تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814221359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون عمران و محيط زيست سازمان صنايع كوچك ‌ فعاليت شهرك‌هاي صنعتي رضايتمند نيست ‌


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: معاون عمران و محيط زيست سازمان صنايع كوچك ‌ فعاليت شهرك‌هاي صنعتي رضايتمند نيست ‌
در حال حاضر فعاليت شهرك‌هاي صنعتي كشور رضايتمند نيست كه براي افزايش سطح كمي و كيفي آن، تغييرات اساسي در سازمان لا‌زم است كه در اين راستا برنامه‌هايي تهيه و تدوين شده است.
به گزارش روابط عمومي سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي ايران، اسفنديار حيدري، معاون عمران و محيط زيست سازمان صنايع كوچك در همايش معاونان اجرايي شركت شهرك‌هاي صنعتي سراسر كشور افزود: ايجاد تغييرات در آيين‌نامه‌ها و مقررات اين سازمان و شهرك‌هاي صنعتي بسيار لا‌زم و ضروري است.وي با تأكيد بر وجود تخصص در سطح نيروهاي انساني سازمان، اظهار داشت: در اين رابطه، سطح معاونت‌هاي اجرايي و فني بايد حداقل داراي مدرك كارشناسي ارشد به بالا‌ باشد.
حيدري، لزوم اجراي آزمون جهت شناسايي نيروهاي متعهد و متخصص و سنجش توانايي‌هاي علمي آن‌ها را مورد تأكيد قرار داد و گفت: از آن‌جايي كه سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي نقشي مهم و پررنگ در اقتصاد كشور ايفا مي‌كند، بنابراين نيروهاي به‌كار گرفته‌شده در اين سازمان نيز بايد داراي توانايي‌هاي لا‌زم باشند.مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان شرقي نيز در اين گردهمايي گفت: امسال به منظور ساخت شهرك‌هاي صنعتي در سطح استان، 30 ميليارد ريال هزينه مي‌شود.
محمدرضا زعفراني، افزود: اين درحالي است كه هزينه صرف‌شده براي ساخت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان شرقي در سال گذشته تنها 15 ميليارد ريال بوده است.وي گفت: علي‌رغم دو برابر شدن اعتبار ساخت شهرك‌هاي صنعتي آذربايجان شرقي، موانعي فراروي رونق اقتصادي استان وجود دارد كه راهكارهاي مرتفع شدن اين موانع بايد به صورت علمي تدوين و اجرايي شود.
وي ايجاد و تقويت صنايع مادر و بزرگ صنعتي، توسعه صنايع رقابت‌پذير با جهت‌گيري صادراتي و توزيع فضاي متعادل در بين كارگاه‌هاي صنعتي استان را از راهكارهاي برطرف‌‌سازي اين موانع برشمرد.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن