تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812856687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صمصامي : هدفمند كردن يارانه ها با پيش بيني هاي لازم صورت مي گيرد(‌تكميلي)


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: صمصامي : هدفمند كردن يارانه ها با پيش بيني هاي لازم صورت مي گيرد(‌تكميلي)
تهران / واحد مركزي خبر / اقتصادي 1387/05/06
سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي گفت : حذف يا تغيير يارانه ها در چارچوب طرح بزرگ تحول اقتصادي دولت با پيش بيني هاي لازم صورت خواهد گرفت و در صورت اجرا همه سامانه هاي پشتيبان و مورد نياز آن تامين خواهد شد.
حسين صمصامي امروز پس از نشست هيات دولت در جمع خبرنگاران افزود : هم اكنون طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها با هدف برنامه ريزي و اجراي طرح تحول اقتصادي دولت در حال انجام است.
وي در پاسخ به سئوالي در خصوص كاهش و يا تغيير نرخ ارز گفت : كاهش يا تغيير نرخ ارز در چارچوب طرح تحول اقتصادي در حال بررسي است و مطمئنا آثار مثبت آن بيش از آثار منفي احتمالي آن در بخش توليد و صادرات خواهد بود.
سرپرست وزارت امور اقتصادي و دارايي با اشاره به اينكه مدلي كه در برخي مطبوعات در خصوص محاسبه نرخ ارز منتشر شده ، مربوط به گذشته است گفت : نرخ ارز متناسب با شرايط بازار و متغيرهاي اقتصادي تغيير مي كند.
صمصامي همچنين برخي شايعات مبني بر اختلاف با مظاهري رئيس كل بانك مركزي را تكذيب كرد و گفت : اختلافي با هم نداريم و اين مطالب در جهت تشويش اذهان عمومي است.
وي در پاسخ به سئوالي در خصوص معرفي وزير اقتصاد به مجلس گفت : از آقاي رئيس جمهور سئوال كنيد.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن