تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804543969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه كردستان/ تاكيد استاندار كردستان بر تغيير سال مالي دستگاه‌هاي اجرايي گازرساني به روستاهاي غرب كردستان صد درصد عملياتي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /اخبار كوتاه كردستان/ تاكيد استاندار كردستان بر تغيير سال مالي دستگاه‌هاي اجرايي گازرساني به روستاهاي غرب كردستان صد درصد عملياتي شده است
خبرگزاري دانشجويان ايران - سنندج
سرويس: شهرستان‌ها

مديركل دفتر آمار و اطلاعات استانداري كردستان گفت: طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها همزمان با سراسر كشور در استان كردستان برگزار مي‌شود.

حسام‌الدين فرهودي در گفت وگو با خبرنگار ايسنا، افزود: اين طرح به صورت همزمان در كل كشور در استان كردستان نيز از 12 مرداد الي 10 شهريورماه توسط 564 نفر آمارگير برگزار خواهد شد.

وي عنوان كرد: در راستاي اجراي موفقيت‌آميز اين طرح بيش از900 نفر به عنوان عوامل اجرايي دخيل هستند كه شامل بيش از100 نفر راننده، 87 نفر كارشناس، 120 نفر معاون فني و اجراي، 564 نفر مامور آمارگير و ... خواهند بود.

مديراجرايي ستاد هماهنگي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارها در استان كردستان تصريح كرد: براي اجراي اين طرح در سراسر استان 564 ايستگاه مشخص شده كه در هر ايستگاه يك نفر به عنوان مامور آمارگير مستقر و نسبت به جمع‌آوري و تكميل فرم‌هاي اطلاعات اقتصادي خانوار اقدام خواهد كرد.

فرهودي خاطرنشان كرد: 350 ايستگاه در مناطق روستايي و 214 ايستگاه نيز در مناطق شهري مشخص شده كه برنامه‌ريزي صورت گرفته به گونه‌اي است كه هر ايستگاه بايد اطلاعات 600 خانوار را جمع‌آوري كند.

وي با اشاره به نحوه انتخاب ايستگاه‌هاي جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوار بيان كرد: محل استقرار اين ايستگاه‌ها در مدارس استان است و خانوارها مي‌توانند فرم‌هاي اوليه را از سايت مركز آمار كشور، باجه‌هاي پستي، دفاتر خدمات ارتباطي، بخشداري‌ها و فرمانداري‌ها دريافت و پس از تكميل اطلاعات خواسته شده آنها را به اين ايستگاه‌ها تحويل دهند.

مديركل دفترآمار و اطلاعات استانداري كردستان تاكيد كرد: مردم استان بايد جهت كمك به هدفمند كردن يارانه‌ها اطلاعات خواسته شده را با دقت هر چه تمام‌تر تكميل و همكاري خوبي را با ماموران آمارگيري داشته باشند.

مدير اجرايي ستاد هماهنگي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوار در استان كردستان گفت: مدت زمان اجراي اين طرح يك ماه بوده و به شش بخش 5 روزه تقسيم شده است و خانوارها بايد بر اساس اين تقسيم‌بندي به ايستگاه‌ها مراجعه و فرم‌هاي تكميل شده خود را تحويل دهند.

***

برترين‌هاي چهارمين جشنواره قرآني جوانان مساجد كردستان معرفي شدند

دبير برگزاري چهارمين جشنواره قرآني جوانان مساجد كردستان از معرفي نفرات برتر مرحله استاني اين دوره از مسابقات در سنندج خبر داد.

آرمان جهان‌بين در گفت وگو با خبرنگار ايسنا، افزود: چهارمين جشنواره قرآني جوانان مساجد در سه گروه قرآني هنرهاي تجسمي و آواها و نغمه‌هاي آسماني در سطح كانون‌هاي مساجد استان برگزار شد.

وي ادامه داد: مسابقات قرآني در رشته‌هاي ترتيل، حفظ 5 جزء، اذان، مفاهيم، قرائت و نهج‌البلاغه برگزار شد كه در پايان به ترتيب مسلم گلباغي، فواد فلاتي، مجيد آقا علي، علي ميرزايي، سجاد عزيزي پور و خبات ساعدي به مرحله كشوري كه مردادماه در استان گيلان برگزارمي‌شود، راه يافتند.

دبير برگزاري چهارمين جشنواره قرآني جوانان مساجد كردستان همچنين اظهار كرد: گروه تواشيح مجمع قرآن سنندج و گروه سرود كانون حكيم عمر خيام سنندج نيز به عنوان برگزيدگان استان براي شركت در جشنواره سراسري آواها و نغمه‌هاي آسماني كه شهريورماه در استان قم برگزار مي شود، معرفي شدند.

جهان بين خاطرنشان كرد: از استان كردستان همچنين هفت تابلو در رشته‌هاي خوشنويسي و نقاشي اثر آقايان كامران مكاري، فواد جبرئيلي، سامان محمدي و سينا ساعد ژناه و خان مها فريده محمدي، نگين جبرئيلي و كژال زندي براي شركت در جشنواره هنرهاي تجسمي استان اصفهان ارسال شد.

وي تصريح كرد: برترين‌هاي جشنواره منتخبين استاني هستند كه از رقابت در كانون‌هاي مساجد توسط داوران برجسته استاني برگزيده شدند و جواز حضور در چهارمين جشنواره بزرگ جوانان مساجد كشور را كسب كردند.

وي در پايان هدف از برگزاري اين جشنواره را سازگاري آموزه‌هاي هنري با مفاهيم ديني، شناسايي و جذب جوانان علاقه‌مند به موضوعات فرهنگي و هنري و آشناسازي آنها با فرهنگ اسلامي، ورود اعضاي كانون‌ها به فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري و اجتماعي كشف و شناسايي استعدادهاي كانون‌ها و دبيرخانه‌هاي استاني، ترغيب و تشويق مديران كانون‌ها به كشف استعدادهاي محلي و منطقه‌اي عنوان كرد.

***

تاكيد استاندار كردستان بر تغيير سال مالي دستگاه‌هاي اجرايي

استاندار كردستان بر تغيير سال مالي دستگاههاي اجرايي از ارديبهشت ماه به آبان‌ماه تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار ايسنا، اسماعيل نجار در جلسه شوراي توسعه و برنامه‌ريزي استان افزود: سال مالي ادارات از ارديبهشت ماه هر سال آغاز و تا اول ارديبهشت ماه سال بعد ادامه مي‌يابد كه به دليل سردسير بودن استان كردستان بايد سال مالي از ارديبهشت ماه به آبان‌ماه تغيير يابد تا مسئولان دستگاههاي اجرايي بتوانند در سه ماه فصل سرماي زمستان به كارهاي اداري پروژه‌ها رسيدگي كنند.

وي خاطر نشان كرد: متاسفانه بنيه پيمانكاران استان كردستان در روند اجراي پروژه‌ها كند است و بايد مسؤولان در انتخاب پيمانكار و بكارگيري پيمانكاران قوي دقت داشته باشند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به جذب اعتبارات عمراني سال گذشته استان اشاره و اظهار كرد: استان كردستان با جذب 99 درصد اعتبارات در سال قبل مقام نخست كشور را به خود اختصاص داد.

اسماعيل نجار در پايان به نرخ بيكاري استان اشاره و خاطرنشان كرد: در حال حاضر نرخ بيكاري استان كردستان از 14 درصد به 1/9 درصد كاهش يافته است.

در ادامه اين جلسه نماينده مردم سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي نيز طي سخناني گفت: در انتخاب پيمانكاراني كه پروژه‌هاي عمراني را در دست اجرا دارند بايد تلاش خوبي صورت گيرد.

فخرالدين حيدري افزود: متاسفانه برخي از پروژه‌هاي استان بدليل ضعيف بودن پيمانكاران تا كنون دو تا سه پيمانكار تغيير داده‌اند و پروژه‌ها متاسفانه بيشتر از پنج تا شش درصد به نتيجه نرسيده است.

نماينده مردم قروه و دهگلان در مجلس شوراي اسلامي نيز افزود: كار پيمانكاران مرز نمي‌شناسد و بايد در اين زمينه فرامرزي كار شود.

سيد عماد حسيني تصريح كرد: در اين زمينه مي‌توان از پيمانكاران غير بومي نيز استفاده شود.

وي در پايان صحبتهاي خود به طرح تحول اقتصادي اشاره كرد و اجراي اين طرح را در سراسر كشور يكي از اقدامات شجاعانه دولت نهم برشمرد.

***

گازرساني به روستاهاي غرب كردستان صد در صد عملياتي شده است

رييس گروه گازرساني به غرب استان كردستان گفت: انجام عمليات گازرساني به روستاهاي غرب استان هم اكنون صد در صد عملياتي شده است.

به گزارش خبرنگار ايسنا، مهندس خليلي در جمع خبرنگاران استان افزود: روستاهاي شهرستان‌هاي سقز، بانه، مريوان و سروآباد مناطق غرب كشور هستند كه تا كنون عميليات گاز رساني به آنها 70 درصد اجرايي شده است.

وي تعداد روستاهاي مصوب غرب استان را براي گازرساني 150 روستا اعلام و اظهار كرد: اجراي عمليات گازرساني در 57 روستاي بانه، 40 روستاي مريوان، سه روستاي سروآباد و هفت روستاي سقز صورت گرفته است.

وي تصريح كرد: در شهرستان مريوان 5 هزار و 600 انشعاب در برنامه كاري قرار دارد و كار گاز رساني به 31 روستاي اطراف درياچه زريوار مريوان نيز به اتمام رسيده است.

وي اظهار كرد: در اين 31 روستا 132 كيلومتر شبكه گذاري صورت گرفته و 90 درصد كارها با تخصيص 60 ميليارد ريال اعتبار پايان يافته است.

وي اذعان كرد:250انشعاب گاز نيز در روستاهاي شهرستان سقز فراهم شده است.

وي در ادامه گفت: با توجه به قطعي گاز در فصل سرماي زمستان در سال گذشته امسال خوشبختانه خطوط لازم براي جلوگيري از قطعي گاز ايجاد شده است.

وي در پايان افزود: همچنين كار گازرساني به دو شهر آرمرده و كاني سور براي تحت پوشش قرار دادن 30 روستا با 570 ميليون ريال اعتبار و ايجاد 4 هزار شبكه انشعاب در دست اجراست.

انتهاي پيام
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 215]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن