تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820922581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش مهارت‌آموزي فني‌حرفه‌اي، كارآفريني و اشتغال مولد درشهرري برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش مهارت‌آموزي فني‌حرفه‌اي، كارآفريني و اشتغال مولد درشهرري برگزار شد
داخلي. اجتماعي. فني وحرفه‌اي
همايش "مهارت آموزي فني حرفه‌اي، كارآفريني و اشتغال مولد" روز يكشنبه باحضورجمعي از كارآفرينان برتر شهرري در فرهنگسراي ولاء شهرداري منطقه ‪۲۰‬ برگزار شد.

استاد دانشگاه تهران در اين همايش گفت: كارآفريني به عنوان يك پديده‌ي نوين در اقتصاد نقش موثري در توسعه و پيشرفت كشور ايفا مي‌كند.

"دكترمحمدرضا زالي" با اشاره به اينكه براي افزايش ميزان كارآفريني در كشور بايد سطح آگاهي‌ها را بالا برد، افزود: دانشگاه‌ها بايد دانشجويان را با مهارت‌هاي كاري آشنا كنند تا آنان در آينده درمحيط كار از اين تجارب استفاده كنند.

زالي افزود: در ايران بسياري از منابع مورد انتظار كارآفرينان جهت تامين منابع مالي خانواده‌ها، همكاران و بانك‌ها هستند.

وي افزود: بانك‌ها ‪ ۴۲/۲‬درصد منابع مورد انتظار كارآفرينان جهت تامين منابع مالي آنان را تامين مي‌كنند.

او با اشاره به عضويت دانشگاه تهران در كنسرسيوم دانشگاهي پژوهشي "ديده‌بان جهاني كارآفريني" افزود: ‪ ۴۷‬كشور دنيا عضو اين كنسرسيوم هستند كه فعاليت‌هاي كارآفرينانه را در كشورها پيگيري مي‌كنند.

زالي تاكيد كرد: هدف اين كنسرسيوم سنجش محك‌زني سطح فعاليت‌هاي كار- آفرينانه در كشورهاي مشاركت‌دهنده و كشف رابطه نظام‌مند بين توسعه كارآفريني و رشد اقتصاد ملي است.

معاون فرهنگي اجتماعي شهردار منطقه ‪ ۲۰‬در ادامه اين مراسم گفت: شهرري پتانسيل‌هاي زيادي را براي كارآفريني در مراكز فني حرفه‌اي خود دارد.

"مهندس حبيب الله غفوري" با اشاره به اينكه ‪ ۱۰‬مركز كارآفريني زير نظر شهرداري در سطح منطقه ‪ ۲۰‬فعال است افزود: مردم دراين مراكز مي‌توانند حرفه‌هايي را بياموزند كه متناسب با سطح زندگي شان باشد.

وي تاكيد كرد: در آينده ‪ ۱۵‬مركز آموزش فرهنگي در شهرري ساخته مي‌شود كه مي‌تواند در زمينه اشتغال زايي سهم خوبي داشته باشد.ك/‪۲‬
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 428]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن