تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821154882




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

36 ميليارد تومان يارانه به بنگاه هاي زودبازده مازندران پرداخت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 36 ميليارد تومان يارانه به بنگاه هاي زودبازده مازندران پرداخت مي شود
ساري - خبرگزاري مهر: معاون برنامه ريزي استانداري مازندران گفت: 36 ميليارد تومان يارانه به بنگاه هاي زوبازده و كارآفرين كه سبب اشتغال شده اند، پرداخت مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ولي الله فرزانه ظهر دوشنبه در جلسه كميسيون تخصيص يارانه در ساري با اعلام اينكه سهم اعتبارات مازندران در ارائه تسهيلات زودبازده در سه سال گذشته، هزار و 261 ميليارد تومان بوده است، اظهار داشت: تاكنون 18 هزار و 603 طرح به ارزش هزار و 110 ميليارد تومان براي اشتغال بيش از 60 هزار نفر به بانكهاي عامل معرفي شدند.

وي خاطر نشان كرد: از تعداد فوق تنها چهار هزار نفر هنوز در نوبت و بررسي دريافت وام قرار دارند.

فرزانه گفت: تاكنون 86 ميليارد ريال قرارداد براي 14 هزار و هشت طرح جهت اشتغال 46 هزار و 269 نفر منعقد و بهره برداري رسيده است.

وي افزود: به بنگاههاي زودبازده و كارآفرين كه اشتغال پيش بيني شده در طرح را ايجاد كردند در مرحله اول 36 ميليارد تومان يارانه پرداخت مي شود.

معاون برنامه ريزي استانداري مازندران با اشاره به اينكه بخشهاي صنايع و جهاد كشاورزي بيشترين طرحها را به خود اختصاص دادند، گفت: تاكنون با پرداخت يارانه به سيزده واحد خوداشتغالي كه مشموا اين طرح هستند، موافقت شده است.

وي فعال بودن بنگاه اقتصادي، دريافت پروانه بهره برداري و عدم بدهي به سازمان هاي بيمه اي را از جمله شرايط دريافت يارانه عنوان كرد و گفت: صاحبان اين بنگاهها بايد فرمهاي مربوطه را از دستگاههاي ذيربط دريافت و پس از تكميل آن را به دبيرخانه كميته تخصيص يارانه در استانداري مازندران تحويل دهند.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن