تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802777939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه هنري


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه هنري
برگزاري كارگاه تئاتر و سرود محله براي نابينايان

نخستين دوره كارگاههاي تئاتر و سرود محله كه به همت اداره كل فرهنگي شهرداري تهران از تاريخ 10 تيرماه برگزار شده است تا تاريخ 30 مرداد 1387 ادامه خواهد داشت.
به گزارش آفرينش، برگزاري كارگاه تئاتر در آسايشگاه رواني مركز توانبخشي طلوع از ديگر اقدامات فرهنگي اين جشنواره بوده است.براساس اين گزارش، اين دوره ها زير نظر اساتيد مجرب تئاتر و سرود به صورت رايگان برگزار مي شود.جشنواره تئاتر و سرود محله از اول تا هشتم شهريور ماه 1387 در مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار خواهد شد.

چهارمين جشنواره «موسيقي محله» برگزار مي شود

چهارمين جشنواره موسيقي محله از 6 تا 8 شهريور در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش آفرينش به نقل از اداره كل روابط عمومي سازمان فرهنگي شهرداري تهران، سيد عباس سجادي مديرامور موسيقي سازمان ضمن اعلام اين مطلب گفت: به منظور ايجاد فضاي هدفمند هنري و شور و تكاپو در جوانان و نوجوانان هنرمند محله هاي كلان شهر تهران و با هدف كشف استعدادهاي بالقوه، «چهارمين جشنواره موسيقي محله» به صورت رقابتي و در رشته هاي مختلف موسيقي اعم از سنتي، كلاسيك و پاپ با رويكردي تكنوازي، تكخواني، گروه نوازي و همخواني (كر) برگزار مي شود. وي افزود: اين مسابقات در سه مرحله برگزار مي شود كه در مرحله نخست آثار ارسالي به دبيرخانه جشنواره مورد بررسي و بازشنوايي قرار گرفته و تعدادي از آثار با نظر هيات داوران به مرحله بعد راه مي يابند كه در مرحله پاياني، برگزيده ها براي كسب مقام برتر به رقابت مي پردازند. مديرعامل موسسه نغمه شهر تاكيد كرد: موضوع جشنواره آزاد است اما ستاد برگزاري به شركت كنندگاني كه آثار خود را با موضوعيت «سال نوآوري و شكوفايي» و نيز سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ارايه كنند، جوايز ويژه اي اهدا خواهند كرد.
سجادي ضمن اعلام اينكه تكخواني بانوان به صورت مجاز برگزار خواهد شد،گفت:مراحل اوليه جشنواره در روزهاي ششم و هفتم شهريور ماه در دو فرهنگسراي هنر و دختران برگزار شده و مراسم اختتاميه آن در فرهنگسراي بهمن با حضور هنرمندان پيشكسوت و صاحب نام برگزار خواهد شد.
فراخوان اين جشنواره در فرهنگسراها، خانه هاي فرهنگ، آموزشگاه ها و هنرستان هاي موسيقي تهران و نيز در جرايد كثيرالانتشار منتشر شده و علاقمندان به شركت در اين جشنواره مي توانند آثار خود را تا پايان مردادماه در قالب كاست و سي دي به نزديك ترين فرهنگسراي محل سكونت خود تحويل داده و يا با دبيرخانه جشنواره تماس حاصل نمايند
شهرام اسدي «دريا قلي» را براي جشنواره فيلم فجر كليد مي زند

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگي بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: «شهرام اسدي» فيلم «درياقلي» را با مضمون دفاع مقدس درباره آبادان كليد مي زند و تلاش ما بر اين است كه اين فيلم در جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر به نمايش درآيد.
«عباس خامه يار» در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: مقدمات شروع توليد پروژه «درياقلي» درباره شهيد درياقلي سوراني فراهم شده و در تلاش هستيم تا فيلم به جشنواره بيست و هفتم فيلم فجر برسد.
وي گفت: پس از تجمع سه نهاد ايثارگري بنياد شهيد، ستاد آزادگان، و بنياد جانبازان و ساخت فيلم سينمايي (روز سوم) به عنوان اولين تجربه ورود بنياد شهيد و امور ايثارگران به حوزه سينما، اين بنياد بزودي ساخت دومين فيلم سينمايي را با عنوان «درياقلي» آغاز مي كند.
وي همچنين گفت: فيلمنامه اين فيلم توسط همايون شهنواز نوشته شده است كه سيد احمد ميرعلائي و شهرام اسدي(كارگردان روز واقعه) به ترتيب تهيه كنندگي و كارگرداني آنرا بر عهده دارند.
سيد احمد ميرعلائي هم با اشاره به سفر اخير خود به آبادان و گفت وگو با همرزمان و فرماندهان «درياقلي» از استقبال خوب و اعلام آمادگي و همكاري فرماندهاي نظامي منطقه، شركت نفت خوزستان، اهالي آبادان و همرزمان دريا قلي خبر داد و گفت: كار بازنويسي اجرايي فيلمنامه شروع شده است و اواسط شهريور ماه ساخت اين فيلم در شهر آبادان آغاز مي شود.
ميرعلائي در ادامه افزود: فيلمنامه براساس قصه واقعي جنگي نوشته شده است كه در آن پيرمردي در حاشيه شهر آبادان زندگي مي كند و قبل از همه متوجه پيشروي نيروهاي عراقي مي شود و بي درنگ .... و بدين ترتيب خالق حماسه اي عظيم در ابتداي جنگ مي شود.
پس از ساخت موفق فيلم سينمايي «روز سوم» و انتخاب آن بعنوان فيلم برتر بيست و پنجمين جشنواره بين المللي فيلم فجر، دومين فيلم 35 ميليمتري بنياد شهيد و امور ايثارگران ساخته مي شود.

به مناسبت عيد بزرگ مبعث
كا ميون نشاط در محله يوسف آباد

به گزارش آفرينش، اين كاميون كه حامل گروه هاي هنري است كاروان نشاط نام دارد و به مناسبت اعياد و جشن ها در محله يوسف آباد به اجراي برنامه هاي شاد و مفرح مي پردازد.
اين برنامه ها شامل نمايش هاي طنز و عروسكي، اجراي موسيقي زنده، نقالي، مسابقات فرهنگي براي كودكان و بزرگسالان و نورافشاني است.
كاروان نشاط در روزهاي هشتم، نهم و دهم مردادماه به مناسبت جشن بزرگ مبعث در منطقه اجراي برنامه خواهت داشت.
قابل ذكر است اجراي قبلي كاروان نشاط به مناسبت ولادت حضرت علي (ع) در روزهاي 25 و 26 تيرماه (دوازدهم و سيزدهم رجب) برگزار شد.

"كاكتوس" با حضور هنرمندان به صحنه مي رود

نمايش "كاكتوس" به طراحي و كارگرداني مسعود طيبي كه اين روزها در تالار مولوي روي صحنه است، روز سه شنبه هشت مرداد ويژه هنرمندان و اصحاب رسانه اجرا خواهد شد.
به گزارش آفرينش، اين نمايش تك پرده اي و كوتاه نوشته مرحوم اكبر رادي است و به روايت زندگي يك پزشك و يك نمايشنامه نويس مي پردازد كه زندگي آنها و خانواده هايشان دچار روزمرگي شده، اما اين مسئله براي خودشان قابل درك نيست.
مسعود ميرطاهري، حسام منظور و نسرين نصرتي در اين نمايش به ايفاي نقش مي پردازند و مائده قديري دستيار كارگردان، محمدرضا نايب زاده مدير صحنه و مهدخت اكرمي مسئول روابط عمومي ديگر عوامل نمايش "كاكتوس" هستند كه همه روزه غير از شنبه ها ساعت 20 در سالن اصلي تالار مولوي به صحنه مي رود.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن