تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815390414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حسن كامران:بايد خواسته رئيس جمهور را در اصفهان تامين كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حسن كامران:بايد خواسته رئيس جمهور را در اصفهان تامين كنيم
اصفهان - خبرگزاري مهر: نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد نيازهاي رفاهي و تفريحي مردم تامين شود و در اين عرصه مسئولين به گونه اي عمل كنند كه مزاج رئيس جمهور را در اصفهان تامين كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، حسن كامران شامگاه گذشته در جلسه شوراي اداري اصفهان با انتقاد از عملكرد برخي از ورزشگاه هاي دولتي كه هزينه براي بازي در ورزشگاه خود دريافت مي كنند، گفت: در اين خصوص با شخص رئيس جمهور نيز مذاكره كرده و بايد به گونه اي عمل كنيم تا مزاج رئيس جمهور در اصفهان تامين شود.

حسن كامران همچنين بر مطالعه و انتقال آب از بهشت آباد به سمت كوير مركزي تاكيد كرد و گفت با توجه به خشكسالي موجود و انتقال آب اصفهان به يزد تدبيري جدي اتخاذ شود چرا كه اين انتقال آب با اين وسعت يك ظلم است كه در حق مردم اصفهان مي شود.

كامران همچنين با انتقاد از تاخير پروازها در اصفهان اظهار داشت: متاسفانه تاخير در پروازها يكي از مسائلي است كه بايد براي آن تدبيري اساسي اتخاذ شود و با بررسي مسئولين امر بايد به اين نتيجه رسيد كه دليل اين تاخيرها چيست و چرا وضعيت در اصفهان اينگونه است.

در بخش ديگري از اين جلسه نيره اخوان نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه اصفهان مركز توليد برق جنوب و جنوب شرق كشور است، گفت: در برخي از مواقع قطعي برق به بيش از 4 ساعت مي رسد كه بايد در اين عرصه تدبير شود.

همچنين در اين جلسه رئيس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان به توضيح پيرامون اقدامات انجام شده در اين شهرك پرداخت و گفت: در حال حاضر اصفهان به عنوان اولين پايگاه در سطح كشور به دنبال اجراي "كريدور علمي و تحقيقاتي" است.

قاسم مصلحي ادامه داد: در اين خصوص تا كنون بيش از 12 هزار نفر ساعت كار در سطح استان انجام شده و چون نمونه مشابهي اين طرح در كشور اجرا نشده ، اصفهان اجراي اين برنامه را از اولويتهاي كاري خود قرار داده است.

مصلحي همچنين خاطر نشان كرد: تا كنون اقدامات نرم افزاري كريدور علمي و تحقيقاتي در اصفهان به مرحله انجام رسيده و بزودي فرصت آن است كه موضوع را در سطح عموم به تصويب برسانيم و بايد توجه داشت كه خراسان رضوي نيز در اين عرصه با استفاده از پتانسيل هاي اصفهان كار خود را آغاز كرده است.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 334]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن