تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821278247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير كشور : دولت نهم تنش‌هاي گذشته را تبديل به آرامش عمومي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون وزير كشور : دولت نهم تنش‌هاي گذشته را تبديل به آرامش عمومي كرد
داخلي. سياسي. وزرات كشور.

معاون سياسي وزارت كشور، با اشاره به تلاش دولت در زنده كردن اميدها در دل مردم اضافه كرد: دولت نهم تنش‌هاي گذشته را تبديل به آرامش عمومي كرد.

به گزارش ايرنا،" علي رضا افشار" روز شنبه در آيين معارفه معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري در جلسه شوراي اداري اين استان ، افزود: اين آرامش عمومي براي سازندگي در كشور يك ضرورت است و دولت نهم ان را ايجاد كرد.

وي تصريح كرد: روحيه نشاط و تلاش در سطح مديران و دولت نهم در راستاي تحولات و اصلاحات واقعي، موجب شد، در اين زمينه گامهاي بلندي برداشته شود.

معاون سياسي وزارت كشور يادآور شد: همه بايستي تلاش كنند تا اين اميد براي وحدت ملي و تحقق اهداف و برنامه‌ها تداوم داشته باشد.

افشار، رمز موفقيت تمامي كارها را وحدت عنوان كرد و گفت: وحدت مهمترين راه مقابله با توطئه‌هاي تفرقه افكنانه دشمنان انقلاب اسلامي است و ملت ايران با هوشياري خويش در مقابل توطئه‌هاي دشمنان ايستاده است.

معاون سياسي وزارت كشور تاكيدكرد: رمز حفظ وحدت نيز پيروي از ولايت فقيه است و اين وحدت در سايه پيروي از فرامين و فرمايشات مقام معظم رهبري ايجاد مي‌شود و دولت نهم مبناي كار خود را تحقق رهنمودهاي مقام معظم رهبري قرار داده است.

وي، در معرفي معاون سياسي امينتي استانداري گفت:وظيفه ذاتي وزارت كشور در مقوله امنيت، امور سياسي و امور اجتماعي است و معاونت سياسي امنيتي انجام اين ماموريت‌ها را برعهده دارد و در راس اين فعاليت‌ها تقويت وحدت و ايجاد اميد و نشاط در بين مردم است و با رصد كردن نقاط تفرقه سعي در خثني كردن اين نقاط دارد.

افشار، دامن زدن به مسايل تفرقه‌گرايانه و اختلافات محلي و قومي را موجب اتلاف وقت و انرژي دانست و گفت: دامن زدن به تفرقه ، خواست دشمن است.

معاون سياسي وزارت كشور، طرح تحول اقتصادي را يك حركت بزرگ براي اصلاح نظام اقتصادي كشور دانست و گفت:برخي‌ها بدون بررسي، اين طرح را زير سوال مي‌برند و اين حركت، غيركارشناسي‌ترين كار است و آنها كه بدون بررسي، طرحهاي دولت را زير سوال مي‌برند نگاه سياسي دارند.

افشار تاكيد كرد: دولت از سال‌هاي گذشته برروي اين طرح بزرگ اقتصادي كار كارشناسي كرده و ابعاد مختلف آن رابررسي كرده است.

به گفته وي، رمز موفقيت اجراي طرح تحول اقتصادي در كشور يكپارچگي و مشاركت مردم است و معاونان سياسي در ايجاد زمينه براي عزم ملي و مشاركت مردم مسووليت دارند.

استاندار چهارمحال وبختياري نيز گفت:در دولت نهم نگاه ويژه‌اي به توسعه اين استان شد و در دو دور سفرهاي رييس جمهوري و هيات دولت گامهاي بلندي براي توسعه و آباداني چهارمحال و بختياري برداشته شد.

" رجبعلي صادقي " افزود: در سفر اول رييس جمهوري و هيات دولت بيش از ‪ ۱۷۶‬مصوبه و تفاهمنامه با ‪ ۳۵‬هزار ميليارد ريال زمينه سرمايه‌گذاري تصويب شد كه ‪ ۹۷‬درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

وي افزود: در سفر دوم نيز ‪ ۱۸۶‬مصوبه و تفاهمنامه با ‪ ۴۰‬هزار ميليارد ريال زمينه سرمايه‌گذاري در استان تصويب شد.

به گفته وي، در طول سه سال گذشته ‪ ۷۶‬هزار ميليارد ريال تقاضا براي سرمايه‌گذاري در چهارمحال وبختياري انجام شده و شش هزار و ‪ ۵۰۰‬ميليارد ريال نيز طرح‌هاي بخش خصوصي به بهره‌برداري رسيده و پنج هزار و ‪ ۷۰۰‬ميليارد ريال طرح‌هاي عمراني از سوي دولت اجرا شده است.

وي ، ميزان تسهيلات بانكي بنگاههاي زودبازده اقتصادي را شش هزار و ‪۷۷۰‬ ميليارد ريال ذكر و اضافه كرد : تقاضا براي سرمايه‌گذاري در اين مدت ‪۱۳۸‬ درصد، مصوبات كارگاه اشتغال ‪ ۷۶‬درصد و پرداخت تسهيلات بانكي ‪ ۴۸‬درصد در سطح استان مي‌باشد.

استاندار چهارمحال وبختياري،اين استان را از نظر وقوع جرم و ناهنجاري‌ها در سطح كشور در رتبه آخر دانست و گفت:چهارمحال وبختياري با توجه به فرهنگ بالاي مردم يك استان بسيار امن است.

به گزارش ايرنا، در اين آيين كه مديران دستگاههاي اجرايي چهارمحال و بختياري حضور داشتند، " مراد كاظمي " فرماندار سابق شهرستان اردل به عنوان معاون جديد سياسي امنيتي استاندار چهارمحال وبختياري معرفي و از خدمات ‪ ۳۳‬ماهه " محمدرضا رضايي " قدرداني شد.

" محمدرضا رضايي " معاون پيشين سياسي امنيتي استاندار به عنوان معاون پشتيباني و نيروي انساني استانداري چهارمحال وبختياري منصوب شده است.ك/‪۲‬ ‪۶۰۷ /۶۷۱/۷۳۵۹‬
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن