تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران خودرو خراسان بزرگترين مجموعه خودروسازي بومي پس از انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ايران خودرو خراسان بزرگترين مجموعه خودروسازي بومي پس از انقلاب است
مشهد - خبرگزاري مهر: مديرعامل كارخانه ايران خودرو گفت: ايران خودرو خراسان، اولين و بزرگترين مجموعه خودروسازي پس از انقلاب است كه به دست متخصصين داخلي ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، منوچهر منطقي صبح امروز در مراسم افتتاح فاز تكميلي كارخانه ايران خودرو خراسان رضوي كه با حضور رئيس جمهور افتتاح شد، اظهار داشت: طراحي خط مونتاژ نهايي و بدنه اين كارخانه به وسيله متخصصين گروه صنعتي ايران خودرو انجام شده است.

وي افزود: همچنين بيش از 80 درصد ماشين آلات و تجهيزات اين كارخانه، ساخت صنعتگران ايراني است.

منطقي با بيان اينكه اين كارخانه در احداث سايتهاي خارج از كشور الگويي براي انتقال تكنولوژي به ساير كشورها بوده است، اظهار داشت: با ايجاد ايران خودرو خراسان رضوي فناوري طراحي و ايجاد پايگاه هاي توليد خودرو كسب شد كه امروز به عنوان يكي از افتخارات جمهوري اسلامي محسوب مي شود.

وي افزود: مجموعه فن آوري و دانش مذكور در قالب يك بسته فناوري جهت ايجاد پايگاه هاي ساخت و توليد خودرو توسط ايران به همه كشورها قابل ارائه است.

مديرعامل كارخانه ايران خودرو گفت: ايران خودرو خراسان رضوي به عنوان يكي ازموفق ترين طرحهاي تمركز زدايي در محدوده اي به وسعت 730 هكتار و در مسير خطوط انتقال انرژي، بزرگراه هاي ترانزيتي و شاهراه هاي اطلاعاتي كشور احداث شده كه بزرگترين پروژه صنعتي خراسان رضوي است.

وي مجموعه سرمايه گذاري ارزي و ريالي اين پروژه را 1500 ميليارد ريال عنوان كرد.

منطقي خاطرنشان كرد: خط رنگ به كار گرفته شده در پروژه به عنوان پيشرفته ترين خط رنگ كشور و خاورميانه داراي سيستم پيشرفته Rodip است كه در اين فرايند، گردش 360 درجه اي بدنه انجام مي شود.

وي در خصوص تأثيرات ايجاد اين كارخانه در استان خراسان رضوي گفت: با توجه به اينكه ايران خودروي خراسان رضوي در منطقه محروم ايجاد شده تا اين مرحله سبب اشتغال بالغ بر سه هزار نفر به طور مستقيم در سايت شده است.

وي ظرفيت نهايي اين كارخانه را 150 هزار دستگاه و فروش تقريبي آن را دو هزار و 200 ميليارد تومان خواند.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن