تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816946251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صادق زيباكلام: كروبي حتي در صورت اجماع اصلاح طلبان هم راي نمي آورد!


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: صادق زيباكلام: كروبي حتي در صورت اجماع اصلاح طلبان هم راي نمي آورد!
صادق زيباكلام گفت: مهدي كروبي حتي اگر همه اصلاح طلبان بر روي وي به اجماع برسند شانس زيادي براي رياست جمهوري دهم ندارد، زيرا راي نياوردن اكثر كانديداهاي حزب اعتماد ملي در مجلس هشتم خود گوياي همه چيز است.
زيباكلام در گفت وگو با يك پايگاه خبري ضمن اعلام اين مطلب افزود: تنها كسي كه مي تواند در انتخابات رياست جمهوري دهم موفق شود محمود احمدي نژاد است.
طرفداران كروبي بدنبال پيروزي حزبي هستند نه منافع اصلاح طلبان
عيسي سحرخيز مديركل مطبوعات داخلي دولت سيدمحمد خاتمي در گفت وگو با يك سايت ضدانقلابي خارج از كشور اعلام كرد: مسئله اصلي طرفداران كروبي پيروزي حزبي است، نه منافع جمعي اصلاح طلبان. از اين رو، آنان چون هميشه آماده اند كه از هم اكنون كار رقباي احتمالي را در جبهه اصلاحات بسازند!
به گزارش ايرنا سحرخيز با اعلام اين مطلب مدعي شد: مهدي كروبي بيش از سه سال است كه چشم به مقام رياست جمهوري دوخته و براي دربر گرفتن شاهد مطلوب حزب تشكيل داده، يار و ياور جمع كرده و همانگونه كه شواهد و قرائن نشان مي دهد خود را آماده كرده است كه در آخرين روزهاي تابستان اعلام كند در انتخابات سال 88 خود و حزبش حضوري فعال خواهند داشت.
وي افزود: كروبي احتمالا بسياري شب ها در اين رويا غرق مي شود كه اگر زورش رسيد انتقام دو سه ساعت خواب شبانه زمان شمارش آراي انتخابات دوره قبل را بگيرد اما كروبي در برابر نامزدي خاتمي مات مي شود!
سحرخيز در ادامه اين گفت وگو تاكيد كرد: در ماهيت حزب اعتماد ملي و گروه هاي اقماري گرد آمده دور آقاي كروبي اصولا «مجادله سياسي» يا «به چالش كشيدن حاكميت» بي معني است.
مديركل مطبوعات داخلي دولت اصلاحات افزود: اين موضوع در مورد گروه هاي سياسي نزديك به آقاي هاشمي رفسنجاني كه در احزاب اعتدال و توسعه و بخش عمده كادرهاي كارگزاران تبلور پيدا مي كند نيز صادق است و به اين دليل است كه آنان از مدت ها پيش به گونه اي راه خود را جدا كرده و به فكر ايجاد ائتلافي از گروه هاي اصلاح طلب و محافظه كار معتدل هستند.
سحرخيز تاكيد كرد: كارگزاران حتي نامزد اختصاصي خود، آقاي نجفي، را دور زده و وارد گفت وگو با افرادي چون ناطق نوري، روحاني و حتي ولايتي نيز شده اند. در اين شرايط كار احزاب و گروه هايي مانند سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي و جبهه مشاركت ايران اسلامي و حتي مجمع روحانيون مبارز بسيار سخت خواهد شد.
مناسب ترين گزينه كروبي است
حجت الاسلام سيدعلي ميرهادي، رئيس شاخه روحانيون حزب اعتماد ملي در گفت وگو با مهر اظهار داشت: بهتر است گروه هاي اصلاح طلب براي حضور در انتخابات رياست جمهوري دهم پس از توافق بر سر اجماع، كانديداهاي مورد نظر خود را معرفي كرده و پس از آن مجموعه احزاب اصلاح طلب با تعيين يكسري ويژگي هاي مورد نياز جامعه كنوني كانديداي نهايي را از بين گزينه هاي موجود انتخاب كنند.
وي پيشنهاد كرد كه عقلاء و بزرگان اصلاح طلب كانديدايي را كه نسبت به سايرين شانس راي آوري بيشتري در كشور داشته و چهره اي مردمي تر دارد را به عنوان گزينه مجموعه اصلاح طلبان براي حضور در انتخابات رياست جمهوري دهم برگزينند.
وي همچنين مناسب ترين گزينه حضور در انتخابات از سوي اصلاح طلبان را مهدي كروبي دبيركل حزب اعتماد ملي معرفي كرد.
اختلاف خاتمي و كروبي چالش هاي عميقي در جبهه اصلاحات به وجود آورده است
در همين حال عضو شوراي مركزي حزب اسلامي كار گفت: خاتمي و كروبي و بزرگان اصلاحات اختلافات را كنار بگذارند زيرا اختلاف و تشتت چالش هاي عميقي را در جبهه اصلاحات بوجود آورده است.
اسماعيل حق پرستي عضو حزب اسلامي كار در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص اختلافات خاتمي و كروبي گفت: طبيعتا اين اختلاف ها اختلاف سليقه اي است كه به تفاوت نوع نگرش و ديدگاه ها برمي گردد ولي بزرگان جبهه اصلاحات به خصوص خاتمي و كروبي بايد ايثار كنند و دست از اختلافات بي فايده بردارند.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن