تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815338574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کاشانی : شش امتیاز بازی‌های ملوان و استقلال به هر ترتیبی از ما گرف�


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: حبیب کاشانی در صحبت‌های خود برای بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی این تیم پیش از دیدار با نفت تهران، از آنها خواست تا بی توجه به نتایج سایر تیم‌ها، به فکر رسیدن به صدر جدول باشند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کاشانی در صحبت‌های امشب(پنج شنبه) گفت: "نفت تهران تیم بسیار خوبی است و ما باید دربرابر این تیم جوان و با انگیزه مراقب باشیم و به هیچ وجه فریب جدول را نخوریم. به علاوه ما نباید کاری با نتایج استقلال، سپاهان و سایر تیم‌ها داشته باشیم و فقط باید روی رسیدن به صدر جدول تمرکز کنیم و برای این هدف روی سه امتیاز این بازی حساب کرده‌ایم."

کاشانی از بازیکنان خود خواست تا عقب ماندگی تیم را از اهداف از پیش تعیین شده جبران کنند: "ما از اهداف خودمان تا اینجای رقابت‌ها شش امتیاز عقب هستیم که همان شش امتیازی است که در بازی‌هایمان با ملوان و استقلال به هر ترتیبی از ما گرفته شد، حال این عقب ماندگی باید جبران شود. کسب 34 امتیاز تا نیم فصل هدف اصلی ماست و در چهار بازی آینده که دو تای آنها در خانه و دو تا خارج از خانه خواهند بود باید 10 امتیاز بگیریم."

کاشانی با اشاره به غایبان پرسپولیس در بازی فردا از بازیکنان خواست تا جای آنها را به خوبی پر کنند: " دراین بازی هر کسی که در ترکیب قرار گرفت باید با همه وجود بازی کند تا ثابت کنیم که اگر غلامرضا رضایی، حمیدرضا علی عسگر و علیرضا محمد نیستند، بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند به خوبی جای آنها را پر کنند. بروید بجنگید و نشان دهید که مانند یک روح در یک جسم هستید."
سرپرست باشگاه پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که جواب اعتماد علی دایی به آنها را بدهند: " علی دایی در مقابل خبرنگاران تاکید کرد که پرسپولیس می‌تواند در هر دو جام یعنی لیگ و جام حذفی قهرمان شود. دایی در واقع این حرف را براساس توانایی‌های شما زده است. شما سربازانی هستید که سرمربی‌تان برای رسیدن به این اهداف روی شما حساب کرده است و تا امروز هم نشان دادید که لیاقت این اعتماد را دارید.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن