تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814958895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از شهرري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه از شهرري


شهردار ناحيه دو منطقه 20 تهران گفت : از آغاز طرح ناحيه محوري (خرداد ماه )، 59 مدرسه و 37 مسجد دراين ناحيه ترميم و بازسازي شده است .
"عطاءالله حسيني " در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: كار مرمت ، بازسازي ، رنگ آميزي ، ساخت نمازخانه مدارس با آغاز طرح ناحيه محوري در شهرري شروع شده و ما اميدواريم تا چند ماه آينده مدارس و مساجد بيشتري ترميم و بازسازي شوند.
وي با اشاره به اعتبارسه ميليارد و 100 ميليون ريالي ناحيه دو شهرداري منطقه 20 افزود: تاكنون ساخت و تكميل دو بوستان مادر و دستواره و دو سراي محله در محله منگل و خيابان وطن پرست آغاز شده است و تا پايان سال جاري تكميل مي شود.
****
مسوول قرارگاه سازندگي ناحيه مقاومت بسيج ري گفت : محروميت زدايي يكي از اهداف اصلي بسيج در اردوهاي مقاومت است .
سرهنگ " حشمت ا... ابوالفتحي " در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت : هدف اصلي جوانان از حضور در اردوها، رفع محروميت از روستاها و مناطق محروم است كه طبق هماهنگي با دهداران ،شوراياران و بخشداران انجام مي شود.
وي اضافه كرد: بسيجيان در بخش هاي كشاورزي ،منابع طبيعي ،عمراني ،علمي و آموزشي ،بهسازي و زيبا سازي مدارس فعاليت مي كنند.
وي تعمير و بازسازي مساجد،امام زاده هاو گورستان هاي بخش هاي محروم را، از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده اين اردوها عنوان كرد.
****
مدير كل منطقه 18 پستي تهران گفت : تاكنون ، 400 هزار كارت هوشمند سوخت در اين شهرستان و توابع آن توزيع شد. "محمود خليلي " در گفت و گو با ايرنا با اشاره به اينكه اداره پست ، انواع خدمات پستي را به شهروندان شهرستان هاي ري ، "اسلامشهر"، "پاكدشت " و "ورامين " نيز ارايه مي دهد، گفت :افراد به تدريج كارت هاي سوخت خود را دريافت كرده اند و تعداد كمي درانتظار اخذ كارت المثني سوخت به سر مي برند.
وي اظهارداشت : مردم مي توانند براي اعلام مفقود شدن كارت هاي سوخت خود و ديگر مشكلات مانند تقاضاي صدور كارت سوخت المثني و عيوب آن به باجه هاي مرتبط در اين اداره مراجعه كنند.
****
مدير روابط عمومي مجتمع فرهنگي شيخ ابوالفتوح رازي گفت : 610 نفر هنرجو در دوره هاي "خوشنويسي " ، "موسيقي " و "تئاتر" كه از سوي اداره ارشاد اسلامي اسلامي شهرستان ري و زير نظر اين مجتمع برگزار مي شود شركت كرده اند.
"زهرا كيانفر" در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت :300 نفر در كلاس هاي آموزشي خطاطي و خوشنويسي 160 نفر در دوره هاي آموزشي ،"سنتور"، "تار و سه تار" ،"ويولن " ، "ني " ، "دف و تنبك " ،"آواز"، "فلوت و كلارينت " ،"موسيقي كودك " و "گيتار" دراين فرهنگسرا آموزش مي بينند.
كيانفر اظهار داشت : همچنين 150 نفر نيز در دوره هاي آموزشي تئاتر ترم تابستان كه زير نظر اين مجتمع در پنج منطقه مختلف شهرستان ري برگزار مي شود حضور دارند.
1547
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن