تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805547855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دنياي ورزش


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دنياي ورزش
ميراسماعيلي: برخي مي خواهند تمركز مرا به هم بزنند
دارنده 2 مدال طلاي جودو جهان گفت: برخي مي خواهند در آستانه اعزام به بازي هاي المپيك پكن تمركز مرا به هم بزنند.آرش ميراسماعيلي در خصوص شايعه عدم اعزامش به المپيك پكن افزود: اين شيطنت برخي افراد است كه در آستانه المپيك مي خواهند تمركز مرا از بين ببرد. وي ادامه داد: اين افراد با بيان اينگونه مسائل فكر مي كنند به آرش ميراسماعيلي لطمه مي زنند درحاليكه به ايران عزيزمان ضربه مي زنند. در اين سال ها اگر افتخاري كسب كرده ام در سايه پرچم ايران بوده است و در ادمه نيز همينطور خواهد بود. ميراسماعيلي تاكيد كرد: ID كارتم صادر شده است و اكنون در خرم آباد مشغول ادامه تمريناتم هستم. سفر من به تشخيص روانشناس تيم، اجازه كادر فني و رئيس فدراسيون صورت گرفته است. وي در پايان صميمانه از مسئولان خواست تا با اين افراد كه به رواج اينگونه شايعات مي پردازند مقابله كنند و افزود: چهار سال گذشته با وجود تمام تلاش ها به خاطر آرمان هاي انقلاب از مقابله با رژيم صهيونيستي خودداري كردم و اكنون بايد اينگونه برايم شايعه سازي كنند.

محسن شادي راهي دور نهايي شد
نمانيده روئينگ ايران در جريان مسابقات جهاني قايقراني اتريش با كسب حد نصاب مورد نظر راهي دور نهايي شد.محسن شادي در رشته سبك وزن مردان كه با حضور نمايندگان 25 كشور برگزار شد با راهيابي به دور نهايي فردا شانس خود را براي كسب مدال به محك خواهد گذاشت. وي در اين مرحله به همراه پنج قايقران ديگر براي رسيدن به عنوان قهرماني پارو خواهد زد. در اين مسابقات قايقرانان يونان، بلژيك، امريكا، ژاپن، كرواسي،تركيه، اتريش،صربستان، انگلستان، هلند، اسپانيا، مكزيك، آلمان، لهستان، اسلواني،روسيه، ايتاليا، مجارستان، شيلي رقابت مي كنند. شادي پيش از اين در مسابقات جهاني زير23 سال آلمان، موفق به كسب مدال نقره شد.

تيم ملي بسكتبال در تورنمنت دايمون بال
تيم ملي بسكتبال كشورمان در حالي براي شركت در تورنمنت دايمون بال عازم چين مي شود كه در اين مسابقات تيم هاي المپيكي و مدعي حضور دارند. اين آخرين اردو و بازي هاي تداركاتي ايران پيش از آغاز رقابت هاي المپيك خواهد بود. تيم ملي بسكتبال كشورمان كه با تيم هاي آرژانتين، روسيه، ليتواني، استراليا و كرواسي همگروه است 5 روز پس از پايان تورنومنت دايمون بال وارد كمپ اصلي بازي هاي المپيك 2008 پكن مي شود.

تيم كشتي فرنگي نوجوانان سوم آسيا شد
رقابتهاي كشتي فرنگي قهرماني نوجوانان آسيا طي دو روز گذشته در ازبكستان پيگيري شد كه طي آن تيم ملي كشتي فرنگي نوجوانان كشورمان در اوزان 42، 58 و 69 كيلوگرم صاحب سه مدال نقره شد و در اوزان 46، 50، 76، 85 و 100 كيلوگرم نيز صاحب 5 مدال برنز شد تا با 76 امتياز پس از تيم هاي ازبكستان و قزاقستان در جايگاه سوم قرار گيرد.براساس اين گزارش، در وزن 42 كيلوگرم مهرداد مرداني در ديدار فينال مقابل كشتي گير ازبك شكست خورد و صاحب مدال نقره شد.در وزن 46 كيلوگرم حامد خدري با پيروزي مقابل حريف تاجيكستاني به مدال برنز دست يافت.در وزن 50 كيلوگرم محمد كردي با غلبه بر حريف تاجيكستاني به مقام سوم رسيد.در وزن 54 كيلوگرم علي اطرافچي با شكست مقابل حريف خود به مقام پنجم رسيد.در وزن 58 كيلوگرم محسن قاسمي با شكست مقابل حريف قرقيزستاني صاحب گردن آويز نقره شد.در وزن 63 كيلوگرم محمد قاسمي هشتم شد.در وزن 69 كيلوگرم پدرام محمدي نيا با شكست مقابل حريف ازبكستاني صاحب مدال نقره شد.در وزن 76 كيلوگرم حسن پيررسول زاده با پيروزي مقابل حريف قرقيزستاني به مدال برنز دست يافت.در وزن 85 كيلوگرم مهرداد بايندور صاحب مدال برنز شد.در وزن 100 كيلوگرم مهدي پورشيخ با پيروزي مقابل كشتي گير ژاپني به مدال برنز دست يافت.همچنين در پايان اين رقابت ها تيم ازبكستان با 94 امتياز قهرمان شد، قزاقستان با 80 امتياز و ايران با 76 امتياز دوم و سوم شدند.گفتني است، رافائل مارتينتي رئيس فيلا در اين رقابت ها حضور داشت و جوايز قهرمانان اوزان مختلف را اهدا» كرد و همچنين كشاورز سفير جمهوري اسلامي ايران در ازبكستان نيز در محل برگزاري مسابقات حضور داشت.

هشت مدال طلا براي دووميداني ايران در آمريكا
عبدالله موسوي و شاهين اميد بخش امروز در رقابت هاي پرتاب ديسك به مدال طلا رسيدند تا جمع مدال هاي طلاي كشورمان به هشت مدال برسد.موسوي امروز با پرتاب ديسك به ميزان 43 و 39 متر به عنوان قهرماني و مدال طلا اين ماده در كلاس اف 58 دست پيدا كرد. اميدبخش هم در كلاس اف 56 ماده پرتاب ديسك با 30 متر 26 به عنوان طلا دست پيدا كرد. فرزاد سپهوند كه در نخستين روز اين مسابقات در ماده غير تخصصي خود در ورزشگاه باوئر رقابت مي كرد در كلاس " اف 44 " با پرتاب وزنه به ميزان 12 متر 50 موفق به كسب مدال برنز اين رقابتها شد.عبدالكاظم صاكي عضو تيم دووميداني جوانان كشورمان نيز در ادامه اين رقابتها به مدال طلاي كلاس اف 57 پرتاب نيزه دست پيدا كرد. وي در پرتاب وزنه هم با 10 متر 18 به عنوان قهرماني رسيد و سرانجام در پرتاب ديسك با 32 متر 25 به مدال نقره رسيد.احسان اباظهري، پرتابگر ديسك كشورمان نيز در كلاس اف 57 به مدال طلا دست پيدا كرد و سرود جمهوري اسلامي ايران را در ورزشگاه باوئر نيوجرسي طنين انداز كرد. اباظهري همچنين در كلاس اف 57 به مدال طلاي ماده پرتاب نيزه دست يافت تا دومين مدال طلاي خود را بر گردن آويزد. اين ورزشكار در در پرتاب وزنه در كلاس اف 58 با 8 متر و 72 به نقره رسيد.احمد طرفي در پرتاب نيزه كلاس اف 58 با پرتاب 25 متر و 57 به مدال برنز قناعت كرد و در پرتاب وزنه با 11 متر و 20 دوم شد. بابك نجفي در پرتاب ديسك در كلاس اف 58 با 36 متر و 79 به برنز رسيد.عباس دياني اصل و مصطفي محمدي هم در دو 800 متر با 2 دقيقه 5 و 6 ثانيه به مدال هاي نقره و برنز دست پيدا كردند.محمد الوان پورعضو تيم دووميداني جوانان كشورمان در كلاس اف 56 ماده پرتاب نيزه مسابقات جهاني به مدال طلا دست پيدا كرد. فرزاد سپهوند در ماده پرتاب ديسك رقابت هاي آيواس با 48 و 98 متر به مدال طلا رسيد.در فاصله دو روز به پايان اين رقابت ها تيم دو و ميداني كشورمان 8 مدال طلا 4 نقره و 4 برنز كسب كرده است.چهارمين دوره رقابت هاي ورزشي معلولين جوانان جهان (آيواس) با شركت 200 ورزشكار از 21 كشور جهان در ورزشگاه باوئر نيوجرسي آمريكا از روز سه شنبه آغاز شده است.

معاينات تخصصي تيم هاي اعزامي به پارالمپيك در حال انجام مي باشد
مسئول كميته پزشكي فدراسيون ورزش هاي جانبازان و معلولين گفت: معاينات تخصصي ورزشكاران اعزامي به مسابقات پارالمپيك 2008 پكن از دو هفته قبل آغاز شده است.زهرا سلگي با تاكيد به اينكه معاينات تخصصي بيشتر تيم هاي اعزامي انجام شده افزود: معاينات تخصصي تيم هاي فوتبال هفت نفره و بسكتبال با ويلچر به علت اينكه اردوي خارج از تهران داشتند به انجام نرسيده و در اردوي آمادگي مردادماه معاينات تخصصي اين دو تيم را آغاز خواهيم كرد.به گفته وي، معاينات تخصصي شامل ارتوپدي، قلب و عروق، گوش و حلق و بيني، پيكرسنجي، چشم پزشكي و دندانپزشكي مي باشد.وي درباره واكسيناسيون تيم هاي اعزامي اظهار كرد: واكسيناسيون مرحله اول تمامي تيم هاي ورزشي اعزامي به مسابقات پارالمپيك به پايان رسيده و مرحله دوم آن هم اكنون در حال انجام مي باشد.

روند تمرينات عابدزاده بايد نرمال شود
مربي برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: "عابدزاده" اولين سال مربيگري خود را سپري مي كند و طبيعي است كه تمرينات سختي براي دروازه بانان داشته باشد. "كوسا ماركو آنتونيو آلورز فريرا" در گفت و گو با ايسنا، درباره تمرينات عابدزاده اظهار كرد: قبول دارم كه تمرينات او كمي سخت و سنگين است. اما اين مساله كاملا طبيعي است و ما بايد به او حق بدهيم كه در اولين سال مربيگري اش چنين تمريناتي را داشته باشد. وي افزود: عابدزاده دروازه بان بزرگي است كه مربيگري را با انگيزه بسيار بالايي آغاز كرده و ما بايد در طول مدت همكاري خود به او كمك كنيم تا روند نرمالي پيدا كند. ماركو همچنين در ارزيابي اش از حضور چند روزه در ايرانگفت: در مدت زماني كه در ايران بودم و با پرسپوليس كار كردم، روزهاي خوبي داشتم و خوشحال هستم كه در اين كشور دوست داشتني و در كنار دوست و همكار قدمي ام افشين قطبي كار مي كنم. من پرسپوليس را تيم با كيفيتي مي دانم كه مي تواند با هدايت مربيان و تلاش بازيكنانش موفقيت هاي زيادي را كسب كند. وي در پايان تاكيد كرد: از صميم قلب مي گويم كه تمام توان و تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس در كنار مربيان اين تيم خواهم داشت و اين مهم را از آرزوهاي خود مي دانم.

صبا و استقلال حريفان برق شيراز
تيم فوتبال برق شيراز در يك بازي تداركاتي به مصاف تيم صباباتري و دوشنبه به ديدار استقلال تهران مي رود. تيم فوتبال برق شيراز كه براي برپايي اردويي چهار روزه به تهران سفر كرده است، در ورزشگاه نوبنياد از ساعت 30:17 به مصاف تيم صباباتري مي رود. اين تيم فردا نيز با برگزاري يك جلسه تمريني در زمين شماره 2 ورزشگاه شهيد شيرودي، خود را براي دومين ديدار تداركاتي خود مقابل تيم استقلال تهران آماده مي كند. ديدار تيم هاي برق شيراز و استقلال، دوشنبه اين هفته در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

استقلال در انقلاب و آزادي
تيم فوتبال استقلال تهران از ديروز تمرينات خود را دردو نوبت صبح و بعد از ظهر در تهران پيگيري مي كنند.استقلالي ها تمرين صبح خود را در زمين چمن مجموعه ورزشي انقلاب برگزار مي كنند و براي برگزاري تمرين عصر خود به زمين شماره دو مجموعه ورزشي آزادي خواهند رفت.آبي پوشان پايتخت پس از برگزاري اردوي تركيه با شرايط ايده آلي كه به دست آورده اند با آمادگي بيشتر تمرينات خودرا كاملا جدي دنبال مي كنند تا فصل جديد را بسيار متفاوت تر از فصل گذشته آغاز كنند.اردوها و تمرينات استقلالي ها تاكنون نشان داده كه آنها آمادگي و انگيزه بيشتري نسبت به فصل قبل دارند.

افتخاري جديد براي كاپيتان تورين
كاپيتان بيانكونري توانست ركورد حضور با پيراهن يووه را بشكند.اين ركورد با ارزش در تورين قبلا به نام گائتانو چيرئا ثبت شده بود و اكنون هواداران آن را به نام الساندرو دل پيرو مي شناسند. روز گذشته الكس دل پيه رو توانست جايزه ويژه ديگري را از آن خود كند تا بار ديگر شايستگي خود را در اين سن ثابت كرده باشد. طي مراسم باشكوهي و با حضور 281 خبرنگار ورزشي، كاپيتان محبوب يووه به بهانه كسب اين افتخار، برنده دوره هفدهم مراسم بهترين بازيكن تاريخ يوونتوس شد. در اين نظر سنجي بزرگ 35 فوتباليست حضور داشتند كه در نهايت الكس موفق به كسب عنوان نخست و دريافت جايزه ويژه شد. دل پيرو با دريافت اين عنوان در كنار ساير بيانكونري ها كه به اين عنوان دست يافته بودند نظير چيرو فرارا، ميگل آنجلو رامپولا، جان لوكا پسوتو، استفانو تاكوني، روبرتو باجو و فيليپو اينزاگي ايستاد. آلكس دل پيه رو اكنون خود را در نزديكي مرز پر افتخار ترين بازيكن تاريخ يوونتوس مي بيند.

كاروان پرسپوليس به دوبي رفت
كاروان تيم فوتبال پرسپوليس تهران ديشب ساعت 20 از طريق فرودگاه امام خميني عازم كشور امارات مي شوند تا در اين كشور اردويي تداركاتي برگزار كنند.كاروان تيم فوتبال پرسپوليس تهران از طريق فرودگاه امام خميني عازم كشور امارات شد تا در اين كشور اردويي تداركاتي برگزار كنند.تيم فوتبال پرسپوليس تهران براي برگزاري اردويي چهار روزه در دوبي عازم كشور امارات شد. بازيكنان پرسپوليس در شرايطي به امارات سفر مي كنند كه افشين قطبي و كريم باقري شب گذشته (جمعه) اريان به مقصد اين كشور ترك كردند.گفته مي شود تيم فوتبال پرسپوليس تهران در اردوي دوبي يك يا دو ديدار دوستانه با تيم هاي باشگاه هايي اين كشور برگزار مي كند اما هنوز نام حريفان تداركاتي اين تيم به طور دقيق مشخص نشده است.كاروان پرسپوليس روز چهارشنبه هفته جاري ساعت 20 در پايپان اردوي تداركاتي اش از طريق فرودگاه امام خميني وارد ايران مي شود و بعد از يك روز تعطيلي مجددا تمرينات خود را در ورزشگاه كارگران از سر مي گيرد.

بازيكنان و كادرفني پرسپوليس ممنوع المصاحبه شدند
بازيكنان و كادر فني تيم پرسپوليس تا پس از اردوي دوبي از هر گونه ارتباط با خبرنگاران منع شدند. در حالي كه خبرنگاران براي مصاحبه با سرمربي تيم پرسپوليس به هتل استقلال محل اقامت اين تيم رفته بودند با برخورد مسئولان حراست هتل مواجه شدند.به گفته يكي از اعضاي حراست مسولين پرسپوليس اكيدا از خواسته بودند كه از ورود خبرنگاران به هتل جلوگيري كنند و حتي صبح امروز هم از ورود چندين خبرنگار به داخل هتل جلوگيري كردند.ممنوع المصاحبه شدن بازيكنان به دستور افشين قطبي بوده و حتي افشين پيرواني هم بدون هماهنگي با سرمربي تيم با خبرنگاران گفت و گو نكرد.در حالي كه مجيد فرخ زادي در گفت وگو با ايپنا اين موضوع را كه بازيكنان و كادر فني اين تيم ممنوع المصاحبه هستند را تكذيب كرده بود اما افشين قطبي سرمربي اين تيم نيز از مصاحبه با مطبوعات منع شد.ظاهرا افشين قطبي سرمربي تيم پرسپوليس بعد از تمام مشكلاتي كه فصل گذشته به خاطر مصاحبه دستيارانش داشته كاملا تاكيد كرده كه در اين فصل هيچ كدام از اعضاي كادر فني بدون هماهنگي با وي مصاحبه نكنند و اين يكي از درخواست هاي رسمي وي بوده است.گفتني است حتي بازيكناتن اين تيم نيز ممنوع المصاحبه شدن را تاييد و از خبرنگاران به دليل عدم مصاحبه با آنها عذرخواهي كردند.

داور جديدي در ليگ سوت نخواهد زد
مسعود عنايت گفت: در ليگ هشتم از داوراني استفاده مي شود كه در فصل پيش قضاوت كردند و داور جديدي در اين فصل سوت نخواهد زد. رئيس كميته داوران در گفت وگو با ايسنا اظهار كرد: پنج شنبه گذشته كلاس توجيهي داشتيم و با پخش فيلمي نسبت به اتخاذ تصميمات هماهنگ به داوران توصيه هاي لازم را انجام داديم. ضمن آن كه از داوران تست آمادگي جسماني گرفتيم و در اين تست حدنصاب فيفا و حتي بالاتر از آن را ملاك قرار داديم كه از 96 داور حاضر تنها 10 تا 12 نفر نمره قبولي كسب نكردند. البته در ميان اين افراد داور سرشناسي حضور نداشت و تمام چهره هاي اصلي داوري ايران در اين آزمون پذيرفته شدند. وي افزود: يكي از مسايلي كه به صورت جدي از داوران خواستيم اين كه با كوچكترين بدرفتاري و اعتراض از سوي نيمكت تيم ها شديدترين برخوردها انجام گيرد. عنايت در پاسخ به اين سوال كه آيا امسال داور جديدي در رقابت هاي ليگ برتر قضاوت خواهد كرد يا خير گفت: در ليگ هجده تيمي ما نياز به 28 داور و 56 كمك داور داريم. بنابراين امسال تنها از داوراني استفاده خواهد شد كه فصل گذشته در رقابت هاي ليگ برتر هم قضاوت كرده بودند.رئيس كميته داوران درباره پيشنهادش براي افزايش دستمزد داوران در ليگ هشتم گفت: پيش از اين داور، كمك داور، داور چهارم و ناظر به ترتيب 200، 150، 100 و 65 هزار تومان دستمزد مي گرفتند اما، ما پيشنهاد داده ايم اين دستمزدها به 400، 250، 150 و 100 هزار تومان افزايش يابد. البته اين مساله بايد در فدراسيون و سازمان ليگ تصميم گيري شود.

جرارد فارغ التحصيل شد
كاپيتان تيم ليورپول انگليس با كسب بالاترين نمره در امتحانات پايان ترم فارغ التحصيل رشته فوتبال نوين شد.استيون جرارد از دانشگاه ورزشي جان مورس ليورپول با بهترين نمره فارغ التحصيل شد. وي در لباس مخصوص جشن خداحافظي با دانشگاه ورزش ليورپول حكم تدريس فوتبال نوين خود را از مسئول ارشد كليساي آنجليكان دريافت كرد. جرارد افزود: باعث افتخار من است كه با اين حكم و پس از اين همه تلاش احساس مي كنم كه مي توانم براي مردم ليورپول و جوانان علاقمند به فوتبال مفيد باشم. وي در ادامه افزود: فوتبال نوين رشته اي نو پا است كه انگليس به تدريس آن در همه بخش هاي كشور احتياج دارد.

بروكنر سرمربي اتريش
سرمربي سابق تيم ملي فوتبال جمهوري چك به عنوان سرمربي جديد تيم ملي اتريش منصوب شد. فدراسيون فوتبال اتريش روز گذشته با كارل بروكنر، مربي 68 ساله اهل جهموري چك قرارداد امضا كرد. اين مربي كه تا پايان رقابت هاي جام ملت هاي اروپا(يورو 2008) هدايت تيم كشورش را برعهده داشت، پس از اين رقابت ها جاي خود را به پترادا، دستيار خويش داد. بروكنر بر مبناي قراردادي كه با فدارسيون فوتبال اتريش منعقد ساخت، موظف است تيم ملي اين كشور را در مرحله مقدماتي جام جهاني 2010 هدايت كند و آن را به مرحله نهايي مسابقات برساند. بروكنر پيشتر هدايت تيم هاي ملي برزگسالان و جوانان چك را برعهده داشته است.

در ويارئال مي مانم
هافبك بازي ساز ويارئال اسپانيا قصد ماندن در تيم خود را دارد.به گزارش فارس و به نقل از ماركا، ماركوس سنا بازي ساز اسپانيا در يورو 2008 نمي خواهد زير دريايي زرد شرق كشورش را ترك كند و همچنان بر ماندن خود تاكيد دارد. بازيكن برزيلي -اسپانيايي ويارئال در نامه خود خطاب به مدير عامل باشگاه آورده است: هيچ مشكلي با حقوق دريافتي خود ندارم و با هر قيمتي حاضر به تمديد قرارداد خود هستم. منابع خبري از تلاش لوئيس آراگونس سرمربي اسپانيايي فنرباغچه تركيه براي به خدمت گرفتن سنا مي گويند.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن