تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816340672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد فرماندار كاشمر بر تعامل سازنده مديران شهرستان با نماينده مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تاكيد فرماندار كاشمر بر تعامل سازنده مديران شهرستان با نماينده مجلس
خبرگزاري فارس: فرماندار كاشمر گفت: مجموعه مديران با حفظ جايگاه مستقل و وفاداري به شعارهاي دولت فضاي تعامل با نماينده شهرستان را گسترش دهند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كاشمر، حسن فتحي‌نيا امروز در جلسه شوراي اداري كاشمر افزود: مجموعه مديران شهرستان بايد با حفظ جايگاه و حفظ وفاداري به شعارهاي دولت نهم، خود را موظف در برقراري تعامل سازنده با مجلس و شخص نماينده بدانند و آن را گسترش دهند.
وي خاطرنشان كرد: اگرچه برگزاري انتخابات مجلس هشتم با ساير انتخابات از حيث شرايط قانوني راي دهندگان و نحوه تبليغات متفاوت بود، اما با همه اين جوانب ميزان مشاركت مردم در مقايسه با انتخابات مجلس هفتم از رشد چشمگيري برخوردار بوده است.
فتحي‌نيا با اشاره به 6/76 درصد شركت كننده در انتخابات مجلس هشتم در حوزه انتخابيه كاشمر اظهار داشت: فراهم شدن فضاي رقابتي براي همه گروه‌ها، احزاب و جناح‌هاي سياسي براي ارائه سلايق و ديدگاه‌هاي مختلف سبب شد تا حوزه انتخابيه كاشمر از حيث ميزان مشاركت در سطح استان جزو حوزه‌هاي ممتاز مطرح شود.
رئيس شوراي اداري كاشمر با بيان اينكه دولت نهم در سطوح خرد و كلان به دنبال ايجاد اتحاد است، گفت: مجموعه مديران فعال در حوزه دولت نهم كه به عنوان نخستين سربازان وفادار به شعارها و مباني اصولي كه دولت تدوين كرده و مكلف به اجراي آن هستيم، براي گروه‌هاي سياسي فعال در قالب قانون اساسي كشور ضمن قائل شدن احترام خاص، خود را در تعامل با تمام جناح‌هاي سياسي كشور موظف و مامور مي‌دانيم.
وي با اشاره به افزايش اعتبارات عمراني شهرستان در مقايسه با سال هاي قبل از دولت نهم خاطرنشان كرد: اعتبار 30 ميليارد ريالي در سال 83 از محل تملك دارايي‌ها در امسال به بيش از 120 ميليارد ريال رسيده است.
فرماندار كاشمر با اشاره به تهيه سند چشم‌انداز شهرستان به منظور شناسايي تهديدها و ظرفيت‌هاي محدود كننده شهرستان اظهار داشت: سند توسعه شهرستان در بخش اشتغال در حال طراحي است، همچنين در حوزه صنعت، حمل و نقل، فرودگاه و راه‌آهن نيز گام هاي خوبي برداشته شده است.
امام جمعه كاشمر نيز در جمع مديران شهرستان آزادسازي مظلومان و مستضعفان از سلطه قدرت‌ها را مهم‌ترين تحول در حال وقوع دانست و گفت: رهاسازي انسان از سلطه اقتصاد، قدرت، تبليغات و رسانه كه هريك سال‌ها و قرن‌ها بر انسان مسلط بوده‌اند و قدرت تدبير و چاره‌انديشي و راهيابي به سعادت را بر انسان بسته‌اند تحول عظيم جهاني خواهد بود.
قاسم يعقوبي صنعت، علم، اقتصاد، فناوري و رسانه را مسئول سرگرم كردن انسان به امورات مادي و ظاهري و فرو بردن انسان در تصاوير و مسائل ساده بيان كرد و اظهار داشت: گرچه هركدام از اين مسائل واسطه‌اي براي به وجود آمدن تحولات عظيم در زندگي انسان بوده، اما تحولاتي كه توسط اين پديده‌ها به وجود آمده چيزي جز مانع بر سر راه انسان براي رسيدن به كمال نيست.
وي با بيان اينكه مديريت انسان آفتي بزرگ‌تر از ساير مديريت‌هاست، افزود: حركت جلوتر مديريت انسان از ساير مديريت‌ها از اتفاقات و تحولاتي است كه امروز شاهد تحقق مديريت مقوله نفس و تسلط انسان بر خودش هستيم.
امام جمعه كاشمر يادآور شد: امروز سنگ زيرين و زيربنايي هويت و استقلال انسان از تسلط بر خودش آغاز مي‌شود و كسي كه نمي‌تواند خودش را مديريت كند، مدير نخواهد بود.
انتهاي پيام/م
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن