تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816643801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

این 8 میوه را حتما بخورید


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک:
متخصصان توصیه می‌کنند روزانه 2 تا 3 وعده میوه به شکل طبیعی،آب‌میوه و کمپوت البته بدون افزودن شکر مصرف کنید و برای آنکه هرگونه آثار آفت‌کش‌ها از روی آنها پاک شود،حتما قبل از استفاده آنها را خوب بشویید و ضدعفونی کنید اما فراموش نکنید اگر آنها را برش زدید،فورا مصرف کنید زیرا ویتامین موجود در آنها در تماس با هوا و نور از بین می‌رود.

لیمو: مقاوم در برابر میکروب، لیمو سرشار از ویتامین c است و ترکیبات ضدعفونی‌کننده آن را تبدیل به میوه‌ای انرژی‌زا و بسیار مناسب برای فصل زمستان کرده است.لیمو حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی است که می‌تواند مانع از بروز بیماری‌های زوال عقل مثل آلزایمر شود.

سیب: مفید برای هضم غذا، سیب حاوی 87 درصد آب، ویتامین‌های A،B1،B2،B6،C، مواد معدنی و کلسیم، منگنز، آهن، ید،‌ پتاسیم و فسفر است.سیب غنی از فیبر بوده و در هضم و دفع راحت به دستگاه گوارش کمک می‌کند.همچنین نگه‌دارنده خوب پرزهای روده‌ای است.از آنجا که قند کمی دارد و به سرعت احساس سیری را القا می‌کند، می‌توان آن را میان وعده‌های غذایی خورد.

[تصویر: 71111_196.jpg]



کشمش: غنی از قند، سوالی که در ذهن اکثر مردم وجود دارد،این است که آیا انگورخشک یا کشمش همان خواص انگور تازه را دارد و مصرف کدام بهتر است؟ بیش از هر موضوعی باید توجه کرد که کشمش بسیار پرکالری‌تر از انگور تازه است و مصرف آن به ویژه به ورزشکاران توصیه می‌شود.

[تصویر: 71112_500.jpg]



انجیر: محرک دستگاه گوارش، 60 تا 70 درصد انجیر را قند تشکیل داده است،پس باید در مصرف آن حد تعادل را نگه داشت.انجیر بسیار انرژی‌زا بوده و برای افرادی که ورزش می‌کنند،مفید است.

[تصویر: 71113_441.jpg]



آناناس:داروی دردهای عادت‌ ماهانه زنان، آناناس حاوی بروملین، نوعی آنزیم ترکیبی که به عنوان مکمل غذایی برای تسهیل دفع و هضم غذا استفاده می‌شود است.کالری کمی دارد و غنی از فیبر است،در نتیجه میوه بسیار مناسبی برای کسانی است که رژیم می‌گیرند.البته سبب سوختن چربی‌ها نمی‌شود. مصرف آناناس مانع از شکل‌گیری سلولیت و حبس آب در بدن می‌شود.

[تصویر: 71114_216.jpg]



زردآلو: برای زیبایی صورت، زردآور غنی از ویتامین و مواد معدنی است و چون فیبر بالایی دارد بسیار به هضم غذا کمک کرده و دفع را آسان می‌کند.از زردآلو برای تهیه مواد آرایشی و ماسک هم استفاده می‌کنند زیرا سبب سالم و درخشان شدن پوست شده و اپیدرم را قوی‌ می‌کند.

[تصویر: 71116_581.jpg]



موز: در مقابل خستگی، ورزشکاران علاقه خاصی به این میوه دارند چون مانع از بروز خستگی جسمی وروحی می‌شود.موز حاوی مواد معدنی منیزیم،پتاسیم و ویتامین‌هایی نظیر A،B،C و E است.بسیار مغذی و انرژی‌زا است.موز قند بالایی دارد و باید در مصرف آن میانه‌رو بود.همچنین برای افرادی که دچار اسهال هستند،بسیار مفید است.

[تصویر: 71115_193.jpg]



گوجه فرنگی: میوه‌ای متفاوت از دیگران، گوجه‌ فرنگی جزو سبزیجات محسوب نمی‌شود بلکه در گروه میوه‌ها قرار می‌گیرد و یکی از میوه‌های اصلی در رژیم‌های مدیترانه‌ای است! گوجه سرشار از آب،فیبر و دفع کننده سموم،آسان‌کننده دفع و قوی‌کننده دستگاه ایمنی است.

[تصویر: 71117_245.jpg]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن