تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816918565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كيهان و خوانندگان


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كيهان و خوانندگان
¤ جاي تاسف است، عده اي در حالي كه خود در طول 8 سال حاكميتشان بر دولت بزرگ ترين اشتباهات را كردند، حالا از اشتباهات احمدي نژاد كه دائم در حال تلاش براي كمك به مردم است حرف مي زنند.
كتابي
¤ يكي از امور مهم براي نظام اسلامي شناخت دوست و دشمن است. اين كه عده اي به صورت سطحي فكر كرده اند آمريكا دوست ماست بازي كردن با آبروي انقلاب و اسلام است. دوستي با بزرگ ترين جانيان بشر حماقت محض است.
يك هموطن
¤ از دولت محترم و مسئولين سازمان بازنشستگي كشوري تقاضا مي شود نسبت به پرداخت افزايش حقوق 10درصد سالجاري بازنشستگان كه تا به حال پرداخت نشده است به صورت پول نقد اقدام نمايند و از تحويل سهام عدالت با توجه به حقوق 230 هزار توماني خودداري شود.
بهرامي
¤ متاسفانه وضعيت فضاي هنري كشورمان بسيار فاسد شده است. به مسئولان هشدار مي دهم كه اين مشكل در آينده براي فرهنگ و جامعه كشورمان مصائب زيادي را ايجاد خواهد كرد.
يك شهروند
¤ زبان فارسي در صد سال اخير به خاطر ورود لغات بيگانه ضربات زيادي خورده است. به همين دليل مسئولان بايد اقداماتي در زمينه حفظ اين زبان انجام دهند.
ابراهيم مهرباني از تهران
¤ به مسئولان تبصره 13 بفرماييد كه به جاي اين كه بگويند تا پايان سال چند جايگاه سي ان جي افتتاح خواهد شد، به حل مشكلات جايگاه هايي كه حدود دو ماه است تعطيل هستند بپردازند.
شفيعي
¤ ظاهراً قرار است سوخت ال پي جي از مهرماه قطع شود. از مسئولان تقاضا دارم كه در اين طرح تجديدنظر نمايند چون در روند فعاليت تاكسي ها مشكل ايجاد مي كند.
يك راننده تاكسي
¤ هيئت محترم دولت طي بخشنامه اي باعث افزايش حقوق كارمندان در سال 87 شده است. ولي اين مسئله در مورد كارمنداني كه در سال 87 جذب شده اند صادق نيست و اين باعث نابرابري بين آن ها شده است.
حيدر كريمي از قم
¤ از نيروي انتظامي خواهشمندم كه نظارت بيشتري روي باشگاه هاي بيليارد داشته باشند.
سجادي از اردبيل
¤ از مسئولين ايران خودرو و سازمان بازرسي تقاضا مي كنم با عدم انجام تعهد ايران خودرو در تحويل ندادن مخزن گازCNG برخورد نمايند. در تاريخ تيرماه 1386 يكدستگاه وانت (پيكان) از ايران خودرو تحويل گرفته ام طبق قول و قرارداد مي بايست ظرف 6 ماه سال دوم نسبت به تحويل مخزن گاز اقدام نمايند ولي با وجودي كه وارد مردادماه 1387 شده ايم هنوز خبري از تحويل مخزن نيست. آيا كسي هست واقعاً پيگير حل مشكل ما باشد؟
عظيم پور از تنكابن
¤ از مسئولان خواهشمنديم همان طور كه حقوق كارگران را افزايش دادند و بن به آن ها مي دهند، براي كارمندان بازنشسته كه هزينه هاي زيادي دارند نيز اين تسهيلات را در نظر بگيرند.
يك هموطن از كاشان
¤ پيشنهاد مي دهم گزارشي درباره الگوگيري جوانان از فيلم هاي سينمايي تهيه كنيد.
يك هموطن
¤دولت پس از قطع يارانه پودر شوينده اعلام كرد كه به جاي يارانه پودر شوينده به يارانه لبنيات افزوده مي شود كه متاسفانه پنير پگاه از 10500 ريال به 13500 ريال رسيده است.
سيدحسيني
¤ تعرفه هاي پزشكي فقط در بيمارستان هاي دولتي اجرا مي شود ولي در هيچ مطبي جاري نيست. بايد نظارت بيشتري شود.
كرامتي
¤ اگر قرار باشد كه قطعي برق در همه جا دو ساعت باشد، مشكلي نيست. اما متاسفانه اين روزها قطع شدن برق بسيار نامنظم است. به طوري كه در برخي مناطق 3 ساعت، در برخي 6 ساعت و در برخي ديگر 9 ساعت برق مي رود.
حبيبيان از قم
¤آيا منطقه قلعه حسن خان بخشي از اين كشور هست يا نه؟ پس چرا روزانه سه مرتبه برق مي رود؟
احمد شه ماري از قلعه حسن خان
¤ دولت در حالي كه تاكيد بسيار زيادي بر كاهش مصرف برق دارد، اما در برخي مناطق تهران برق به هدر مي رود.
ياري از منطقه 22 تهران
¤ در خيابان پيروزي مدتي است كه روزانه سه مرتبه برق قطع مي شود. در حالي كه مسئولان فرموده بودند، هفته اي سه بار بايد قطع شود. هيچ مسئولي هم پاسخگو نيست.
يك شهروند از پيروزي
¤ تقاضا دارم كه همان طور كه در سطح جهاني المپيادي با موضوعات فيزيك، شيمي و رياضيات برگزار مي شود، المپياد جغرافيا را نيز در ايران بگنجانند تا علاقه مندان در آن شركت كنند.
يزدان پناه از آمل
¤ در پارك جنگلي چيتگر در روزهاي اخير چندين راس ميش و آهوي محافظت شده به سرقت رفته است. از سازمان حفاظت از محيط زيست خواهشمنديم كه با مقصران اين حادثه برخورد نمايند.
ايزدي پور يكي از كاركنان پارك چيتگر
پاسخ شركت برق تهران بزرگ
ضمن تشكر از آن روزنامه جهت انعكاس مشكلات مردم، درباره مطلب مندرج در شماره مورخ 87.4.17 به آگاهي مي رساند: نسبت به رفع اتصالي كابل معيوب در ميدان امام حسين(ع) اقدام و مشكل آن محل مرتفع شد.
پاسخ شركت راه آهن شهري تهران و حومه
در پاسخ به مطلب با مضمون «فروش بليت اعتباري» مندرج در مورخ 87.4.30 به آگاهي مي رساند: شركت بهره برداري متروي تهران هيچ مسافري را مجبور به خريد نوع خاصي از بليت نمي نمايد و در شبكه متروي تهران، انواع مختلف بليت وجود داشته و مسافران محترم با توجه به نوع سفر خود، بليت مناسب را به اختيار انتخاب مي كنند. البته اين شركت خود را متعهد به اطلاع رساني كافي در مورد انواع بليت، مشخصات و قيمت آن ها مي داند.
پاسخ روابط عمومي شهرداري منطقه 7
در پاسخ به مطالب مندرج در آن روزنامه مورخ 87.4.13 درخصوص «پل عابر براي پيچ شميران» به اطلاع مي رساند: با توجه به اينكه در اين خصوص بارها شهرداري منطقه پاسخ داده است به استحضار مي رساند برابر پاسخ معاونت حمل و نقل و ترافيك اين منطقه در محل مورد نظر چراغ راهنمايي زماندار نصب مي باشد نيازي به نصب پل هوايي نيست و عابرين محترم مي توانند در زمان هاي مناسب از عرض گذر عبور نمايند.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن