تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815157924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پرستاران مهمترين عامل موفقيت


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: مشاور وزير بهداشت گفت: برنامه پزشك خانواده و ساير برنامه‌هاي وزارت بهداشت بر مبناي مديريت سلامت در جامعه تنظيم مي شود و پرستاران مهمترين عامل موفقيت در اجراي اين برنامه‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاري فارس، به نقل از پايگاه اطلاع رساني نظام پرستاري، حسن آقاجاني افزود: شايد در سطوح مختلف و برنامه‌هايي مانند پزشك خانواده و ساير زمينه‌هاي درماني نقش پرستاران نقش اول به نظر نرسد اما با كمي دقت متوجه مي‌شويم با توجه به نقش پيشگيري و مديريت سلامت در اين برنامه‌ها پرستاران اصلي‌ترين محور در موفقيت برنامه‌هاي وزارت بهداشت هستند.

مدير كل دفتر وزارتي وزارت بهداشت گفت: در واقع تحقق تمام سياست‌هاي وزارت بهداشت به ويژه در بحث ارتقاء خدمات اورژانس، جلب رضايتمندي مردم و بهبود شاخص‌هاي درماني مشاركت جدي و پيگيرانه پيكره پرستاري را مي‌طلبد.

آقاجاني گفت: رفع مسائل بخش پرستاري از دغدغه‌هاي اصلي شخص وزير بهداشت است به همين علت تمام مسئولان وزارت بهداشت با جديت تمام پيگير تأمين خواسته‌هاي جامعه پرستاري كشور هستند تا به ازاي جلب رضايت پرستاران، سطح كيفيت خدمات و مراقبت‌ها نيز افزايش يابد و سود واقعي آن عايد مردم شود.

وي با تأكيد بر ارتقاء سلامت در تمام سطوح جامعه افزود: پرستاران زحمتكش‌ترين، صادق‌ترين و خدوم‌ترين قشر نظام سلامت هستند كه اميدوارم با انتصاب محمد علي چراغي در جايگاه مشاور وزير در امور پرستاري و با بسيج امكانات، منابع، انگيزه‌ها تمام بسترهاي لازم براي رسيدن به هدف‌هاي بزرگ جامعه پرستاري فراهم شود.

وي با تبريك به جامعه پرستاري براي ارتقاء دفتر پرستاري وزارت بهداشت افزود: اكنون با تغيير به وجود آمده در چارت تشكيلاتي وزارتخانه جايگاه پرستاري ارتقا يافته كه قطعاً در عمل نيز بركات آن شامل حال مردم و پرستاران مي‌شود.

وي تصريح كرد: اولويت سياست هاي وزارت بهداشت درقالب برنامه‌هاي 6 ماهه و يكساله طراحي و از طريق شوراي سياستگذاري به مجموعه ها ابلاغ شده كه پرستاران در اجراي آنها نقش اول و اساسي ايفا مي‌كنند.

وي افزود: اميدوارم بتوانيم از تمام ظرفيت‌هاي وزارت بهداشت براي رسيدگي به حوزه پرستاري استفاده كنيم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن