تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816373079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رادان:ادامه ميدهيم تا اراذل و اوباش در برابر مردم زانو به زمين بزنند/مرتضوي: قدرت‌ نمايي اراذل و اوباش را به صفر ميرسانيم


واضح آرشیو وب فارسی:انتخاب: رادان:ادامه ميدهيم تا اراذل و اوباش در برابر مردم زانو به زمين بزنند/مرتضوي: قدرت‌ نمايي اراذل و اوباش را به صفر ميرسانيم
خبرگزاري انتخاب : سردار سرتيپ رادان همزمان با آغاز طرح ضربتي ارتقاي امنيت اجتماعي كه شب گذشته به صورت گسترده و هماهنگ در سطح تهران بزرگ به مرحله اجرا درآمد در جمع خبرنگاران با بيان اين كه از ارديبهشت سال گذشته كه مرحله نخست طرح ارتقاي امنيت اجتماعي آغاز شد به مردم قول داديم كه تا رفع نگراني آنان اين طرح ادامه يابد افزود: در پي آن هستيم تا پايان امسال، نگراني مردم را در زمينه موادفروشان و اراذل و اوباش در سطح تهران بر طرف كنيم.


فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اين كه نيروي انتظامي و دستگاه قضايي به مردم قول داده اند؛ تهران براي مواد فروشان و اراذل و اوباش نا امن باشد گفت: اين ناامني را تا جايي ادامه مي دهيم كه آن ها در برابر قانون تسليم و در برابر مردم زانو به زمين بزنند.

به گزارش خبرنگار ما، سردار سرتيپ رادان همزمان با آغاز طرح ضربتي ارتقاي امنيت اجتماعي كه شب گذشته به صورت گسترده و هماهنگ در سطح تهران بزرگ به مرحله اجرا درآمد در جمع خبرنگاران با بيان اين كه از ارديبهشت سال گذشته كه مرحله نخست طرح ارتقاي امنيت اجتماعي آغاز شد به مردم قول داديم كه تا رفع نگراني آنان اين طرح ادامه يابد افزود: در پي آن هستيم تا پايان امسال، نگراني مردم را در زمينه موادفروشان و اراذل و اوباش در سطح تهران بر طرف كنيم.

وي با بيان اين كه با برگزاري جلسه ستاد جرائم خاص و با همكاري وزارت اطلاعات، نيروهاي امنيتي و انتظامي و بسيج اطلاعات لازم و كافي از همه مواد فروشان تهران به دست آمد افزود: بر اين اساس در پي آن هستيم تا با دستگيري خرده فروشان، حلقه واسط ميان عمده فروشان و استفاده كنندگان مواد مخدر را قطع كنيم.

سرتيپ رادان با اشاره به اين كه همان برخوردي كه با اراذل و اوباش در اجراي مرحله نخست طرح امنيت اجتماعي شد با فروشندگان مواد مخدر مي شود و قرار نيست به اين افراد خوش بگذرد تصريح كرد: وقتي اين افراد دستگير شدند و تحمل كيفر كردند مردم شاهد خواهند بود كه آنان ديگر خواهان بازگشت به گذشته خود نباشند.

وي با بيان اين كه با بالا بردن هزينه تخلف و جرم، موجب ناامني براي مجرمان مي شويم تاكيد كرد: اراذل و اوباش اين هزينه را درك كرده اند و با برخوردي كه با آنان شد همه آنان به جز سه نفر به زندگي سالم بر گشتند.

سرتيپ رادان گفت: از اين سه نفر ، دو نفر در عمليات نيروي انتظامي از پا درآمده اند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با بيان اين كه خانواده ها نگران فرزندان خود هستند و وقتي اين نگراني را برطرف كنيم آنان احساس امنيت مي كنند افزود: احساس امنيت در افزايش ضريب امنيت، رشد خود را نشان مي دهد.

وي تاكيد كرد: در برخورد با اراذل و اوباش احساس امنيت شهروندان 17 درصد رشد داشته كه رقم بالائي است.

يادآور مي شود طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، دستگيري مواد فروشان، اراذل و اوباش شب گذشته در مناطق مختلف تهران برگزار شد.

در همين حال، دادستان عمومي و انقلاب تهران با حضور در مركز فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ضمن بازديد از مراحل طرح دستگيري اراذل و اوباش و مواد فروشان در جمع خبرنگاران با اشاره به پشتيباني ‌هاي قوه قضائيه از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي گفت: در 18 ناحيه دادسرا يك بازپرس و يك داديار ويژه، براي رسيدگي به پرونده ‌هاي اين طرح تعيين شده است .

سعيد مرتضوي با بيان اين كه در اين طرح هفت شعبه ويژه نيز، رسيدگي به پرونده ‌هاي مواد مخدر را عهده ‌دار هستند افزود: سه بازپرس ويژه در معاونت امنيت دادسراي تهران مستقر شده ‌اند و به جرائم باندي و خطرناك رسيدگي خواهند كرد.

وي گفت: اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدري كه در اين طرح دستگير مي ‌شوند در اردوگاه مخصوصي طبق شرايط ويژه نگهداري خواهند شد.

دادستان تهران عمومي و انقلاب تهران با اشاره به اين كه سياست قضايي در برخورد با فروشندگان و توزيع كنندگان مواد مخدر، سركوب گرايانه و قوي است گفت: جرم اين گونه افراد گاهي تا حد مجازات اعدام نيز پيش بيني شده است.

مرتضوي افزود: موضوع طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با اراذل و اوباش و جمع آوري سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر هفته گذشته در ستاد پيگيري از جرائم خاص به تصويب رسيده است.

وي با بيان اين كه در اين طرح باقي مانده اراذل و اوباش تهران كه متواري شده بودند، شناسايي و دستگير مي ‌شوند افزود: در اين طرح همچنين فروشندگان مواد مخدر شناسايي و دستگير خواهند شد.

دادستان عمومي و انقلاب تهران با بيان اين كه با اجراي طرح، عمده ‌فروشان مواد مخدر شيشه نيز دستگير مي‌ شوند، گفت: بر اساس گزارش هاي موردي و گزارش هاي نيروي انتظامي، افرادي كه در توزيع مواد مخدر و آلوده كردن جوانان فعال هستند شناسايي و دستگير مي ‌شوند.

مرتضوي گفت: اميدواريم با اجراي طرح و استمرار آن، قدرت‌ نمايي اراذل و اوباش را به صفر برسانيم و از مردم نيز انتظار داريم اگر مواردي را در هر مرحله ‌اي مشاهده كردند، موضوع را بلافاصله به دادسرا اعلام كنند تا برخورد لازم انجام شود.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: انتخاب]
[مشاهده در: www.entekhab.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن