تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815576514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانلود ورژن جديد نرم افزار مرورگر اينترنت اکسپلورر Internet Explorer 9 (نسخه دمو)


واضح آرشیو وب فارسی:میهن دانلود:


دانلود ورژن جديد نرم افزار مرورگر اينترنت اکسپلورر Internet Explorer 9 (نسخه دمو)

همانطور که ميدانيد براي اينکه بتوان وارد سايتهاي مختلف در محيط اينترنت شد نياز است تا از مرورگري براي اينکار استفاده کنيم. در حال حاضر چند مرورگر در جهان هستند که به نسبت ساير مرورگرها از محبوبيت بسيار زيادي در ميان کاربران برخوردارند مانند مرورگر های اينترنت اکسپلورر ، موزيلا فايرفاکس ، اپرا و ... که در اين ميان مرورگر هاي اکسپلورر و فايرفاکس از محبوبيت بيشتري نسبت به ساير مروگرها برخورداراند. اکثر شما مرورگر پیش فرض ويندوز Internet Explorer را مي شناسيد. تا به حال نسخه هاي مختلفي از اين مرورگر اينترنتي از سوي شرکت مايکروسافت منتشر شده که آخرين آن نسخه 8 مي باشد. در اين نسخه تمامي اشکالات نسخه هاي قديمي اين مرورگر تا حد قابل قبولي بر طرف گرديده و نيز امکانات جديدي هم به آن اضافه شده است. در سال 2009 طبق آماري که در ميان کاربران وب گرفته شد مرورگر اينترنت اکسپلورر با اختصاص 49 درصد آرا به عنوان نخستين مرورگر منتخب کاربران براي جستجو در اينترنت انتخاب شد. شايد عمده ترين دليل این انتخاب پیش فرض بودن اين مرورگر در ويندوزهای شرکت مايکروسافت باشد. اما در نسخه هاي جديد آن اضافه شدن امکانات بسيار عالي سبب شده تا انديشه بدي که کاربران در مورد نسخه هاي قديمي اين مرورگر داشتند به طور کامل بر طرف گردد. امروز در سايت ميهن دانلود جديد ترين نسخه نرم افزار مرورگر اينترنت اکسپلورر را برايتان آماده کرده ايم که در آن بسياري از نواقص نسخه هاي قديمي بر طرف شده است.
نسخه ي جديد اين مرورگر با نام Internet Explorer 9 منتشر شده که البته اين نسخه به صورت کامل نمي باشد در واقع هنوز شرکت مايکروسافت ورژن نهايي مرورگر اينترنت اکسپلورر 9 را منتشر نکرده و اين ورژن به صورت دمویی از ورژن نهايي و کامل نرم افزار اينترنت اکسپلورر مي باشد که قرار است در آينده نزديک معرفي گردد. اما در اين نسخه دمو هم نواقص و اشکالاتي که در نسخه هاي قديمي وجود داشته تا حد بسيار بالايي رفع شده و امکانت متعددي نيز به آن اضافه گشته. يکي از امکانات بسيار خوبي که در ورژن 8 و نيز اين ورژن قرار داده شده قابليت Tab Browsing است که شما با کمک آن مي توانيد در يک پنجره اين مرورگر چندين سايت باز کنيد و به مشاهده آنها بپردازيد. همچنين نواقصي نظير پاک شدن ناخواسته کوکي ها ، ناسازگاري با وبسايت هاي تحت PHP ، ناهماهنگي با دانلود منيجرها ، کاهش تجزيه تحليل در اسکريپت هاي PHP و ... به طور کامل بر طرف گرديده است. علاوه بر اين قابليت هايي نظير سريعتر شدن لود صفحات ، افزايش سرعت باز کردن عکس ها ، ايجاد تغييرات متعدد در جاوا اسکريپت ها ، افزايش امنيت و ... در آن  به چشم مي خورد.
توضيحات کامل تر و ويژگيهاي نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخي از ويژگي‌هاي اين نرم افزار:
- داشتن سرعت بسيار بالا در هنگام باز کردن صفحات وب سايت ها.
- لود بسيار سريع عکس ها و تصاوير موجود در صفحات اينترنتي.
- قابليت باز کردن و مشاهده ي صفحات اينترنتي به صورت ‏Tab تحت يك پنجره.
- داشتن دانلود منيجر قوي جهت دريافت فايل هاي مختلف.
- داشتن امنيت بسيار بالا و جلوگيري از نفوذ هکرها به سيستم.
- جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم.
- قابليت اضافه کردن يا حذف نمودن Toolbar ها.
- امکان تغيير نوع فونت در محيط نرم افزار.
- سازگاري با انواع استانداردهاي تحت وب.
- ساده بودن از لحاظ استفاده و کاربرد.
- داشتن محيط زيبا و کاربر پسند.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- سازگاري با انواع پروتوکل ها.
- داشتن حجم مناسب.
- و ...






دانلود - Download Link

لینک دانلود کمکی - Mirror Link
رمز:





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: میهن دانلود]
[مشاهده در: www.mihandownload.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 577]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن