تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816454417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرها پیش از آغاز نمايشگاه بازی‌های رایانه‌ای توكيو منتشر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: در اکثر موافق نشريات چند روزی زودتر از تاريخ عرضه‌شان به دست مخاطبين می‌رسند. نشريات فلاينگ‌گت و فاميتسو هر دو امروز در ژاپن عرضه خواهند شد، اما اين دو مجله از روز گذشته به دست برخی از مشتركين رسيده‌اند. نكته‌ی جالب در رابطه با مجله‌ی فاميتسو اين‌كه در خبرهای این شماره، اتفاقات با استفاده از افعال زمان گذشته نوشته شده‌اند، با اين‌كه هنوز اين رونمايی‌ها انجام نشده‌اند.

فاميتسو برای شماره‌ی هفته‌ی بعد خود يک مطلب مفصل و كامل از قسمت پنجم از مجموعه‌ بازی‌های ياكوزا و هم‌چنين يک مصاحبه با تتسويا نومورا در رابطه با Dissida 012 ترتيب داده‌ است. البته خبرنگاران فاميتسو هميشه حرف‌های بيشتر و تایيد نشده‌ای نيز در مصاحبه‌های خود دريافت می‌كنند، پس احتمالا از پروژه‌های ديگر نومورا نيز حرف‌هايی خواهيم شنيد.
تعدادی از خبرهای اين شماره‌ی فامیتسو را كه يک روز زودتر به دست خوانندگان رسيده است مرور می‌كنيم:

اطلاعات بيشتر از ديسيدا
فاميتسو اطلاعات بيشتری از دنباله‌ی فاينال‌فانتزی ديسيديا كه با نام Dissida 012 شناخته می‌شود ارایه کرد. به غير از شخصیت‌های لايتنينگ و كاين كه قبلا تایيد شده بودند، افراد بيشتری (بيش‌تر از 3-4 شخصيت) به بازی افزوده خواهند شد. اسكوئرانيكس هم‌چنين تایيد كرد تمام نقشه‌ها و شخصيت‌های بازی قبلی در Dissidia 012 حضور خواهند داشت.

در كنار Summonهای جديدی كه به بازی اضافه شده‌اند، قابليت جديدی تحت عنوان "حالت دستيار" نيز به آن افزوده شده است كه به بازی‌کننده اجازه می‌دهد در ميان مبارزه از يک شخصيت ديگر درخواست كرده تا برای مدت محدودی بهمراه وی مبارزه كند.
در اين حالت، شما می‌توانيد به شخصيت همراه دستور بدهيد.

اسكوئر هيچ اطلاعاتی در خصوص داستان بازی ارایه نکرده است و هنوز نمی‌دانيم كه عدد 012 در ميان نام بازی چه نقشی دارد... با اين حال اسكوئرانيكس تاکید کرده شايد برخی از كسانی كه بازی را در نمايشگاه بازی‌های رایانه‌ای توكيو انجام می‌دهند بتوانند مقداری از داستان نهفته آن را متوجه شوند.
بر اساس اظهارات نومورا لازم نیست مدت زمان زیادی را برای تجربه‌ی این بازی انتظار بکشید.


- Dissidia Duodecim Final Fantasy 012







اطلاعات بيشتر از Valkyria Chronicles 3
سگا چندی پيش سايتی تحت عنوان Valkyria Chronicles 3 به ثبت رساند. پس از بازگشايی سايت اين شرکت كه مخصوص نمايشگاه بازی‌های رایانه‌ای توكيو برنامه‌ريزی شده بود، عده‌ای به تحليل كدها و سورس سايت پرداختند و نام بازی فوق را در آن بين يافتند.
اولين قسمت Valkyria Chronicles بر روی پلي‌استيشن3 عرضه شد و موفقيت‌ بسياری كسب كرد. Valkyrie Chronicles II نيز با عرضه بر روی پی‌اس‌پی همانند نسخه‌ی اول، فروش خوبی داشت. با اين حال مسوولان سگا تصميم گرفته‌اند قسمت سوم از اين مجموعه را نیز بر روی كنسول دستی سوني عرضه كنند. بازی در دوره‌ی زماني قسمت اول (1930 ميلادی) اتفاق خواهد افتاد، اما شخصيت‌ها و داستانی كاملا متفاوت خواهد داشت.
Valkyria Chronicles 3 در تاريخ هفدهم ژانويه سال آينده‌ي ميلادي (7 بهمن 1389) با قيمت 6.500 ين (70 هزار تومان) عرضه خواهد شد.

- Valkyria Chronicles 3







نسخه‌ی Final Mix از Kingdom Hearts: Birth by Sleep
اسكوئرانيكس اعلام كرد نسخه‌ی Final Mix از آخرين قسمت از مجموعه‌ بازی‌های قلوب پادشاهی را در ژاپن عرضه خواهد كرد. نسخه‌های Final Mix بازی‌های قبلي اين مجموعه كه در ژاپن عرضه شدند، از صداگذاری انگليسي و هم‌چنين صحنه‌ها و دشمن‌های بيشتري برخوردار بودند.
با اين حال اسكوئر اطلاعات بيشتری در اين زمينه ارایه نکرده است و مطمئن نيستيم كه اين نسخه چه تغييراتي با نسخه‌ی اصلی خواهد داشت.

بازسازی ICO و Shadow of The Colossus تایيد شد
سونی باز‌سازی عناوين ICO و Shadow of the Colossus را بصورت HD برای پلی‌اسيتشن3 تایيد كرد. اين دو عنوان كه سال‌ها قبل برای پلی‌استيشن2 ساخته شده بودند، از بهترين بازی‌های این كنسول محسوب می‌شوند.
طرفداران سونی و پلی‌استيشن چندسالی بود كه از اين شرکت درخواست می‌كردند اين عناوين را برای پلي‌استيشن3 باز‌سازی كند كه نهايتا اين خبر هم از سوی سونی تایيد شد.
با توجه به نوشته‌ی فاميتسو، بنظر می‌رسد كه اين دو عنوان در ژاپن جدا از هم منتشر شوند. هنوز هيچ تاريخ انتشار و قيمتی برای اين دو بازی در نظر گرفته نشده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن