تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821258998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بن علوي در ديدار متكي:موقعيت ايران در حل مناقشات منطقه سازنده و اجتناب ناپذير است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بن علوي در ديدار متكي:موقعيت ايران در حل مناقشات منطقه سازنده و اجتناب ناپذير است
وزير امور خارجه عمان با تبيين جايگاه ايران در ارتقاء نقش غير متعهدها اظهار داشت: موقعيت جمهوري اسلامي ايران در حل مناقشات مختلف همواره سازنده و اجتناب ناپذير است.

به گزارش خبرگزاري مهر، منوچهر متكي و يوسف بن علوي وزيران خارجه جمهوري اسلامي ايران و عمان در حاشيه پانزدهمين اجلاس وزراي خارجه غير متعهدها در تهران آخرين تحولات دو جانبه، منطقه اي بين المللي را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

منوچهر متكي با اشاره به رايزنيهاي مستمر بين دو كشور گفت : رايزنيهاي مستمر سازنده و مفيد است و حضور عمان در اجلاس غير متعهدها در كنار ديگر اعضا بر ارتقاء رايزنيها و هم انديشيها در اجلاس خواهد افزود.

وزير خارجه با اشاره به ضرورت تعامل موثر با چالشهاي بين المللي مبتني بر واقعگرايي و نگرش منطقي گفت : ما اميدواريم در اجلاس غير متعهدها در تهران با رويكردهاي واقع بيني و منطقي، بتوان جايگاه جنبش در شرايط حساس جاري جهان را ارتقاء بخشيم.

وي افزود : حضور فعال وزراي خارجه كشورهاي عضو در اجلاس تهران بر اهميت نشست تهران مي افزايد و جايگاه نشست را براي چاره انديشي مناسب در ارتباط با چالشهاي مختلف ارتقاء مي بخشد.

يوسف بن علوي با اشاره به نقش رايزنيهاي مستمر دو كشور اظهار داشت : ما دائما به مناسبات دو كشور و رايزنيها اهتمام ويژه داريم.

وي گفت : نقش ايران در تحولات منطقه اي و بين المللي حائز اهميت و برجسته است و برگزاري اجلاس غير متعهدها در تهران مي تواند تحرك جديدي در عرضه بين المللي ايجاد كند.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن