيلم "اينديانا جونز و قلمرو جمجمه بلورين" در كنار "هريسون فورد" بازي كرده است.همچنين در ماه آوريل اتهامات عليه او مبني بر نقض قانون منع كشيدن سيگار توسط دادگاه كاليفرنيا رد شد.

تصويربرداري "مامور بدرقه" شبكه تهران ادامه دارد

تصويربرداري مجموعه تلويزيوني طنز "مامور بدرقه" به كارگرداني سعيد سلطاني به زودي به نيمه مي رسد و تدوين همزمان آن آغاز شده است. به گزارش آفرينش، فيلمنامه اين مجموعه را اميرعباس پيام نوشته كه به تهيه كنندگي اسماعيل عفيفه براي پخش در ماه رمضان از شبكه تهران توليد مي شود. تاكنون 30 درصد "مامور بدرقه" ضبط شده و مهرانه مهين ترابي، سيروس گرجستاني و زهره مجابي در آن بازي مي كنند.محمود يارمحمدلو همزمان مجموعه "مامور بدرقه" را تدوين مي كند. قرار است عفيفه به زودي توليد مجموعه نوروزي شبكه دو را آغاز كند كه "عتيقه" نام دارد و مسعود كرامتي نگارش متن آن را به پايان رسانده است. عفيفه در گفتگو با خبرنگار مهر از شروع پيش توليد اين مجموعه طنز در هفته هاي آينده خبر داد.

شش نمايش ايراني در بخش بين الملل تئاتر عروسكي حضور مي يابند

هيات بازبيني دوازدهمين جشنواره بين المللي تئاتر عروسكي; شش نمايش ايراني را از ميان 31 نمايش صحنه اي براي حضور در بخش بين الملل انتخاب كرد.
به گزارش آفرينش، هيات بازبيني نمايش هاي ايراني متشكل از رحمت الله محرابي، محمدعلي خبري و يوسف صديق با بازبيني 31 اثر نمايشي، شش نمايش ايراني را براي حضور در بخش بين الملل و رقابت با نمايش هاي خارجي انتخاب كرد.
بر اساس اين خبر، از ميان آثار ايراني بازبيني شده، نمايش هاي "ماكاندو" به كارگرداني آزاده انصاري، "علي بابا و چهل دزد بغداد" به كارگرداني جواد ذوالفقاري، "آرش" به كارگرداني مشترك سيما و فهيمه ميرزاحسيني، "زمين و چرخ" به كارگرداني زهرا صبري، "ماهرخ" به كارگرداني مريم اقبالي و "قصه بخت" به كارگرداني داوود فتحعلي بيگي براي حضور در بخش بين الملل اين دوره از جشنواره انتخاب شدند.
بر اين اساس، نمايش هاي باقيمانده نيز در بخش نمايش هاي ايراني مسابقه صحنه اي در ايام جشنواره روي صحنه خواهند رفت.
دوازدهمين جشنواره بين المللي تئاتر عروسكي در بخش هاي صحنه اي، خياباني، مرور و بين الملل كار خود را از 20 مرداد ماه به مدت يك هفته آغاز مي كند.
بر اساس اين خبر، شش نمايش در كنار نمايش هاي خارجي در بخش بين الملل به رقابت مي پردازند.

"خاطرات فردا" روي آنتن شبكه يك مي رود
فيلم تلويزيوني "خاطرات فردا" به كارگرداني حميدرضا حافظي و تهيه كنندگي مصطفي مسجدي به جاي "روز هفتم" روز نهم مرداد به مناسبت مبعث از شبكه يك پخش مي شود.
به گزارش آفرينش، در اين فيلم تلويزيوني چكامه چمن ماه، رامين ناصرنصير، سعيد پيردوست، ارسلان قاسمي، ترلان پروانه، مينا جعفرزاده، هوشيار كرمي، امير صيرفي، فرامرز روشنايي و اردشير كاظمي نقش آفريني كرده اند و ناصر محمودكلايه تصويربردار است.
"خاطرات فردا" داستان سحر و سامان را روايت مي كند كه از شرايط بحراني خانه جان به لب شده اند و تصميم مي گيرند با استفاده از بازي رايانه اي سفر در زمان به زماني ديگر بروند. اما يك حادثه غيرمنتظره باعث مي شود ... عباس رافعي به عنوان مشاور توليد فيلم به حافظي كمك كرده است.
صحنه هاي ويژه فيلم با همكاري پيمان ابدي و رضا انصارين تصويربرداري شده و ساير عوامل عبارتند از نگار جاودان طراح صحنه و لباس، محسن ملكي طراح گريم، شهرام متولي باشي صدابردار، مسعود تكاور تدوينگر، بهروز صحيحي مدير توليد، بهرام صحيحي دستيار كارگردان و مجيد صباغ بهروز عكاس. "خاطرات فردا" محصول گروه فيلم و سريال شبكه يك است.

كارگردان «سربداران»، «بيگانه» را مي سازد

«محمد علي نجفي» سريال اجتماعي «بيگانه» را براي پخش از شبكه سه سيما كارگرداني مي كند. «محمد علي نجفي» كه كارگرداني مجموعه تلويزيوني «سربداران» را در كارنامه خود دارد با بيان اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون فارس گفت: فيلمنامه مجموعه تلويزيوني «بيگانه» در حال حاضر توسط «مهدي شيرزاد» در حال نگارش است.
وي افزود: اين سريال به تهيه كنندگي «مصطفي عزيزي» ساخته خواهد شد و از شبكه سه سيما به پخش خواهد رسيد. وي در ادامه درباره تعداد قسمت هاي اين سريال گفت: تا به حال صحبت بر سر 24 قسمتي بودن آن بوده اما بايد ببينيم كه در طول ساخت به چه نتيجه اي مي رسيم. ممكن است تعداد قسمت ها بيشتر يا كمتر شود. نجفي راجع به موضوع مجموعه تلويزيوني «بيگانه» نيز گفت: اين سريال از داستان هاي پيچيده اي برخوردار است كه نمي توان به طور خلاصه آنها را تعريف كرد ولي داستان قالبي اجتماعي دارد و بر اساس اين محور پيش مي رود. وي درباره زمان آغاز ساخت سريال نيز گفت: سناريو تا اواخر پاييز آماده خواهد شد، ما در فصل زمستان وارد مرحله پيش توليد خواهيم شد و احتمالا كار را در فروردين ماه سال 88 كليد خواهيم زد. از ديگر فعاليت هاي تلويزيوني «نجفي» علاوه بر «سربداران» مي توان به «زمان شوريدگي» اشاره كرد.

"سايه هاي خورشيد" از شبكه دو پخش مي شود
فيلم سينمايي "سايه هاي خورشيد" سه شنبه هشتم مرداد ساعت 24 در قالب جشنواره فيلم هاي سينمايي از شبكه دو پخش مي شود.
به گزارش مهر، فيلم "سايه هاي خورشيد" با نام اصلي "رقصنده سايه" با بازي هاروي كايتل، جاشوا جكسن، كلر فورلاني و جانكارلو جانيني سال 2005 بر مبناي فيلمنامه اي از براد ميرمن و به كارگرداني خود او ساخته شد."سايه هاي خورشيد" توليد مشترك ايتاليا، بريتانيا، فرانسه و مدت زمان آن 100 دقيقه است. اين فيلم درباره پريش، يك نويسنده بزرگ است كه به روستايي در ايتاليا مهاجرت كرده و شخصي به نام استون كه سردبير يك مركز انتشارات است، سعي دارد او را بازگرداند. پريش او را امتحان مي كند تا متوجه شود استون قصد سو» استفاده دارد يا نه كه در اين ميان استون به دختر پريش علاقمند شده و ...
ميرمن 55 ساله بيشتر به عنوان يك فيلمنامه نويس شناخته مي شود. از فيلمنامه هاي او مي توان به "بدن شاهد"، "ارتفاع نشين :3 جادوگر" اشاره كرد.

"باغبان" هندي روي آنتن شبكه سه مي رود

فيلم سينمايي "باغبان" سه شنبه هشتم مرداد ساعت 45:16 در قالب برنامه سينما گلخانه از شبكه سه روي آنتن مي رود. به گزارش مهر، فيلم سينمايي "باغبان" به كارگرداني رابي چوبرا ساخته شده است. فيلمنامه اين اثر را شفيق انصاري، ساتيش باتنگاه، رام گويند و آچلار نگار بر مبناي داستاني از چوبرا نوشتند.در اين فيلم هما ماليني، آميتاب باچان، پرش راوال و سلمان خان به ايفاي نقش پرداختند و داستان آن درباره زن و شوهري است كه بعد از بازنشستگي تصميم مي گيرند املاك شان را بين فرزنداشان تقسيم كنند و خودشان كنار فرزندان زندگي كنند، اما بچه ها آنها را از هم جدا مي كنند و زندگي براي شان سخت مي شود و ...
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن