تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نزديك‏ترين شما به من در قيامت: راستگوترين، امانتدارترين، وفادارترين به عهد و پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815479097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شوراي شهر دماوند: محسن صفري به عنوان شهردار دماوند معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رئيس شوراي شهر دماوند: محسن صفري به عنوان شهردار دماوند معرفي شد
رودهن- خبرگزاري "ايسكانيوز"، مهندس محسن صفري با پنج راي اعضاي شوراي شهر دماوند به عنوان شهردار منتخب اين شورا به استاندار معرفي شد.
به گزارش روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، عليرضا عليجاني رئيس شوراي شهر دماوند با اعلام مطلب فوق گفت:پس از بركناري شهردار دماوند،شوراي شهر با انجام جلسات مختلف و بررسي جوانب امر مهندس محسن صفري را به عنوان شهردار دماوند به استانداري معرفي كرد.
وي افزود:داشتن سوابق اجرايي،برنامه، آشنايي با منطقه و بومي بودن از شاخصه هاي انتخاب وي بوده است.
عليجاني تصريح كرد:اميدواريم استانداري با همكاري لازم نسبت به صدور حكم شهردار اقدام نمايد تا شاهد حضور هر چه سريعتر شهردار باشيم تا مردم در فصل كاري از خدمات اين نهاد بهرمند شوند.
وي در پايان گفت:در حال حاضر شهرداري با انتصاب سرپرست به فعاليت هاي خود با تلاش هر چه تمامتر ادامه مي دهد.
گفتني است ماه گذشته شهردار دماوند با پنج راي از اعضاي شورا بركنار شد و محمود بهرامي به عنوان سرپرست شهرداري دماوند منصوب شد.
محسن صفري نيز كه به عنوان شهردار منتخب دماوند به استانداري معرفي شده است پيش از اين به عنوان فرماندار و معاون فرماندار شهرستان دماوند فعاليت كرده است.
بر اين اساس با انتخاب صفري به عنوان شهردار دماوند بايد در انتظار ماند تا حكم وي توسط استاندار تهران صادر و ابلاغ شود. هفته گذشته مدير كل امور شوراهاي استاندار تهران در گفتگويي با خبرنگاران اعلام كرد استاندار هيچ نقشي در خصوص عزل و نصب شهرداران ندارد و تنها پيشنهادات شوراها را پس از بررسي در صورت داشتن شرايط لازم تاييد مي كند. با اين تفاسير انتظار مي رود حكم صفري به زودي صادر شود.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 539]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن