تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816319128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كسب رتبه برتر سازمان بهزيستي لرستان در جذب اعتبارات سفر رئيس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: كسب رتبه برتر سازمان بهزيستي لرستان در جذب اعتبارات سفر رئيس جمهور
خرم آباد ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : علي روشنايي مدير كل سازمان بهزيستي استان لرستان در مصاحبه اي اختصاصي با خبرنگار ما ضمن تشريح عملكرد اين سازمان به رسيدگي و پاسخگويي به نامه هاي دور اول سفر هيات دولت به لرستان اشاره كرد و گفت : نزديك به 6 هزار نامه و 3 مصوبه در امر بهزيستي داشته ايم كه هم در بحث اجراي مصوبات و هم پاسخگويي به نامه هاي مردمي صد در صد آنها محقق شده و سازمان بهزيستي هم در بين استانهاي ديگر بعنوان استان برتر شناخته شده است .
وي يكي از سياست هاي اين سازمان را واگذاري پرونده ها به بخش غيردولتي عنوان كرد و افزود : تاكنون 2 هزارو 228 پرونده به 15 موسسه خيريه و كلينيك هاي مددكاري واگذار شده است .
وي اظهار داشت : در اين كلينيك ها علاوه بر پرداخت مستمري و كمك هاي غيرمستمر با تشكيل گروههاي هميار در خصوص باز تواني فارغ التحصيلان رشته هاي مددكاري اجتماعي و خدمات اجتماعي فعاليت مي شود.
وي افزود : با توجه به بسترهاي لازم فراهم شده در بهزيستي فارغ التحصيلان رشته هاي مددكاري اجتماعي و خدمات اجتماعي مي توانند با تاسيس كلينيك هاي مددكاري اجتماعي در امر خدمات هر چه بهتر به جامعه هدف و بازتواني زنان سرپرست خانوار كمك كنند.
مدير كل سازمان بهزيستي استان لرستان با اشاره به حمايت هاي اين سازمان از دانش آموزان بي بضاعت بي سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش اين سازمان گفت : تعداد دانش آموزان تحت پوشش 4 هزارو 8 نفر است كه از اين تعداد يك هزارو 343 نفر در مقطع ابتدايي يك هزارو 394 نفر در مقطع راهنمايي و يك هزارو 271 نفر در مقطع متوسطه و پيش دانشگاهي مي باشند كه در سال 86 مبلغ 250 ميليون ريال جهت كمك هزينه تحصيلي به آنها پرداخت گرديده و مبلغ 80 ميليون ريال نيز جهت اوقات فراغت در آغاز فصل تابستان با اولويت هاي آموزش هاي فني و حرفه اي و هنري به آن ها اختصاص يافته است .
وي همچنين اظهار داشت : مبلغ يك ميليارد و 800 ميليون ريال بابت شهريه دانشجويان تحت پوشش به حوزه معاونت امور اجتماعي اختصاص داده شده كه در نيمسال اول 87 ـ86 صد در صد شهريه جهت 550 نفر دانشجويان دانشگاههاي غيردولتي پرداخت شده و به منظور ارتقاي سطح علمي دانشجويان نيز تعداد 12 دستگاه رايانه خريداري و تحويل دانشجويان مقطع ارشد و دانشجويان ممتاز تحت پوشش اين سازمان شده است .
مدير كل سازمان بهزيستي استان لرستان گفت : در سال 86 راه اندازي خط تلفن 123 مركز اورژانس اجتماعي جهت انجام مشاوره هاي خانوادگي و كودك آزاري ايجاد گرديده و همچنين راه اندازي 5 مهد كودك حاشيه اي در 5 نقطه آسيب خيز شهر خرم آباد از محل كمك هاي رياست جمهوري را داشتيم .
وي افزود : راه اندازي آدينه مهدها در مصلاهاي شهرستانهاي استان به منظور رفاه حال والدين و نمازگزاران توسعه فرهنگ يادگيري و ياددهي و فرهنگ نماز در بين كودكان پيش دبستاني و نيز اجراي كامل طرح منافع عاليه و حمايت از كودكان بي بضاعت و همچنين تحت پوشش تعداد 751 مورد باپرداخت يارانه اي به مبلغ 400 ميليون ريال از ديگر كارهاي انجام شده مي باشد وي با اشاره به بخش مسكن جهت ساخت و خريد مسكن گفت : 3 ميليارد و 260 ميليون ريال تسهيلات به تعداد 143 خانوار معلول و مددجوي تحت پوشش اختصاص يافته است و در حوزه معاونت اشتغال نيز براي 805 نفر ايجاد اشتغال از طريق پرداخت حق بيمه سهم كارفرما راه اندازي كارگاههاي كوچك زودبازده و وجوه اداره اقدام شده است و اين سازمان جهت استفاده تسهيلات صندوق مهر امام رضا(ع ) و طرح زينب كبري (س ) و نيز سهميه 3 درصد استخدامي معلولين جذب و بكارگيري آنان اقدامات اساسي را انجام داده است .
) در شهرهاي DIC وي در راستاي فعاليتهاي حوزه معاونت امور فرهنگي و پيشگيري تصريح كرد : راه اندازي مراكز كاهش آسيب ( ) MMT خرم آباد و بروجرد به تعداد 3 مركز راه اندازي مركز اقامت شبانه جهت معتادين بي خانمان و بي سرپناه راه اندازي 2 مركز ( درمان و نگهدارنده معتادين با همكاري دانشگاه علوم پزشكي اجراي طرح غربال گري شنوايي و كم كاري تيروئيد مربوط به نوزادان به تعداد 27 هزارو 667 مورد از عمده ترين فعاليتهاي اين معاونت مي باشد .
مدير كل سازمان بهزيستي استان لرستان با بيان خدمات كلينيك هاي توانبخشي به معلولين اظهار داشت : ارائه خدمات توانبخشي توسط 28 كلينيك توانبخشي به تعداد 7 هزارو 670 نفر سرويس گيرنده انجام مي شود كه پرداخت تسهيلات قرض الحسنه به 311 نفر معلول با اعتباري بالغ بر يك ميليارد و 555 ميليون ريال و مبلغ 10 ميليون و 616 ميليون و 246 هزار ريال يارانه به 41 مركز توانبخشي بابت نگهداري از معلولين و توزيع 10 هزارو 150 مورد وسايل كمك توانبخشي از ديگر كارهاي انجام شده در حوزه توانبخشي مي باشد.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن