تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816165090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گل تيم فوتبال صبا ناجوانمردانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: گل تساوي تيم فوتبال صبا قم در بازي روز گذشته به ما جوانمردانه نبود و بازيكنان ما غافلگير شدند.

علي فتح الله زاده در خصوص تساوي تيم هاي استقلال و صباي قم اظهار داشت: بازيكنان ما زحمت زيادي در اين بازي كشيدند و با توجه به اخراج حنيف عمران زاده در دقيقه ‪ ۶‬مسابقه و با احتساب زمان‌هاي تلف شده ‪ ۹۰‬دقيقه با يك بازيكن كمتر برابر حريف مبارزه كردند.

وي ادامه داد: اين در حالي است كه گل تيم صبا هم مشكل داشت و بازيكنان اين تيم با عدم رعايت بازي جوانمردانه كم لطفي كردند.

سرپرست باشگاه استقلال تهران يادآور شد: بازيكن تيم فوتبال صبا روي زمين افتاده بود و در حالي كه داور مسابقه هم بايد مسابقه را متوقف مي‌كرد به يكباره دستور به ادامه بازي داد و بازيكنان ما را در حالي كه همگي ايستاده بودند غافلگير كرد.

فتح الله زاده افزود: با وجود اين گرفتن تساوي از تيم صبا در خانه خود با وجود يك بازيكن كمتر كار بسيار دشواري است و از عملكرد بازيكنان و كادر فني با تمام مشكلات مربوط به بازي رضايت دارم.


* از لحاظ بازيكن از پرسپوليس برتر هستيم
سرپرست باشگاه استقلال تهران در ادامه صحبت هايش در خصوص ديدار برابر پرسپوليس تاكيد كرد: فكر مي‌كنم ديدارهاي استقلال و پرسپوليس نه در سطح ايران كه حتي در سطح آسيا و جهان از بزرگترين بازي‌هاي برگزار شده مي باشد چرا كه در كمتر مسابقه‌اي ‪ ۱۰۰‬هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر مي‌شود و در صورتي كه ظرفيت ورزشگاه آزادي از اين هم بيشتر بود بدون شك باز هم شاهد پر شدن آن بوديم.

فتح الله زاده با اشاره به ديدارهاي گذشته دو تيم تصريح كرد: اميدوارم هم استقلال و هم پرسپوليس بازي خوبي به نمايش بگذارند اما پيش از برگزاري اين ديدار از هواداران مي‌خواهم تا تنها تيم خود را تشويق كرده و به بازيكنان حريف توهين نكنند.

وي در خصوص احتمال پيروزي استقلال برابر پرسپوليس يادآور شد: هر چند از نظر بازيكن از پرسپوليس برتر هستيم اما شهرآورد شرايط خاص خود را دارد.

ضمن اينكه بازيكنان پرسپوليس چند سال است با بازي در كنار هم هماهنگي خوبي به دست آورده اند.

فتح الله زاده افزود: ما تيم خود را در فصل جاري دير تحويل گرفتيم و چندين بازيكن اصلي خود را به دليل جدايي از دست داديم. استقلال با وجود كادر فني توانمند و بازيكنان جنگجو، هنوز براي هماهنگي به فرصت نياز دارد . فرصتي كه گهگاه به دليل بازي‌هاي تيم ملي در ليگ برتر متوقف شده است.


* قول شكست پرسپوليس را نمي‌دهم
سرپرست باشگاه استقلال خاطر نشان كرد: قول پيروزي برابر پرسپوليس را نمي دهم. در واقع هيچ آدم عاقلي پيش از مسابقه براي نتيجه قول نمي‌دهد.

فتح الله زاده تصريح كرد: شهرآورد شرايط خاص خود را دارد و بدون شك تيمي كه بر روان و استرس خود مسلط باشد مي‌تواند در اين مسابقه پيروز از ميدان خارج شود.

وي در خصوص شرايط پرسپوليس و شكست اين تيم برابر ملوان نيز گفت: اين شكست هم براي پرسپوليس خطرناك است و هم براي ما كه هفته آينده با آنها بازي داريم. اين تيم وقتي در تهران متوقف مي‌شود فشار زيادي را تحمل مي‌كند كه اين مسئله مي‌تواند به ما براي كسب نتيجه كمك كند.

سرپرست باشگاه استقلال تاكيد كرد: بازيكنان تيم ما مغرور نيستند و تنها به ارائه يك بازي خوب و تماشگر پسند در روز جمعه مقابل پرسپوليس مي‌انديشند
* پيش از شروع ليگ قهرمانان آسيا اعضاي هيات مديره معرفي مي‌شوند علي فتح الله زاده در ادامه صحبت هايش در پاسخ به سئوالي مبني بر وضعيت اعضاي هيات مديره باشگاه استقلال خاطرنشان كرد: چند نفر از اعضاي مورد نظر را انتخاب كرده و آنها را به سازمان تربيت بدني پيشنهاد داده ايم.

وي ادامه داد: پروسه انتخاب اعضاي هيات مديره با مشورت سازمان تربيت بدني صورت مي‌گيرد و تصور مي‌كنم تا پيش از شروع ليگ قهرمانان آسيا و در فرصت مناسب اعضا را معرفي كنيم.


* بازيكن جديد پس از شهرآورد به تهران مي‌آيد
سرپرست باشگاه استقلال در رابطه با جذب بازيكن جديد براي تيم گفت: اين بازيكن كه در پست هافبك چپ بازي مي‌كند درسفري كه اخيرا به همراه ناصر حجازي به اسلواكي داشتم انتخاب شده است و قرار است كادر فني پس از بازي با پرسپوليس در خصوص آن نظر بدهد.

فتح الله زاده خاطرنشان كرد: پس از شهرآورد فيلم بازي‌هاي اين بازيكن را در اختيار پرويز مظلومي قرار مي‌دهيم و در صورت تاييد اين بازيكن مي تواند چند جلسه در تمرينات حاضر شود تا تصميم نهايي درباره وي گرفته شود.

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه بازيكن جديد جاي چه كسي در ليست را خواهد گرفت؟ تصريح كرد: در باشگاه استقلال سيستمي وجود دارد كه اعضاي كادر و كميته فني به هر بازيكن نمراتي را از جنبه‌هاي مختلف مي‌دهند. بدون شك در نيم فصل ليگ برتر پس از بررسي كارنامه بازيكنان مختلف كساني كه نمراتشان به حد نصاب نرسد از ليست خارج خواهند شد.


* نصف فدراسيون فوتبال هم به امارات نرفته بودند
علي فتح الله زاده كه عضور هيات رئيسه فدراسيون فوتبال هم مي‌باشد در بخش پاياني صحبت هايش در خصوص انتقاد محمد مايلي كهن نسبت به حضور اعضاي فدراسيون در امارات براي تماشاي بازي با برزيل گفت: براي مايلي كهن احترام زيادي قائلم اما اين موضوع به مديريت و تصميمات فدراسيون مربوط مي شود.

وي با تاكيد بر اينكه حتي نصف اعضاي فدراسيون هم به امارات نرفته بودند خاطرنشان كرد: بسياري از اعضاي فدراسيون در ايران بودند و براي تماشاي بازي با برزيل به امارات نرفته بودند. من و حبيب كاشاني نيز براي انجام پاره‌اي از مذاكرات به امارات سفر كرده بوديم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 500]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن