تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812707910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محاكمه مردي كه دامادش را با خودرو به قتل رساند !!!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: محاكمه مردي كه دامادش را با خودرو به قتل رساند

خبرگزاري فارس: جلسه محاكمه مردي كه به خاطر اختلاف با دامادش او را با خودرو به قتل رسانده بود، صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، نيمه‌شب 7 تير سال گذشته، رانندگان خودروهاي عبوري از جاده قديم كرج حوالي شهرك انديشه، پليس را از كشف جسد مرد جواني در وسط بزرگراه باخبر كردند.

مأموران با حضور در محل حادثه با جسد مردي كه بعداً هويت وي آرش مشخص شد، روبرو شدند كه به دليل برخورد با خودروهاي عبوري كشته شده بود.

تحقيقات تكميلي پليس نشان داد مقتول از مدت‌ها قبل و مخصوصاً شب حادثه با پدر همسرش درگيري داشته است. در ادامه تحقيقات پليس خودروي پدر همسر مقتول در حالي يكي از آينه‌هاي آن دچار خسارت شده بود كشف شد.

پدر همسر مقتول به نام ناصر دستگير شد و ضمن اعتراف به درگيري با آرش مدعي شد كه آرش در وسط بزرگراه به سمت او دويده و با خودروي او برخورد كرده است.

قرار مجرميت ناصر به اتهام قتل از سوي دادسراي جنايي صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع داده شد كه صبح امروز به رياست قاضي نورالله عزيزمحمدي برگزار شد.

اصغري‌روشن، نماينده دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده خواستار مجازات متهم شد. اولياي‌دم نيز با شكايت مجدد از متهم، خواسته خود را قصاص متهم عنوان كردند.

در ادامه جلسه، برادر مقتول در جايگاه قرار گرفت و گفت: برادرم با همسر و پدر همسرش اختلاف داشت؛ چند روز قبل از قتل برادرم به من گفت خانواده همسرش او را تهديد به قتل كرده‌اند. همان شب به خانه پدر همسرش رفتم تا با آنها صحبت كنم تا موضوع با خوشي حل شود اما پدر همسرش به من گفت، طلاق دخترم را مي‌گيرم و برادرت را هم خواهم كشت.

وي ادامه داد: شب حادثه هم آرش به من گفت دنبال همسرش رفته اما پدرش اجازه نمي‌دهد بيرون بيايد. او از من خواست به كمكش بروم اما من نتوانستم تا اينكه صبح روز بعد فهميديم به قتل رسيده است.

بعد از برادر مقتول، نوبت به ناهيد همسر مقتول رسيد كه بعد از حضور در جايگاه گفت: آرش به شيشه اعتياد داشت و اصلاً سر كار نمي‌رفت و مدام مرا كتك مي‌زد. اما من با هم اين مشكلات او را دوست داشتم و مي‌خواستم با او زندگي كنم. پدرم مي‌خواست او اعتيادش را كه به دنبال آن من را هم معتاد كرده بود، ترك كند و هيچ وقت راضي به طلاق نبود.

وي ادامه داد: شب حادثه سراغ من آمد ولي پدرم به خاطر اختلافي كه با او داشت، در را روي من قفل كرد؛ آنها در خيابان، از فاصله دور و به صورت لفظي باهم درگير شدند. پدرم يك تكه چوب و آجر به سمت او پرتاب كرد كه آرش رفت.

ناهيد افزود: حدود 8 دقيقه بعد پدرم با خودروي خود و به صورت خلاف خيابان را به سمتي كه آرش رفته بود، رفت و نيمه شب در حالي خودرويش همراه او نبود برگشت. او به مادر و عمويم گفت، آرش در خيابان با او برخورد كرده است ولي نمي‌داند كه ديگر خودروها از روي او عبور كردند يا نه.

ناصر هم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اصلاً اتهام قتل را قبول ندارد، گفت: من نمي‌دانم او به ماشين خورد يا ماشين به او. شب حادثه همسرم به من گفت شخصي شيشه‌هاي خانه را از پشت خانه شكسته‌ است. در همين حين آرش را ديدم كه از مقابل مغازه من عبور و شروع به فحاشي كرد. او دخترم را معتاد كرده بود و من نمي‌خواستم تا زماني كه خودش همچنان معتاد است، دخترم به خانه‌اش برگردد.

وي ادامه داد: او اين كار را چند بار تكرار كرد و من هم با چوب و آجر به سمت او حمله كردم. چند دقيقه بعد براي شكايت از او به سمت كلانتري در حال حركت بودم كه او به سمت من آمد. خودرو را به سمت لاين سبقت منحرف كردم اما ناگهان صدايي آمد كه فكر كردم او به سمت ماشين من چيزي پرتاب كرده است. از ترس بر سرعتم افزودم و فرار كردم.

قاضي اظهارات متهم در بازپرسي كه مدعي شده بود قبل از قتل به خانواده مقتول گفته كه يا او آرش را خواهد كشت يا آرش او را، براي متهم تكرار كرد اما متهم آن را تكذيب كرد.

ناصر همچنين اعترافات قبلي خود مبني بر اينكه مقتول را براي ادب كردن و همچنين اصرار براي ترك اعتياد، تعقيب كرده و به قتل رسانده تكذيب كرد و گفت: من اصلاً او را تعقيب نكردم و در مسير كلانتري با او برخورد كردم.

متهم همچنين اعتراف خود مبني بر اينكه مقتول بعد از برخورد با خودروي وي چندين متر پرتاب شده است را رد كرد و مدعي شد تحت فشار اعتراف كرده است و اصلاً متوجه پرتاب شدن او نشده است.

متهم كه تمام اعترافات قبلي خود را انكار مي‌كرد، اظهارات دختر خود در جلسه دادگاه را هم كه در غياب او درباره واقعه عنوان كرده بود، منكر شد و گفت من موضوع حادثه را به كسي نگفتم. او همچنين اظهارات مستأجر خود را هم كه گفته بود قصد داشته است متهم را از تعقيب مقتول منصرف كند، دروغ خواند.

بعد از اظهارات متهم، وكيل وي در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه متهم در تحت شرايط خاص دادگاه قرار گرفته است گفت: بيشتر اظهارات قبلي متهم درست است اما او قصد قبلي براي قتل دامادش نداشته است. او معتقد بود كه اتهام موكلش قتل غيرعمد است.

متهم نيز دوباره در جايگاه قرار گرفت و در بيان آخرين دفاع گفت: هيچ قصدي در قتل آرش نداشتم و او خودش به سمت خودروي من آمد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن