تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816293776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نظرسنجی: جدایی وین رونی از منچستریونایتد تقصیر کیست؟


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: سایت گل روز دوشنبه فاش کرد که وین رنی، مهاجم انگلیسی منچستریونایتد از ماه می به دنبال رفتن از باشگاه بوده است. خود رونی هم اخیرا در بیانیه‌ای گفته که قصد ندارد قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کند. سر الکس فرگوسن، مربی منچستریونایتد گفته اخبار را از دیوید گیل، مدیر اجرایی باشگاه شنیده است، اما خود او در آگوست گفته بود درک نمی‌کند چرا این بازیکن ارزشمندش قصد ترک اولدترافورد را دارد.
فرگوسن گفت: ما مانند دیگران گیج شده‌ایم، چرا که دقیقا نمی‌دانیم او چرا می‌خواهد یونایتد را ترک کند، باشگاهی که کسی نمی‌تواند رد کند که یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال در انگلیس است.



ما از زمانی که او به باشگاه آمد تنها تلاش کردیم به او کمک کنیم و این ماجرای دیگریا ست. ما در زندگی خصوصی و دیگر مسائل او هم کمکش کردیم.



اما سرانجام جدایی قریب‌الوقوع رونی تقصیر کیست؟

رونی؟
هر چه باشد، کسی او را مجبور نکرده که از اولدترافورد برود. حتی در میان این همه آشفتگی و ناراحتی، فرگوسن گفته: «ماجرا به جایی رسیده که حس می‌کنم هنوز باید در را به روی او باز نگه داریم. او بازیکن خیلی خوبی است.»

شنیدن چنین حرفی از فرگوسن بی‌سابقه است. او به امثال دیوید بکام، روی کین، پل اینس، یاپ استم و رود فان‌نیستلروی به سرعت درب خروجی باشگاه را نشان داده بود.

موضع‌گیری رونی دارد روز به روز بیشتر غیر قابل دفاع می‌شود. صفحه اول روزنامه‌های انگلیس پر شده از رفتارهای خارج از میدان رونی، ولی باشگاه و فرگوسن سنگری متحد جلوی رونی تشکیل دادند تا از او دفاع کنند. با این حال، وقتی فرگوسن اعلام کرد که رونی به دلیل مصدومیت دیدار با ساندرلند را از دست می‌دهد، رونی عملا مربی تیمش را دروغگو خواند. به نظر می‌رسد رونی مصمم است که رابطه «پدر و فرزندی»اش با فرگوسن را نابود کند.



فرگوسن؟
استاد تاکتیک یونایتد بارها در خروجی را به بازیکنان نشان داده است. او شاید این بار می‌توانست اوضاع را بهتر مدیریت کند.

پس از مصدومیت نابهنگام رونی از ناحیه مچ پا در لیگ قهرمانان فصل پیش مقابل بایرن مونیخ، فرگوسن می‌خواسته او را به سرعت به تیم برگرداند.

آیا این عجله بود که باعث شد رونی در جام جهانی آن قدر بی‌فروغ باشد؟ آن هم در حالی که باید پس از فصلی که در آن 34 گل در 44 دیدار زد در اوج می‌بود؟



مشاوران رونی؟

آیا آنها هستند که باعث چرخش عجیب رونی شده‌اند؟ آنها دیده‌اند که نام‌های بزرگ از چهار گوشه جهان به تیم همسایه منچسترسیتی می‌روند و دستمزدهای نجومی می‌گیرند. آیا امثال پل استرتفورد پس از این فصل به 150 هزار پوندی که گفته می‌شود یونایتد به آنها پیشنهاد داده خندیده‌اند؟

خرید بازیکنی مانند رونی، به ویژه اگر او آزاد باشد، می‌تواند باعث شود نمایندگان رونی بابت «زحماتی» که می‌کشند مبلغ قابل توجهی به جیب بزنند.



مالکان باشگاه؟
با بدهی 700 میلیون پوندی آنها، سرمایه‌گذاری در تیم اول یونایتد در فصل‌های گذشته تحلیل رفته و فرگوسن به خرید بازیکنان درازمدت پناه برده است و امثال خاویر ارناندس، به‌به و کریس اسمالینگ را خریده است. او همچنین به آوردن بازیکنان آزاد مانند مایکل اوون تمایل داشته است و البته قصد داشت جو کول را هم به صورت رایگان به خدمت بگیرد که او به لیورپول پیوست.

رونی دیده امثال کارلوس تبس و کریستیانو رونالدو در فصل‌های گذشته تیم را ترک کرده‌اند و بازیکنان کهنه‌کاری مانند رایان گیگز و پل اسکولز هنوز اصلی‌ترین نقش‌ها را در برنامه‌های مربی دارند.

به علاوه، باشگاه هنوز جانشینی برای ادوین فان‌درسار 40 ساله نیافته است. رونی به آینده می‌نگرد، به این که چه کسی جانشین ستاره‌های رو به افول باشگاه می‌شود. خود او هم در بیانیه اخیر خود گفته از آینده باشگاه نگران است.



نظر شما چیست؟ چه کسی مقصر اصلی جدایی رونی از منچستریونایتد است؟ نظرتان را برای ما بنویسید...





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن