تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816486432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داستان كريم به آخر نرسيد-از خداحافظي اجباري تا تمديد قرارداد!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: علي دايي در لابه‌لاي صحبت‌هاي خود طي كنفرانس اخير پرسپوليس به نكته‌اي اشاره كرد كه با تعجب بسياري از اهالي مطبوعات فوتبالدوستان و حتي خود بازيكنان اين تيم روبه‌رو شد. دايي بدون آنكه سوالي درباره كريم باقري از او بشود ضمن اشاره به تورنمنت تركيه و بازي‌هاي تداركاتي نيم فصل اعلام كرد در مسابقه تيم بزرگي كه هنوز نامش مشخص نيست براي كاپيتان تيمش مراسم خداحافظي ترتيب مي‌دهد.
باقری: باید با کاشانی حرف بزنم
اين خبر در حالي از سوي وي اعلام شد كه پيش‌تر به نظر نمي‌رسيد باشگاه پرسپوليس حداقل تا پايان فصل جاري برنامه‌اي براي خداحافظي كاپيتان 37 ساله‌اش داشته باشد. ساعتي پس از اعلام اين خبر از سوي دايي كريم باقري با گفتن اين جمله كه قرار نبود اين خبر فعلا مطرح شود. دلخوري‌اش را از دايي البته به صورت غيرمستقيم علني كرد. او دیروز در اردوی پرسپولیس به خبرنگارن گفت: کل موضوع پیشنهادی از طرف کاشانی بود و من نه تایید کرده بودم و نه این پیشنهاد را رد کرده بودم. او تاکید کرد که باید با خود کاشانی در این زمینه حرف بزند.
نوری جانشین باقری
اما برخي دنبال اين نكته رفتند كه چرا سرمربي پرسپوليس به يكباره سخن از كنار گذاشتن بازيكني به زبان آورد كه تا همين چند وقت پيش به عنوان يكي از ستون‌هاي تيم از او تعريف مي‌كرد و خصوصيات فني و اخلاقي‌اش را مي‌ستود. برخي دنبال خصايل شخصي علي دايي رفتند و گفتند او دوست ندارد هيچ بازيكن بزرگي را دوروبر خود داشته باشد. بعضي به اين موضوع اشاره كردند كه دايي بايد به بازيكني كه با نظر خودش به تيم آمده بازي بدهد و حضور مهره‌هاي منتخب خودش در تركيب اصلي حتي به بازي كردن كاپيتان پرآوازه پرسپوليس ارجحيت دارد.
در سيستم مورد علاقه دايي كريم باقري تنها در جايي مي‌تواند به ميدان برود كه طي سيزده هفته گذشته متعلق به محمد نوري بازيكن مورد علاقه او بوده تا جايي كه سرمربي پرسپوليس حاضر نشده در بدترين شرايط بدني و رواني نوري او را از تركيب بيرون بگذارد با اين اوصاف داستان كنارگذاشتن كريم باقري به فصل قبل و روزهاي نخست حضور دايي در پرسپوليس برمي‌گردد.
از دوبی تا دربی
شايد خيلي‌ها ندانند اما در دومين اردويي كه پرسپوليس در دبي برپا كرد علي دايي پيشنهاد خداحافظي كريم باقري را به خود كريم داد. آن روز باقري از شنيدن اين خبر ناراحت شد تا جايي كه وقتي بازيكنان دليل ناراحتي‌اش را از او پرسيدند باقري با خنده‌اي تلخ گفت هيچ چي نشده فقط ما داريم خداحافظي مي‌كنيم. با این حال با گل استثنايي دربي و قهرماني جام حذفي همه چيز به پايان فصل موكول شد تا كريم به عنوان يك چهره محبوب از پرسپوليس خداحافظي كند اما وقتي صحبت از پيشنهاد استيل آذين به ميان آمد كاشاني و دايي در صدد حفظ او برآمدند.
با كريم يكسال تمديد مي كنيم!
امروز و بعد از بازي پرسپوليس مقابل نفت كريم باقري صراحتا اعلام كرد زمان خداحافظي اش ا زفوتبال به خودش ربط دارد و فعلا مي خواهد بازي كند. متعاقب اين مصاحبه حبيب كاشاني كه خبر بازي خداحافظي را اعلام كرده بود با چرخشي جالب گفت:ما وظيفه داريم هر زماني كه آقاي باقري خواست خداحافظي كند، براي خداحافظي او يك بازي بزرگ برگزار كنيم. اما فعلا با نمايش خوبي كه باقري دارد، فكر مي كنم قراردادش يك سال ديگر هم تمديد شود.
او قبلا هم در جمع بازيكنان- سهوا يا عمدا - اعلام كرده بود كريم در سال آخر بازيگري است.
واكنش دايي هم در اين زمينه جالب بود.
او در كنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي گفت:زمان خداحافظي باقري نه به من و نه به هيچ كس ديگري ارتباطي ندارد. آقا كريم بزرگ فوتبال ماست و با بسياري ديگر از بازيكنان قابل قياس نيست. من شب گذشته با آقا كريم صحبت كردم او مي‌تواند همچنان براي ما بازي كند. او در اين دو، سه هفته عالي كار كرده و شرايطش را به گذشته باز گردانده، ما به ايشان نياز داريم، عليي دايي كيست كه براي آقا كريم تصميم بگيرد. ما در جام حذفي،‌ليگ قهرمانان و ليگ برتر راه پر فراز و نشيبي پيشرو داريم و به همه بازيكنان نياز داريم!
يك سئوال ساده
اينكه از چهارشنبه تا جمعه چه شد ه همه چيز اينقدر تغيير كرد برما پوشيده است....اماهرچه كه بود به پايان رسيد. حالا كريم است و مربي اي كه دوست و رفيق صميمي اش است اما استراتژي اش در يكدست كردن تيم به نتيجه نرسيد. گرچه شايد اگر هركسي جاي كريم بود اوضاع فرق مي كرد اما كريم كه در زبان دايي و كاشاني ظرف 48 ساعت از بازيكني فرسوده به يك ستاره آماده تغيير چهره داد در اين بازي چاره اي جز درخشش مجدد ندارد، چه ، با هر نمايش ضعيف همه حق را به سرمربي تيم خواهند داد. كسي كه روي دور برد است !





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن