تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816444605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان بازنشستگي كشوري اعلام كرد:10 درصد افزايش حقوق بازنشستگان پايان اين ماه پرداخت مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: رييس سازمان بازنشستگي كشوري اعلام كرد:10 درصد افزايش حقوق بازنشستگان پايان اين ماه پرداخت مي شود
خبرگزاري آريا- رييس سازمان بازنشستگي كشوري با اعلام اين كه10 درصد افزايش حقوق بازنشستگان كشوري پايان اين ماه پرداخت مي شود، گفت: اين افزايش حقوق از ابتداي سال جاري تا كنون محاسبه و پرداخت مي شود.

به گزارش سرويس اخبار اجتماعي آريا به نقل ازاداره كل روابط عمومي و امور بين الملل وزارت رفاه و تامين اجتماعي، محمدابراهيم طوبايي رييس سازمان بازنشستگي كشوري امروز در يك نشست خبري با اشاره به اين كه در گذشته هاي دور جمعيت هدف بازنشستگان به اين تعداد نبود، خاطرنشان كرد: بازنشسته هاي دستگاههاي اجرايي، وزارتخانه ها و ... كه حدود 900 هزار نفر را شامل مي شوند تحت پوشش اين سازمان هستند.

وي همچنين از پرداخت افزايش‌هاي ناشي از اجراي قانون مديريت خدمات كشوري تا پايان سال 87 به بازنشستگان خبر داد و

بيان كرد: بازنشستگان اين افزايش‌ را به صورت سهام دريافت خواهند كرد كه سهام هاي خوب و از شركت هاي سودآوري هم هستند.

رييس سازمان بازنشستگي كشوري با تأكيد بر اين كه اين سازمان آمادگي كامل براي اجراي قانون خدمات كشوري را دارد، تصريح كرد: رئيس جمهوري طي هفته گذشته رقم 3هزار ميليارد تومان را به تصويب رساند كه به وزارت اقتصاد و دارايي ابلاغ شده و سازمان خصوصي سازي بايد در راستاي ارائه سهام به بازنشستگان كشوري از آن استفاده كند.

طوبايي درباره وضعيت معيشتي بازنشستگان تصريح كرد: اگر سازمان‌ها و دستگاه‌ها در زماني كه شاغلان هنوز بازنشسته نشده‌اند سهامي براي آنها خريداري كند يا آن‌ها را از خدمات تعاوني مسكن برخوردار كنند در واقع سرمايه‌گذاري‌هايي براي آنها صورت مي‌گيرد.

رييس سازمان بازنشستگي كشوري در ادامه گفت: در سال‌هاي 84 - 85 ميزان حقوق بازنشستگان از 117 هزار تومان به 200هزار تومان رسيد و رشدي معادل 70درصد داشت و در سال بعد هم حقوق آنها به صورت پلكاني افزايش يافت ، تا فاصله طبقاتي ميان آنها از بين برود.

رييس سازمان بازنشستگي كشوري در ادامه به وام ضروري بازنشستگان اشاره و تاكيد كرد: هنوز رقم اين وام مشخص نشده و ما منتظر دريافت آن هستيم اما اين وام به بازنشستگان ارائه خواهد شد.

طوبايي با بيان اين كه براي بيش از 450هزار بازنشسته نيز كارت منزلت صادر شده است، در ادامه تصريح كرد: بيمه عمر و حادثه براي بازنشستگان نيز برقرار مي شود كه طي سال گذشته دو ميليون و 300هزار بازنشسته و شاغل تحت پوشش اين بيمه قرار گرفته‌اند و سقف اين بيمه از يك ميليون به دو ميليون تومان افزايش يافته است.

طوبايي درباره سفرهاي زيارتي و سياحتي بازنشستگان گفت: خوشبختانه بازنشستگان از اين سفرهاي زيارتي و سياحتي استقبال فراواني كرده اند و در يك سال گذشته يك هزار نفر بازنشسته به سفر حج عمره مشرف شدند كه امسال نيز يك هزار نفر از اين سهميه برخوردار مي‌شوند و در صورتي كه شرايط اعزام به كربلا و نجف فراهم شود بازنشستگان را به اين سفرهاي زيارتي نيز اعزام خواهيم كرد.

وي با اعلام اين كه سازمان بازنشستگي براي هر بازنشسته و يك نفر همراه، مبلغ 200 هزار تومان در نظر گرفته .

رييس سازمان بازنشستگي كشوري به يكي ديگر از طرح‌هاي اين سازمان يعني ايجاد خانه مهر پيشكسوتان اشاره كرد و گفت: اين طرح بدون محدوديت بودجه در سازمان بازنشستگي در حال اجراست و هماهنگي‌هاي لازم با شهرداري‌ها در حال انجام است و مالكيت اين ساختمان‌ها براي شهرداري‌ها و مديريت خانه‌هاي مهر بر عهده بازنشستگان است و وجود سالن آمفي تئاتر، كتابخانه و پزشك مقيم از جمله خدمات قابل ارائه به بازنشستگان در اين خانه هاست.

طوبايي در ادامه درباره پاداش بازنشستگان قبل از سال 79 تصريح كرد: ‌در سال گذشته به همت مسئولان و پيگيري و تلاش هاي وزير رفاه و تامين اجتماعي مصوب شد كه اين افراد نيز از يك ماه پاداش پايان خدمت برخوردار شوند.

رييس سازمان بازنشستگي كشوري در خصوص قانون مديريت خدمات كشوري اظهاركرد: در سال 87 موظف هستيم احكام بازنشستگان را بر اساس آن اصلاح كنيم و حقوق آنها را نيز ترميم كنيم .

وي در ادامه گفت: از ماه گذشته ما فرمي را طراحي كرده و به همه دستگاههاي دولتي نيز اعلام كرديم كه بتوانيم احكام را اصلاح كنيم. هم اكنون اطلاعات چندهزار نفر وارد سايت شده كه ما نسبت به اصلاح احكام آنها اقدام مي كنيم و تمهيداتي انديشيده ايم تا 10 درصد افزايش حقوق 87 را محاسبه و به همراه مابه التفاوت آن را پايان اين ماه به بازنشستگان بدهيم.

طوبايي درباره قانون بازنشستگي پيش از موعد نيز گفت: در اين قانون مردها با 25 سال و زنان با 20 سال سابقه در صورت تقاضا به دستگاهي كه در آن مشغول فعاليت هستند و تصويب آن دستگاه مي‌توانند از اين قانون بهره‌مند شوند و سازمان بازنشستگي نيز آمادگي اجراي اين قانون را دارد.

وي درباره ميزان افزايش حقوق بازنشستگان كشوري در راستاي اجراي قانون خدمات كشوري گفت: درصد افزايش متفاوت خواهد بود اما خيلي بيشتر از حقوق فعلي بازنشستگان است.

طوبايي در پاسخ به سوالي در ارتباط با بدهي دولت به سازمان بازنشستگي گفت: در سال گذشته از 2 هزار ميليارد تومان بدهي دولت، 380 ميليارد تومان پرداخت شد.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن