تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816525579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جاعل اسناد خودروهاي مدل بالا دستگير شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: جاعل اسناد خودروهاي مدل بالا دستگير شد
جام جم آنلاين: ماموران نيروي انتظامي ، فردي كه با جعل اسناد ، خودروهاي خارجي و مدل بالا را به كشور قاچاق مي‌كرد ، دستگير كردند.

به گزارش ايسنا ، سرهنگ عباس عليپور سرپرست پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان تهران با بيان اينكه از سوي شعبه ششم دادسراي عمومي شهر كرج پرونده‌اي درباره جعل اسناد خودروهاي خارجي و شماره‌گذاري آنها به پليس آگاهي ارجاع داده شد، گفت: بر اساس اسناد موجود فردي به نام «عبدالكريم» كه 50 سال سن داشت، خودروهاي خارجي فاقد سند را از كشورهاي همسايه و حاشيه خليج‌فارس خريداري كرده و پس از ورود به ايران اقدام به جعل اسناد و تنظيم سند براي آنها مي‌كرد.

وي افزود: براساس گزارش‌هاي واصله سال گذشته اين فرد يك دستگاه سواري بنز را به صورت قاچاق خريداري كرده و اقدام به پلاك و نمره‌گذاري آنها كرده است. ماموران اداره مبارزه با سرقت براي بررسي صحت اين موضوع به محل سكونت نام برده مراجعه كردند و اين خودرو بنز را در پاركينگ منزل مشاهده كردند كه مالك اين خودرو را براي توضيح به دادسرا دعوت كردند.

به گفته سرپرست پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان تهران ، مالك خودرو نه تنها به دادسرا مراجعه نمي‌كنند بلكه اقدام به تغيير محل سكونت خود نيز مي‌كند.

عليپور گفت: بررسي‌ها براي شناسايي محل سكونت جديد اين فرد ادامه داشت تا اينكه پس از گذشت يك هفته، مالك خودرو دستگير و در اعترافات خود بيان مي‌كند كه پدرش دو سال پيش اتومبيل بنز را برايش هديه خريده است و من محضر نرفتم و در منزل برگه‌اي را امضا كرده و دو ماه بعد سند توسط فردي به نام «مهدي» كه دوست پدرم بود، به نام من انتقال يافت.

وي با بيان اينكه پس از اعترافات اين پسر جوان تحقيقات ماموران نيروي انتظامي وارد مرحله جديدي شد، تصريح كرد: ماموران در ادامه تحقيقات خود دريافتند متهم داراي منزل ويلايي در منطقه ملارد است كه در يكي از اتاقها در زير زمين اين ويلا اقدامات مشكوكي را انجام مي‌دهد.

عليپور خاطر نشان كرد: ماموران نيروي انتظامي، با دستور مراجع قضايي وارد منزل متهم شده و تعداد زيادي تمبرهاي دادگستري، كارت خودرو، تصاوير، اسناد و مدارك درباره املاك و مستغلات و خودرو كشف و ضبط كردند.

سرپرست پليس آگاهي با بيان اينكه با كشف اسناد جعلي در مخفيگاه اين متهم ماموران به سراغ پدر وي رفتند، يادآور شد: «عبدالكريم» پدر 50 ساله «ياسر» در حالي قصد فرار داشت توسط ماموران نيروي انتظامي بازداشت شده و در اعترافات خود گفت كه دو سال پيش خودروي بنز E200 را از فردي به قيمت 6.5 ميليون تومان خريداري كرده است.

به گفته وي ، بنا بر اظهارات متهم فردي به نام «مهدي» براي جعل اسناد و مدارك و شماره‌گذاري مبلغ 12 ميليون تومان پول دريافت كرده است.

سرپرست پليس آگاهي خاطرنشان كرد: اين فرد علاوه بر جعل اسناد خودروي بنز، انتقال غيرقانوني متعدد در مورد صدور اسناد مدارك جعلي درباره خودرو، اسناد و مدارك گمركي مرتكب شده است.

عليپور يادآور شد: ماموران در ادامه بررسي‌هاي خود، پنج دستگاه خودرو قاچاق را در تهران و ديگر شهرستانها شناسايي ‌كرده‌اند، گفت: تحقيقات درباره توقيف ساير خودروها در حال انجام است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن