تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815336002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بانك توسعه تعاون در آستانه افتتاح


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: بانك توسعه تعاون در آستانه افتتاح
جام جم آنلاين: اساسنامه بانك توسعه تعاون كشور طراحي و آماده ارائه به هيات دولت شده است. مهندس عبدالمجيد غريب رضا، معاون طرح و برنامه وزارت تعاون با اعلام اين مطلب در ساري گفت: با طراحي اساسنامه بانك توسعه تعاون و همچنين صندوق سرمايه‌گذاري بخش تعاون منتظر ابلاغيه اجرايي اصل 44 هستيم تا با ارائه اساسنامه به هيات دولت شاهد افتتاح اين دو مركز مالي و اعتباري باشيم.
غريب‌رضا از شروع فعاليت اولين شركت بيمه‌اي بخش تعاون در نيمه دوم امسال و با سرمايه اوليه 60 ميليارد توماني خبر داد و گفت: اين شركت بصورت سهامي عام اداره خواهد شد.

وي با اشاره به امضاي 18 تفاهمنامه با وزارتخانه‌ها و سازمان‌هاي دولتي جهت واگذاري بخشي از تصديگري آنها به تعاوني‌ها افزود: 1400 تعاوني جديد براي اين كار تشكيل شده و همين باعث ايجاد 14 هزار فرصت شغلي جديد گرديده است.

غريب‌رضا با اشاره به ثبت‌نام 42 ميليون نفر در طرح تعاوني سهام عدالت گفت: تاكنون به 25 ميليون نفر از اين اعضا، تعداد 21 ميليون سهم يك ميليون توماني اختصاص يافته است.

معاون وزارت تعاون در ادامه افزود: در سال گذشته 270 هزار فرصت شغلي جديد در راستاي اجراي اصول 43 و 44 قانون اساسي در بخش تعاون ايجاد شده كه نسبت به سال 85 نزديك به 70 درصد رشد داشته است. وي سهم مازندران را از اين تعداد، 4090 نفر اعلام كرد.

وي درخصوص طرح مسكن مهر نيز گفت: در اين طرح يك و نيم ميليون نفر واجد شرايط تشخيص داده شده‌اند و از اين تعداد 950 هزار نفر زمين خود را از اتحاديه‌هاي مربوطه دريافت كرده‌اند. غريب‌رضا با اشاره به محدوديت‌هاي موجود بخش زمين در مازندران گفت: تاكنون در اين استان 264 تعاوني به مسكن و شهرسازي معرفي و 38790 نفر واجد شرايط دريافت زمين مشخص شده‌اند. ضمن آن كه تعداد 201 واحد مسكوني واگذار و 2800 واحد نيز در آستانه كلنگ‌زني قرار دارند.

ساري ــ خبرنگار جام‌جم
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن