تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815569115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محکومیت جراح پلاستیک به‌خاطر کج شدن بینی


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: به حرف‌های او گوش دادم و برای بار دوم زیر تیغ جراحی رفتم اما نه تنها مشکلم حل نشد بلکه بدتر هم شدم. بینی‌ام همان‌طور کج است و مشکل تنفسی‌ام شدید‌تر شد. از طرفی حس بویایی‌ام ضعیف شده است. حتی بعضی از روزها هیچ بویی احساس نمی‌کنم. به همین‌خاطر از این پزشک جراح شکایت دارم.

وطن امروز: عمل زیبایی یک زن، جراح پلاستیک را به دردسرهای قضایی انداخت. دختر جوان وقتی برای جراحی بینی خود نزد پزشک متخصص رفت، نمی‌دانست دچار مشکل‌های خاصی خواهد شد. بهمن‌ماه سال 88 دختر جوانی به دادسرای جرائم پزشکی مراجعه کرد و به طرح شکایت از جراح زیبایی پرداخت.

وی گفت: چند ماه پیش برای عمل زیبایی بینی نزد یک پزشک جراح رفتم. وی با گرفتن 2 میلیون و 500 هزار تومان بینی‌ام را عمل کرد. پس از جراحی سر و صورتم کبود بود و همه می‌‌گفتند طبیعی است.

یک ماهی گذشت و هنوز مشکل تنفس داشتم وقتی چسب بینی‌ام را باز کردم و در آیینه خود را دیدم اشک از چشمانم سرازیر شد. وحشت‌زده شدم. بینی‌ام کج شده بود و همه می‌گفتند مقصر پزشک جراح است.

به مطب این پزشک جراح رفتم، وی گفت باید بار دیگر بینی‌ام را عمل کند. به حرف‌های او گوش دادم و برای بار دوم زیر تیغ جراحی رفتم اما نه تنها مشکلم حل نشد بلکه بدتر هم شدم. بینی‌ام همان‌طور کج است و مشکل تنفسی‌ام شدید‌تر شد. از طرفی حس بویایی‌ام ضعیف شده است. حتی بعضی از روزها هیچ بویی احساس نمی‌کنم. به همین‌خاطر از این پزشک جراح شکایت دارم.

پس از شکایت این دختر جوان، پزشک جراح به دادسرا احضار شد. وی خود را بی‌گناه دانست و گفت: این دختر از همان ابتدا بینی‌اش کج بود و من سعی کردم آن را ترمیم کنم. این پزشک با وجود اینکه خود را بی‌گناه دانسته بود، مجرم شناخته شد و در صورتی ‌که حس بویایی زن بیمار کاملا از بین می‌رفت باید به پرداخت دیه کامل محکوم می‌شد.

وی با حکم قاضی شعبه 1126 دادگاه عمومی تهران به پرداخت یک‌سوم دیه کامل یک زن محکوم شد. این حکم با اعتراض پزشک جراح در اختیار قاضی شعبه 39 دادگاه تجدید‌نظر قرار گرفت و قضات این رای را تایید و قابل اجرا دانستند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن