تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813018660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رايزني وزراي خارجه ايران و عمان در حاشيه نشست عدم تعهد در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رايزني وزراي خارجه ايران و عمان در حاشيه نشست عدم تعهد در تهران
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): منوچهر متكي و يوسف بن علوي وزراي خارجه جمهوري اسلامي ايران و عمان در حاشيه پانزدهمين اجلاس وزراي خارجه غير متعهد ها در تهران آخرين تحولات دوجانبه ، منطقه اي و بين المللي را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند .


به گزارش ايرنا به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه متكي با اشاره به رايزنيهاي مستمر بين دو كشور گفت : رايزنيهاي مستمر سازنده و مفيد است و حضور عمان در اجلاس غير متعهدها در كنار ديگر اعضا بر ارتقاي رايزنيها و هم انديشيها در اجلاس خواهد افزود.
وزير امور خارجه با اشاره به ضرورت تعامل موثر با چالشهاي بين المللي مبتني بر واقع گرايي و نگرشي منطقي گفت : ما اميدواريم در اجلاس غير متعهدها در تهران با رويكردهاي واقع بيني و منطقي ، بتوان جايگاه جنبش در شرايط حساس جاري جهاني را ارتقاء بخشيم .
وي افزود : حضور فعال وزراي خارجه كشورهاي عضو در اجلاس تهران بر اهميت نشست تهران مي افزايد و جايگاه نشست را براي چاره انديشي مناسب در ارتباط با چالشهاي مختلف ارتقاء مي بخشد .
يوسف بن علوي با اشاره به نقش رايزنيهاي مستمر دو كشور اظهار داشت : ما دائما به مناسبات دو كشور و رايزنيها اهتمام ويژه داريم ، نقش ايران در تحولات منطقه اي وبين المللي حائز اهميت و برجسته است و برگزاري اجلاس غير متعهدها در تهران ، مي تواند تحرك جديدي در عرضه بين المللي ايجاد كند . بويژه اينكه تحولات جهاني مي طلبد اين سازمان نقش واقعي خود را ايفا نمايد .
بن علوي با تبيين جايگاه ايران در ارتقاي نقش غيرمتعهدها اظهار داشت: موقعيت جمهوري اسلامي ايران در حل مناقشات مختلف همواره سازنده و اجتناب ناپذير است و بدون ترديد نشست غير متعهدها و موقعيت ويژه ايران در تحولات منطقه اي و بين المللي مي تواند تحرك نويني در جهت احياي جايگاه جنبش ايجاد كند .
سيام ** 1531 *
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن