تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820663238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه اندازي تيم هاي ضربت براي مقابله با اراذل و اوباش


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: راه اندازي تيم هاي ضربت براي مقابله با اراذل و اوباش
خبرگزاري آريا- معاون پليس امنيت عمومي ناجا از راه اندازي تيم هاي ضربت براي مقابله با اراذل و اوباش در سراسر كشور خبر داد و گفت: اعضاي اين تيم ها بطور محسوس و نامحسوس اراذل و اوباش را شناسايي و تحت نظر قرار مي دهند.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،سرهنگ علي اصغر اسدي كه در جمع خبرنگاران سخن مي گفت، امنيت را حق تمام آحاد مردم دانست و اظهار داشت: بر اساس اصل 22 قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران وظيفه پليس ،حفظ جان،مال،ناموس و حيثيت افراد جامعه است.

وي با اشاره به اينكه رضايتمندي مردم يكي از اصولي است كه نيروي انتظامي به آن توجه ويژه دارد، تصريح كرد: مشاركت و همكاري شهروندان با پليس موجب افزايش توليد امنيت در كشور مي شود.

سرهنگ اسدي با تأكيد بر اينكه پليس وظيفه دارد،نظم و امنيت مطلوب را براي مردم فراهم سازد، خاطر نشان كرد: در اين راستا نيروي انتظامي راهكارهاي خود را بر پايه فعاليت هاي پيشگيرانه قرار داده است.

معاون پليس امنيت عمومي ناجا با بيان اينكه پيشگيري از جرائم مقدم بر درمان است، افزود:ارتقاي احساس امنيت بين مردم و برخورد با اراذل واوباش كه نظم و آسايش مردم را سلب مي كنند، از مهمترين مأموريت هاي پليس بشمار مي رود و اين سازمان توجه خاصي به آن دارد.

به گفته سرهنگ اسدي، هنجار شكني، برهم زدن نظم وامنيت عمومي، مقابله عامدانه با قانون و ... از مهمترين ويژگي هاي اراذل و اوباش است كه نيروي انتظامي با اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با آنها به شدت برخورد مي كند.

وي كيفي سازي نحوه مبارزه با اراذل و اوباش در چند سال اخير را يادآور شد و گفت: تلاش مي كنيم تمام ماموريت هاي پليس با كيفيت مطلوب و مطابق با خواست مردم، در اسرع وقت و بدون هيچگونه ضعفي صورت گيرد.

معاون پليس امنيت عمومي نيروي انتظامي با تأكيد بر اينكه امنيت يكي از نيازهاي حياتي بشر است، از راه اندازي تيم هاي ضربت براي مقابله با اراذل و اوباش در سراسر كشور خبر داد.

سرهنگ اسدي در تشريح نوع فعاليت اين تيم ها گفت:اعضاي اين تيم ها را افراد باتجربه و آموزش ديده تشكيل مي دهند كه با تجهيزات و امكانات ويژه بطور محسوس و نامحسوس نسبت به شناسايي و تحت نظر داشتن اراذل و اوباش اقدام مي كنند.

وي ادامه داد: اين تيم ها بصورت مداوم در سطح شهرها و كلانشرها در حال گشت زني هستند و هرگونه تحرك و اقدام اراذل و اوباش را تحت كنترل و زير نظر دارند.

معاون پليس امنيت عمومي ناجا در ادامه به حمل سلاح غير مجاز اشاره كرد و گفت:حمل، نگهداري و خريد و فروش سلاح خارج از ضوابط و بدون مجوزهاي قانوني در كشور ممنوع و پليس با دارندگان اين سلاح ها به شدت برخورد مي كند.

سرهنگ اسدي حضور كشورهاي بيگانه در منطقه و عدم ثبات سياسي در برخي از كشورهاي همسايه را مهمترين عامل گسترش سلاح غير مجاز در كشور دانست و گفت: احتمال اين را رد نمي كنيم كه بعضي از سرويس هاي اطلاعاتي دشمن ورود سلاح به جمهوري اسلامي ايران را رواج مي دهند.

وي از مردم خواست هرگونه تحرك و يا حركت مشكوك را از طريق تلفن 110 و يا 197 به پليس اطلاع دهند.

http://aryanews.com/default.aspx?cod=1020081510000317
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن