تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805254934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش كامل بازديد از اردوي تيم‌هاي وزنه‌برداري و واليبال معلولان، جودو و تيروكمان علي‌آبادي: شما مرزهاي ناتواني را شكسته‌ايد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارش كامل بازديد از اردوي تيم‌هاي وزنه‌برداري و واليبال معلولان، جودو و تيروكمان علي‌آبادي: شما مرزهاي ناتواني را شكسته‌ايد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني صبح امروز از اردوي تيم‌هاي وزنه‌برداري و واليبال معلولان و جودو و تيراندازي با كمان بازديد و با ورزشكاران المپيكي و پارالمپيكي ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي‌آبادي در اردوي وزنه‌برداري معلولان با اشاره به مقامات قبلي پارالمپيكي‌ها گفت: اميدوارم بتوانيم موفقيت‌هاي خود را تكرار كنيم، به خصوص وزنه‌برداران كه اخيرا ايرانيزه شده‌اند و از توانايي بسيار بالايي برخوردارند. با وجود افراد قدرتمندي مانند رضازاده و شما وزنه‌برداران عزيز موفقيت‌هايي كسب كرديم كه بيانگر اين است كه وزنه‌برداري رشته‌ي ذاتي در ايرانيان است. جوانان ما ذاتا توان وزنه‌برداري را دارند و اگر بدرستي هدايت شوند، مي‌توانند موفقيت‌هاي بزرگي كسب كنند.

وي ادامه داد: وزنه‌برداران اكنون در تمرينات 20 كيلوگرم بيشتر از ركورد جهاني وزنه را بالاي سر مي‌برند كه بيانگر توانايي و انگيزه‌ي بالاي ورزشكاران ما براي قهرماني و موفقيت است. همان طور كه پيش از اينها پرچم ايران را به اهتزاز درآورديم اميدوارم با هشت مدال خوش رنگ از پكن بازگرديم و افتخارآفرين شويم. معلولان پا را از مرزها فرا گذاشته و نشان داده‌اند كه علي‌رغم محدوديت‌هاي جسمي مي‌توانند مثل افراد سالم زندگي روزمره‌شان را داشته باشند وعقب نيفتند.

در ادامه كاظم رجبي قهرمان پارالمپيك و جهان به علي‌آبادي گفت: ما به جز وزنه‌برداري و ورزش شغل ديگري نداريم و مشكلات بسيار است. شما پيش از اين به المپيكي‌ها قول داديد كه در صورت مدال آوري آنها را استخدام و يا مورد مساعدت قرار مي‌دهيد.

علي‌آبادي در پاسخ به وي گفت: به جوانان كه با قاطعيت و با كسب هشت مدال طلا و دو نقره قهرمان جهان شدند، تبريك مي‌گويم. براي پارالمپيكي‌ها پيش از سفر به پكن امكاناتي در نظر گرفته شده است، بعد از كسب مدال نيز دوستان ما قطعا حمايت خواهند شد. البته ما به لحاظ مالي محدوديت‌هايي داريم و اميدوارم امكانات به حدي برسد كه بيش از اين كمك‌تان كنيم.

در ادامه‌ي بازديدها علي‌آبادي در تمرينات جودو در غياب آرش ميراسماعيلي حاضر شد.

ابتدا "رضوي" رييس فدراسيون جودو گزارشي از عملكرد ورزشكاران، مربيان و سرپرستان ارايه كرد.

علي‌آبادي در ادامه خطاب به ورزشكاران گفت: از سال گذشته سازمان برنامه‌ريزي وسيعي براي ورزش كشور كرده است تا در نقاط مختلف كشور امكانات مختلفي براي تمرين كردن و سازندگي جسم ورزشكاران فراهم شود. از سال 57 تا 84 هزار و چهارصد مكان ورزشي در كشور ساخته شده است. دولت نهم و به ويژه توجه خاص دكتر احمدي‌نژاد به جوانان باعث شد شمار اين ارقام به هزار مكان ورزشي در سال برسد. ما اين نهضت را به طور جدي ادامه مي‌دهيم تا فضاي موردنياز براي تمرين و آموزش مربيان فراهم شود تا از دل انبوه جوانان كشور بهترين‌ها انتخاب شوند. خوشبختانه در جودو جايگاه خوبي در آسيا و جهان پيدا كرديم. در واقع جودو يكي از اميدهاي ورزش كشور است و اميدواريم در پكن شاهد نتايج خوبي از اين رشته باشيم. تاكنون رضازاده، ساعي و دبير توانسته‌اند نام ايران را به اهتزاز درآورند. اميدوارم با كسب مدال‌هاي رنگين ايران را پرآوازه كنيد چرا كه شما مي‌توانيد.

معاون رييس جمهور با بيان اينكه آرزو دارم روزي با مدال‌هاي خوشرنگ شما را در آغوش بگيرم، افزود: حدود 18 روز ديگر وارد عرصه‌ي مقابله و رقابت خواهيد شد. تاكنون هر كاري كه براي سازندگي جسم نياز بوده است، انجام داديد و خود را توانمند كرديد. زماني كه به تنهايي روي تاتامي مي‌رويد خدا همراه شماست، در شرايط سخت به او پناه ببريد چرا كه بهترين كمك كنندگان است.

در ادامه‌ي اين بازديد عليرضا اميني نايب رييس فدراسيون تصريح كرد: مدت دو سال است كه تيم ملي درگير انتخابي المپيك است و در اين مدت شاهد حمايت و توجه ويژه‌ي سازمان بوده‌ايم. حضور ما در شش وزن در المپيك بيانگر سرمايه‌گذاري بزرگ سازمان در ورزش و به ويژه بحث المپيك است. اگر سرمايه‌گذاري بهتري مي‌كرديم انتظار كسب مدال نيز بيشتر از اين بود. طي دو سال گذشته بازيكنان شبانه‌روزي فعاليت كردند و پس از دوحه مراتب صعود را طي كردند. حريفان ما نيز با سرعت بيشتري از ما پيشرفت مي‌كنند. ايراني به جهت داشتن غيرت، حميت و با توكل بر خدا در بحث روحي – رواني كه از پايه‌هاي اصلي قهرماني است، از سايرين جلوتر است. ما به گونه‌اي حركت مي‌كنيم كه سريع‌تر به رقيبان خود برسيم.

وي ادامه داد: قول مي‌دهم در شش وزن المپيكي جودو، جودوكاران تمام تلاش خود را روي تاتامي انجام دهند و بدون هيچ‌گونه كم كاري حاصل تلاش‌ شما را با مايه گذاشتن از جان خود در ميدان مسابقه بدهند. از حضور شما و همكاران سازمان متشكرم چرا كه در روحيه‌ي بازيكنان تاثير مضاعفي خواهد داشت.

علي‌آبادي همچنين در مراسم بازديد از تمرينات تيم ملي واليبال نشسته گفت: تيم واليبال نشسته تركيبي از بازيكنان كاركرده و با سابقه‌ي جهاني و المپيك است. شما مرزهاي ناتواني را شكسته‌ايد و با قدرت دروني خود و با در اختيار داشتن تركيب خوب عناوين مختلف قهرماني را از آن خود كرديد. واليبال رشته‌اي زيبا و پرنشاط است. اهميت شما به گونه‌اي است كه دكتر احمدي‌نژاد پذيرفت كه اگر قرار است در المپيك حاضر شود، به پارالمپيك بيايد. اميدوارم با استفاده از روح بلندي كه در وجودتان هست، با ارتباط نزديك‌تر با خدا و دعاي مردم در پكن به رقابت بپردازيد.

وي ادامه داد: زماني كه وارد زمين مسابقه مي‌شويد مربي شما خارج زمين شما را هدايت مي‌كند، در اين حين يك مربي ديگر نيز هست كه بايد به خوبي به او توكل كنيد. منظورم همان خدايي است كه حتي يك آن از شما جدا نيست. دعاي خير مردم تاثير مثبت در روان شما خواهد داشت. كسب قهرماني در المپيك مردم و مسوولان را بسيار خوشحال خواهد كرد. خداوند در قرآن مي‌فرمايد "از هيچ انساني بيش از وسعش تكليف نمي‌شود." من مي‌خواهم بدانيد دعاي هفتاد ميليون ايراني پشت سر شماست. به عنوان مسوول ورزش كشور از شما تقاضا مي‌كنم نه براي مدال بلكه براي سربلندي و عزت نفس تلاش كنيد.

رييس سازمان تربيت بدني با بيان اينكه موفقيت ما در رشته‌هاي تيمي قابل تقدير است، اظهار كرد: روزي مي‌خواستند در گوش ما كنند كه در بخش تيمي حرفي براي گفتن نداريم. ولي اكنون تيم واليبال نشسته، بسكتبال و واليبال جوانان برخلاف گفته‌ها نتايج خوبي را گرفته است. اميدوارم روزي با دسته‌ي گل به استقبال شما بياييم.

در پايان مراسم بازديد از تمرينات واليبال نشسته، هادي رضايي سرمربي اين تيم لباس‌هاي شماره‌ي 14 و 15 را به علي‌آبادي و كيومرث هاشمي به عنوان همراهان اين تيم در پكن اهدا كرد.

علي‌آبادي در ادامه بازديدهاي خود با حضور در ورزشگاه طرشت با كمانداران ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش ايسنا، ابتدا كريم صفايي از عملكرد سازمان تقدير كرد و گفت: با عنايت سازمان كار احداث زمين تخصصي در ورزشگاه آزادي آغاز شده است و تا دو ماه ديگر اين مجموعه در اختيار كمانداران قرار مي‌گيرد. موضوع تامين معيشت تيراندازان از مهمترين دغدغه‌هاي فكري و علت كاهش انگيزه‌ي ‌آنهاست. با عنايت سازمان و كمك مالي حقوق‌هايي كه براي آنها در نظر گرفته بوديم، پرداخت مي‌شود و تيراندازان تحت بيمه‌ي تامين اجتماعي قرار گرفتند، از طرفي به آنها اجازه‌ي قطع تسهيلات را نداديم چرا كه در راستاي سخنان مقام معظم رهبري (تحصيل، تهذيب، ورزش) حركت مي‌كنيم.

وي ادامه داد: هدف ما تلاشگر بودن است و نه نتيجه‌گرايي. اميدوارم در رنكينگ جهاني صعود داشته باشيم. از سازمان و مسوولان انتظار داريم بيشتر از اينها به ورزشكاران سر بزنند و با آنها ارتباط داشته باشند.

علي‌آبادي در ادامه اين بازديد خطاب به ورزشكاران اظهار كرد: خوشحالي خودم را براي كسب دو سهميه‌ي المپيك براي نخستين بار در تاريخ تيروكمان ابراز مي‌كنم، اميدوارم همان گونه كه مسير ترقي را طي كرديد نتيجه نيز بگيريد. از دو سال و نيم گذشته سه هزار كمان در كشور توزيع شده است، اميدوارم روزي اين تعداد به سي هزار كمان برسد تا رشته اي با پشتوانه‌ي مطلوب داشته باشيم. ما يا بايد ورزشكاران خاص در كشور داشته باشيم و يا براساس برنامه‌ي علمي و توسعه محور حركت كنيم. از صفايي مي‌خواهم خيلي سريع 300 سايت تيروكمان در كشور راه‌اندازي كند. تيراندازي با كمان ورزش هزينه‌بري نيست، با فضايي كه در آزادي در اختيار شما قرار گرفته است و با راه‌اندازي سيبل متحرك امكان تمرين ساده‌تر را براي شما فراهم خواهيم كرد.

رييس سازمان تربيت بدني تصريح كرد: پايداري هرم به توسعه‌ي قاعده‌ي آن بستگي دارد، هرچه تعداد تيراندازان در كشور بيشتر شود، پشتوانه‌هاي قوي‌تري خواهيم داشت. اين هنر فدراسيون است كه افراد خاص در تيراندازي را جذب كند. چرا كه رشته‌ي شما وابسته به سن و سال نيست و همه‌ي افراد را شامل مي‌شود و نيازي به هزينه‌ي سنگين در زيرساخت ندارد. از طرفي مي‌توانيم تجهيزات را آماتوري و حرفه‌اي در داخل كشور توليد كنيم. ايران هميشه در معرض خطر است و تيراندازي از مهارت‌هايي است كه با ايرانيان عجين است.

وي ادامه داد: ما هدف را بازي‌هاي آسيايي 2010 گوانگ‌جوي چين قرار داده‌ايم تا كاروان كامل به اين مسابقات اعزام شويم. نبايد به تيراندازي صنفي نگاه كنيم بلكه بايد ديد‌مان ملي و فراگير باشد. بنابراين تاسيس يك سايت در هر شهر الزامي است.

علي‌آبادي خبر داد: آيين‌نامه‌اي در سازمان تربيت بدني در دست اجراست، بنابراين اين آيين‌نامه بازيكنان مدال آور در المپيك و پارالمپيك در بحث ساخت زيرساخت‌ها و مديريت در اماكن ورزشي در اولويت خواهند بود.

رييس سازمان تربيت بدني گفت: قصد داريم با 500 نفر به مسابقات گوانگ‌جوي چين برويم تا جايگاهي را كه شايسته‌ي نام ايران است، براي خود به ارمغان بياوريم. كشورهاي اطراف ما به لحاظ مساحت در حد شهرهاي ما هستند ولي در نتايج ورزشي نزديك به ما قرار دارند كه اين ناشي از كار نكردن ماست.

علي‌آبادي با بيان اينكه شك نكنيد خدا هميشه همراه شماست، متذكر شد: هر اتفاقي كه در عالم هستي مي‌افتد به دست توانمند كسي است كه دنيا را خلق و اداره مي‌كند. اگر با او ارتباط خوبي بگيريد آرامش خواهيد داشت. اميدوارم با اين آرامش در پكن تير بزنيد.

وي در ادامه گفت: از مربيان و مسوولان و همه‌ي كساني كه زحمات‌شان منجربه كسب دو سهميه‌ي المپيك شد، تشكر مي‌كنم. امروز در رشته‌هايي كه براي ايراني ملي و بومي نيست، صادر كننده‌ي مربي به خارج از كشور هستيم. بايد در رشته‌ي تيراندازي كه بومي است به خودكفايي برسيم و تيرهاي شما به قلب هدف اصابت كند.

در ادامه "حجت الله واعظي" المپيكي تيراندازي با كمان تقاضا كرد كه جداي از بحث فني و به دليل مسايل عاطفي كه ميان مربيان كره‌اي و كمانداران وجود دارد، مربيان كره‌اي نيز به همراه نجمه آبتين و حجت الله واعظي به المپيك بروند.

وي در اين باره اظهار كرد: ظرف چهار سال گذشته عملكرد بسيار خوبي داشتيم و ركوردهاي كشور را در سطوح مختلف بين‌المللي ارتقا داديم و مقابل تيم‌هاي قدرتمند كسب امتياز كرديم. بيشترين كساني كه در روز در كنار ما هستند و براي ما زحمات زيادي كشيدند تا سهميه بگيريم و وارد المپيك شويم، آقاي پارك و خانم لي هستند. اميدوارم سازمان با دادن مجوز به آنها براي همراهي ما در پكن ما را در رسيدن به درخواست‌مان ياري كنند.

در ادامه مقرر شد مربيان كره‌اي جايگزين دو نفر از كساني كه قرار بود همراه تيم ملي به پكن بروند، شوند.

در پايان بازديد نيز علي‌آبادي از تمرينات كمانداران ديدار و با آنها عكس يادگاري گرفت.

كيومرث هاشمي معاون سازمان و رييس مركز توسعه ورزش قهرماني، علي آبادي را در اين بازديدها همراهي مي‌كرد.

انتهاي پيام
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن