تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805292730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست ويژه دور دوم سفرهاي استاني هيئت دولت صورت گرفت تصويب 80 طرح براي تسريع در آباداني و پيشرفت استان كهگيلويه وبويراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: در نشست ويژه دور دوم سفرهاي استاني هيئت دولت صورت گرفت تصويب 80 طرح براي تسريع در آباداني و پيشرفت استان كهگيلويه وبويراحمد
هيئت دولت عصر پنج شنبه در نشست ويژه دور دوم سفرهاي استاني كه به رياست آقاي احمدي نژاد تشكيل شد و حدود 4 ساعت طول كشيد بيش از 80 مصوبه را براي تسريع در آباداني و پيشرفت استان كهگيلويه و بويراحمد به تصويب رساند .
15 طرح بزرگ توليدي و صنعتي با اعتبار 6 هزار ميليارد ريال آغاز ساخت واحد توليدي پتروشيمي ساخت نيروگاه 500 كيلوواتي سيكل تركيبي ساخت آزادراه و تكميل راههاي در حال ساخت تسريع اجرا و تكميل سدهاي درحال ساخت تكميل مطالعات ساخت راه آهن توسعه و تجهيز فرودگاه گچساران و ارتقا سامانه ناوبري اين فرودگاه ايجاد نيروگاههاي برق آبي و حمايت از سرمايه گذاران ساخت 17 سالن ورزشي و 30 زمين فوتبال روستايي ساخت 4 سالن ورزشي هزار و 200 نفري احداث مجتمع بزرگ ورزشي ياسوج و پرداخت تسهيلات جديد از محل تسهيلات بنگاههاي زودبازده براي كارآفريني و اشتغال جوانان از مهمترين مصوبات هيئت دولت براي توسعه و محروميت زدايي در استان كهگيلويه و بويراحمد است .
بگزارش واحد مركزي خبر رئيس جمهور عصر پنجشنبه در نشست خبري با خبرنگاران رسانه ها نيز گفت : اميدواريم با تلاش و اهتمام مردم و با بهره برداري از مصوبات دور اول سفر در آينده نزديك شاهد بهره مندي مردم از دستاوردهاي سفر دوم باشيم .
احمدي نژاد بااشاره به اينكه مردم استان در پاكي صداقت و وفاداري به اسلام سرآمدند از مهمان نوازي و حضور گسترده مردم در استقبال از هيئت دولت قدرداني كرد.
رئيس جمهور افزود : خاطره مبارزات مردم اين ديار با طاغوتها در تاريخ با قلم زرين حك شده است و از زماني كه امام راحل (ره ) پرچم ظلم ستيزي را بلند كردند آنان همواره در صحنه حضور داشته اند.
اين گزارش حاكي است ملاقات عمومي رودررو رئيس جمهور با مردم كهگيلويه وبويراحمد در استانداري نيز ازجمله برنامه هاي روز دوم سفر احمدي نژاد بود.
اين ديدار به صورت انفرادي و خصوصي بود و گروههاي مختلف مردم كه از قبل براي حل وفصل مشكلاتشان تقاضاي ملاقات كرده بودند با احمدي نژاد ديدار و گفتگو كردند.
در اين ملاقات چهره به چهره استاندار كهگيلويه وبويراحمد هم حضورداشت و رئيس جمهور پس از آگاهي از مشكلات ملاقات كنندگان دستورات لازم را براي حل آنها صادر كرد.
رئيس جمهور همچنين در ادامه دومين روز سفر به كهگيلويه و بويراحمد به طور سرزده از محلات محروم حاشيه شهر ياسوج بازديد كرد.
احمدي نژاد در اين بازديد از نزديك با مشكلات اين محلات به ويژه بافتهاي فرسوده آن آشنا شد.
اهالي اين مناطق كه از حضور رئيس جمهور در محله شان باخبر شدند در اطراف وي گرد آمدند و با ذكرصلوات و شعار از احمدي نژاد استقبال كردند.
آنان ضمن خوش آمدگويي به رئيس جمهور مشكلاتشان را ازجمله اصلاح گذرگاهها و معابر و بهبود كيفيت آب آشاميدني با وي در ميان گذاشتند و احمدي نژاد براي رفع آنها دستورات لازم را صادر كرد.
احمدي نژاد در سفر به كهكيلويه و بويراحمد با خانواده هاي شهدا ايثارگران اين استان نيز ديدار كرد. وي در اين ديدار طي سخناني گفت : تهديد و عصبانيت امروز دشمنان ناشي از به پايان رسيدن راه رسيدن آنان ناتواني و سرافكندگيشان برابر عزت و عظمت ملت ايران است .
وي افزو : راه شهدا جانبازان و آزادگان همان خط مستقيم پيامبر اعظم (ص ) و ائمه معصومين (ع ) و تنها راه نجات بشر است .
وي گفت : امروز در داخل ايران و يا ديگر كشورها نابساماني مشكلات وتبعيض ديده مي شود كه حاصل دور بودن از ارزشها و فرهنگ شهادت است .
رئيس جمهور افزود : امروز پاسداري و صيانت از راه شهدا و فرهنگ شهادت وظيفه قطعي و عمومي براي همه ماست .
احمدي نژاد با اشاره به درخشش نام و راه ملت ايران در جهان والگو شدن آن براي ديگر ملتها گفت : با ايستادگي و مجاهدت اين ملت پرده از چهره دروغين جنايتكاران عالم برداشته شد و ملتها گروه گروه به سمت ارزش و آرمانهاي ملت ايران حركت مي كنند.
رئيس جمهور به لشكركشي آمريكا و متحدانش به منطقه اشاره كرد و گفت : امروز با رهبري هوشمندانه رهبر عزيز انقلاب اسلامي و پيروي و حضور آگاهانه ملت ايران در عرصه هاي مختلف كساني كه روزي به سلطه 300 ساله بر اين ملت ومنطقه اميد بسته بودند . امروز به دنبال راهي براي فرار از منطقه هستند.
رييس جمهور صبح روز پنج شنبه همچنين در جمع علما روحانيون و طلاب استان كهگيلويه و بويراحمد حضور يافت و در سخناني گفت : « دولت امروز نه تنها در جبهه سياسي و فرهنگي بلكه در جبهه اقتصادي نيز در حال نبرد سنگين با دشمنان و دنباله هاي داخلي آنان است » .
به گزارش ايسنا دكتر احمدي نژاد با اشاره به اقدامات و فعاليت هاي دولت در عرصه هاي اقتصادي گفت : دشمنان و برخي عمال داخلي آن از دو سال قبل همه توان خود را به خصوص در مسايل اقتصادي متمركز كرده اند تا به زعم خود دولت و انقلاب و مردم ايران را كنار بزنند اما يقينا اين خيال خامي است كه در سر مي پرورانند.
وي خاطرنشان كرد : به فضل الهي انقلاب اسلامي بر همه آن ها غلبه و همه توطئه ها را دفع خواهد كرد; چراكه موج انقلاب اسلامي بسيار قوي تر از آن است كه با برخي بازي ها متوقف شود البته ممكن است آسيب هايي وارد شود كه دولت با همه توان تلاش مي كند صدمات آن را به صفر برساند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر اين كه علما و روحانيون حافظان و پرچمداران اسلام ناب محمدي هستند خاطرنشان كرد : نقشي كه علما در طول تاريخ در صيانت از ارزش ها و انديشه پاك متعالي داشته اند بي بديل است و اين نقش بايد با تمام و كمال حفظ و تقويت شود.
رييس جمهور مساجد و مراكز عبادي را پايگاه هاي اصلي نشر فرهنگ در جامعه دانست و گفت : فعاليت فرهنگي اصيل و سازنده در سازماندهي مساجد و مراكز عبادي تاثيرگذارتر است و دولت به عنوان وظيفه در جهت تقويت اين مراكز اصيل حركت مي كند.
وي با اشاره به كم توجهي هايي كه در دهه اخير به مراكز ديني شده است تصريح كرد : دولت تلاش دارد تا فاصله ايجاد شده بين مراكز ديني با ساير حوزه ها را جبران كند.
رييس جمهور همچنين طي سخناني در مراسم افتتاح سامانه ملي كنترل و نظارت بر طرح ها و پروژه هاي عمراني كشوركه در سفر به استان كهكيلويه و بويراحمد و در استانداري برگزار شد گفت : مديريت پروژه هاي عمراني و كنترل و نظارت بر آن امر بسيار مهمي در كشور است و با توجه به تعداد زياد و تنوع پروژه ها و حجم بالاي سرمايه گذاري ضرورت استانداردسازي و دقت در نحوه هزينه هايي كه نهايي مي شود بسيار مهم است .
دكتر محمود احمدي نژاد با اشاره به اهميت اين طرح افزود : با افتتاح اين سامانه زمينه فراهم مي شود كه مسئولان مربوطه در سطوح گوناگون به صورت لحظه اي در جريان اجراي اين پروژه باشند و من از مسئولان اين طرح تشكر و خواهش مي كنم كه زمينه اي را فراهم كنند تا تمام مردم بتوانند امكان ورود به اين سايت را داشته باشند و در جريان اخبار قرار بگيرند.
وي تاكيد كرد : اصلاح سيستم نيازمند استمرار نظارت مردمي است و اين طرح مي تواند در اين ارتباط بسيار موثر و به اصلاح كارها كمك كند. بايد زمينه اي فراهم شود كه مردم بتوانند نظرات خود را در مورد اين طرح ها بيان كنند و در جريان اخبار اين پروژه ها قرار گيرند.
جلسه كارگروه تخصصي آب كشاورزي مسكن و زيربنايي نيز در جريان دور دوم سفر رييس جمهور و هيات وزيران به استان كهگيلويه و بويراحمد به مدت بيش از سه ساعت در محل استانداري استان برگزار شد.
به گزارش ايسنا در اين جلسه كه به رياست دكتر محمود احمدي نژاد و با حضور وزرا مسئولين و مديران محلي استان برگزار شد روند توسعه بيش از پيش استان كهكيلويه و بويراحمد مورد بحث و بررسي قرار گرفت .
تمهيدات لازم جهت گسترش آب زي پروري راه هاي بهينه سازي مصرف آب در صنعت و كشاورزي و همچنين اصلاح سيستم آبياري در سطح استان از جمله مباحثي بود كه در كارگروه تخصصي آب و كشاورزي مطرح و تدابير لازم در جهت سرعت بخشي به روند موجود و اصلاح موانع اتخاذ شد.
كمك به بهسازي و تكميل طرح هاي فاضلاب شهري راه هاي افزايش توليد مسكن شهري و كمك به روند توليد مسكن روستايي بهسازي جاده ها و راه هاي روستايي و شهري و تكميل هر چه سريع تر پروژه هاي نيمه تمام راه از جمله ديگر مباحث طرح شده در جلسه كارگروه تخصصي آب كشاورزي مسكن و زيربنايي بود. در اين جلسه كه نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي نيز حضور داشتند علاوه بر مسئولين استاني و ملي نمايندگان تشكل هاي تخصصي توليدي صنعتي و كشاورزي دغدغه ها و طرح هاي پيشنهادي خود را جهت استفاده بهينه از ظرفيت هاي بالقوه استان كهگيلويه و بوير احمد ارائه دادند.
 جمعه 4 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن