تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820443870




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون طرح و برنامه وزير تعاون: ثبت نام شدگان مسكن مهر سال 86 زمين دريافت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون طرح و برنامه وزير تعاون: ثبت نام شدگان مسكن مهر سال 86 زمين دريافت مي‌كنند
خبرگزاري فارس: معاون طرح و برنامه وزير تعاون گفت: تا پايان سال جاري كساني كه نسبت به ثبت نام در تعاوني مسكن مهر اقدام كردند، امسال زمين مورد نياز را دريافت مي‌كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از ساري عبدالمجيد غريب رضا ظهر امروز در حاشيه بازديد از طرح‌هاي تعاوني مسكن مهر استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاكنون 3 ميليون و 700 هزار نفر در تعاوني‌هاي مسكن مهر سراسر كشور ثبت نام كرده‌اند.
وي از بررسي پرونده 2 ميليون و 800 هزار نفر در اين تعاوني‌ها خبر داد و افزود: بر اساس شرايط عضويت در اين تعاوني 5/1 ميليون نفر واجد شرايط شناخته شدند.
غريب رضا يادآور شد: 950 هزار نفر نيز تاكنون زمين مربوط به تعاوني مسكن مهر را دريافت كردند.
معاون وزير تعاون با اشاره به سهم 25 درصدي تعاون در اقتصاد كشور از گرايش دستگاه‌هاي اجرايي براي همكاري با وزارت تعاون خبر داد.
وي افزود: در سال گذشته 18 تفاهمنامه با ديگر وزارت خانه‌ها و سازمان‌ها براي كاهش تصدي دولت در ديگر بخش‌ها به امضا رسيد كه منجر به تشكيل يك هزار و 400 تعاوني و 14 هزار فرصت شغلي شد.
معاون طرح و برنامه وزير تعاون از شش تفاهمنامه جديد ميان وزارت تعاون و ديگر وزارتخانه‌ها در سال جاري خبر داد و تصريح كرد: به منظور افزايش فعاليت‌هاي اقتصادي بخش تعاون، اين وزارتخانه با وزارتخانه‌هاي نيرو، راه و ترابري، آموزش و پرورش، نفت و جهاد كشاورزي قرارداد همكاري اقتصادي منعقد كرده است.
وي با اشاره به اينكه تعاون بخش مناسبي براي تحقق اجري اصل 44 قانون اساسي است، يادآور شد: در سال گذشته حدود 270 هزار فرصت شغلي جديد در بخش تعاون ايجاد شده است كه نسبت به عملكرد سال 85، 70 درصد رشد داشته است.
غريب رضا تشويق مردم براي سرمايه‌گذاري در بخش تعاون را رويكرد وزارت تعاون عنوان كرد و بيان داشت: به همين منظور بانك توسعه تعاون كه اساسنامه آن طراحي شده، براي آغاز كار منتظر ابلاغ قانون اصل 44 است.
وي از طراحي اساسنامه صندوق ضمانت سرمايه‌گذاري در بخش تعاون كشور خبر داد و گفت: اين صندوق براي كساني در بخش تعاون فعال مي‌شود كه در دريافت تسهيلات و ارائه تسهيلات بانكي مشكل داشته باشند.
معاون وزير تعاون توسعه بانكداري و ايجاد شركت‌هاي بيمه‌اي را از ديگر سياست‌هاي امسال وزارت تعاون برشمرد و افزود: نخستين شركت بيمه‌اي بخش تعاون تا نيمه دوم امسال فعاليتش را آغاز مي‌كند.
غريب رضا سرمايه‌گذاري نخستين براي اين شركت بيمه‌اي را 60 ميليارد تومان عنوان كرد و اظهار داشت: هيئت موسس اين شركت از سهامداران تعاوني‌ها تشكيل شده است.
وي اضافه كرد: اين نوع بيمه در مجموعه وزارت تعاون به صورت شركت تعاوني سهامي عام فعاليت مي‌كند.
اين مسئول وزارت تعاون، تعاوني‌هاي راكد و غير فعال كشور را حدود 25 هزار تعاوني اعلام نمود و تصريح كرد: براي كمك به منابع مالي اين تعاوني‌ها در سال گذشته 223 ميليارد تومان تسهيلات سرمايه در گردش و در سال جاري نيز 367 ميليارد تومان تسهيلات در نظر گرفته شده است.
غريب رضا با اشاره به ثبت نام 25 ميليون نفر در تعاوني‌هاي سهام عدالت گفت: امسال مجموع كساني كه سهام عدالت دريافت مي‌كنند به 42 ميليون نفر مي‌رسد كه 21 ميليون سهم به افراد ثبت نام شده اختصاص يافت.
وي در پايان گفت: در سال گذشته تعاوني‌هاي سهام عدالت در 337 شهرستان شكل گرفت.
انتهاي پيام/ص
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن