تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804690540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم بدرقه ورزشكاران المپيكي برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: مراسم بدرقه ورزشكاران المپيكي برگزار شد
مراسم بدرقه كاروان ورزشي ايران براي حضور در بازي هاي المپيك پكن جمعه شب در محل آكادمي ملي المپيك برگزار شد.
به گزارش ايسنا، مراسم بدرقه كاروان ورزشي ايران براي حضور در بازي هاي المپيك جمعه شب با حضور مسوولان سازمان تربيت بدني، كميته ملي المپيك و فدراسيون هاي ورزشي به همراه نمايندگان ورزشي كشورمان براي حضور در بيست و نهمين دوره بازي هاي المپيك در محل آكادمي ملي المپيك برگزار شد.
در پايان اين مراسم، در حالي كه آتش بازي زيبايي در آكادمي ملي المپيك برگزار شد، تك تك ورزشكاران و مربيان با دريافت شال هاي مخصوص و سبزرنگ بنياد غدير از دروازه قرآن مجيد عبور كردند.
با يك پله سقوط و بدون مدال طلا
تيم كشتي فرنگي نوجوانان ايران سوم آسيا شد

تيم ايران با يك پله سقوط نسبت به سال گذشته در مقام سوم مسابقات كشتي فرنگي نوجوانان آسيا قرار گرفت.
به گزارش ايسنا، مسابقات كشتي فرنگي نوجوانان آسيا در تاشكند ازبكستان به پايان رسيد كه تيم ايران در وزن هاي 42، 58 و 69 كيلوگرم صاحب سه مدال نقره شد و در وزن هاي 46، 50، 76، 85 و 100 كيلوگرم نيز به پنج مدال برنز رسيد تا با 76 امتياز پس از تيم هاي ازبكستان و قزاقستان در جايگاه سوم قرار گيرد. اين در حالي است كه نوجوانان ايران سال قبل با دو طلا، سه نقره و چهار برنز دوم شده بودند و در سال 2006 با هدايت خليل رشيد محمدزاده با پنج مدال طلا، دو نقره و سه برنز بر سكوي قهرماني ايستاده بود.
همچنين در پايان اين رقابت ها تيم ازبكستان با 94 امتياز قهرمان شد، قزاقستان با 80 امتياز و ايران با 76 امتياز دوم و سوم شدند.

المپيك بدون رضازاده رنگ و بويي ندارد

رييس فدراسيون وزنه برداري كشورمان با اشاره به نامه رئيس فدراسيون جهاني وزنه برداري گفت: تاماش آيان در نامه اي كه برايم ارسال كرد خبر خداحافظي رضازاده را شوك بزرگي به وزنه برداري دنيا عنوان كرد و گفت اي كاش نبودم و اين خبر را نمي شنيدم. براي من المپيك بدون رضازاده رنگ و بوي خاصي ندارد.

كسب 2 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز توسط
دو و ميداني كاران جوان

گروه ورزش: جمع مدال هاي كسب شده توسط دو و ميداني كاران جوان كشورمان در روز چهارم و پنجم مسابقات جهاني IWAS در ايالت نيوجرسي آمريكا به 2 مدال طلا، 2 نقره و 3 برنز رسيد.
گفتني است در روز پنجم از مسابقات عباس دياني اصل دو و ميداني كار جوان كشورمان به مدال برنز دوي 400 متر با ركورد 54 ثانيه و 55 صدم ثانيه دست پيدا كرد.

كمك 300 ميليون ريالي به تيم هاي گلف
در المپياد ايرانيان

گروه ورزش: رئيس فدراسيون گلف گفت: در پي استقبال چشمگير استان ها از حضور در اولين دوره المپياد ورزشي ايرانيان دررشته گلف (زير 23 سال) فدراسيون 300 ميليون ريال خارج از سهميه سال جاري به هيات هاي شركت كننده براي خريد لوازم و تجهيزات گلف و در اختيار گذاشتن در بين گلف بازان با تخفيف ويژه كمك مي كند.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون گلف عيسي اسحاقي افزود: المپياد ورزشي ايرانيان باعث فعال شدن ادارات كل تربيت بدني استان ها و هيات ها شده واستعدادهاي بالقوه را به بالفعل تبديل مي كند و نشان مي دهد كه فدراسيون در زمينه پشتوانه سازي تيم هاي ملي وتوجه به بعد قهرماني و سرمايه گذاري بر روي جوانان كارهاي اساسي انجام داده است.
وي افزود: براي اولين بار 20 تيم از 11 استان در اولين دوره المپياد گلف شركت كرده اند و براي استان هايي كه در هر دو بخش بانوان و آقايان تيم داده اند 30 ميليون ريال و به استان هايي كه تنها يك تيم داده اند 15 ميليون ريال كمك مي شود.

زنجان قهرمان سومين دوره مسابقات طناب كشي

گروه ورزش: سومين دوره مسابقات طناب كشي روستايي و عشايري قهرماني كشور آقايان از تاريخ 87/5/2 لغايت 87/5/4 به ميزباني استان كرمانشاه در سالن مجموعه ورزشي آزادي تحت نظارت فدراسيون ورزش روستايي و عشايري و هيات ورزش روستايي و عشايري و با همكاري اداره كل تربيت بدني استان كرمانشاه برگزار گرديد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون، در اين دوره از مسابقات 200 ورزشكار از 20 استان كشور از استان هاي خوزستان، خراسان جنوبي، مركزي، مازندران، چهارمحال و بختياري، آذربايجان شرقي، قم، اردبيل، اصفهان، بوشهر، كرمانشاه، زنجان، فارس، سمنان، ايلا م، يزد، آذربايجان غربي، خراسان رضوي، كهگيلويه و بويراحمد و كرمان طي دو روز و 48 بازي با هم به رقابت پرداختند كه در پايان تيم زنجان با شايستگي به مقام قهرماني دست يافت و تيم هاي قم و آذربايجان غربي عناوين دوم و سوم، سومين دوره اين مسابقات را به دست آوردند.

حق الزحمه داوران 400 ، كمك داوران 250 هزار تومان

كميته داوران فدراسيون فوتبال خواستار افزايش حق الزحمه داوران و كمك داوران در فصل هشتم رقابتهاي ليگ برتر شد.
مسعود عنايت رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال ضمن تاييد اين مطلب افزود: به منظورافزايش سطح كيفي داوري كشور و ايجاد تعادل درحق الزحمه داوري كشور، پيشنهاد افزايش دستمزد داوران را به سازمان ليگ مطرح كرده ايم كه قرار است پس از طرح اين موضوع در هيات رئيسه فدراسيون فوتبال، مبالغ جديد حق الزحمه داوران تعيين شود.
عنايت درخصوص مبالغ پيشنهادي براي حق الزحمه داوران اظهار داشت: بر اساس پيشنهاد كميته داوران براي قضاوت داوران ليگ برتر 4 ميليون ريال و براي كمك داوران مبلغ 2 ميليون و پانصد هزار ريال تعيين شده است ضمن اينكه براي ناظران داوري نيز مبلغ يك ميليون ريال براي هر بازي پيشنهاد كرده ايم كه در صورت موافقت هيات رئيسه سازمان ليگ برتر از فصل جاري مسابقات ليگ به اجرا درخواهد آمد.

ملي پوشان بسكتبال مشخص شدند
آسمان خراش ايراني خط خورد

سرمربي تيم ملي بسكتبال كشورمان اسامي 12 بازيكن اين تيم را براي سفر به چين و شركت در پيكارهاي المپيك اعلام كرد.
به گزارش ايلنا، رايكو ترومن كه پيش از سفر به كرواسي و در اولين اقدام براي غربال رسمي اردونشينان تيم ملي بسكتبال، 5 بازيكن را كنار گذاشته بود و پس از بازگشت از تورنمنت آمريكا، آرن داودي، جابر روزبهاني، اصغر كاردوست و محمد رضا اكبري ازجمع 15 نفره تيم ملي خط زد تا تركيب نهايي تيمش را براي شركت در پيكارهاي المپيك 2008 چين مشخص كند.
بااين حساب، مهدي كامراني، جواد داوري و اميراميني (پست يك)، حامد آفاق اسلاميه، سعيد داورپناه و ايمان زندي (پست 2)، صمد نيكخواه بهرامي (پست 3)، حامد سهراب نژاد و اوشين ساهاكيان (پست 4) حامد حدادي، موسي نبي پور و علي دورقي نفراتي هستند كه تيم ملي بسكتبال ايران را براي حضور در ميادين المپيك چين همراهي مي كنند.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 330]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن