تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سوپرمن جدید سینما؟!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک:
[تصویر: pc149aa9e9fab477562b2edc0194997b82_68203.jpg]


این كاراكتر در شرایط عادی یك روزنامه‌نگار بی‌دست و پا به نام كلارك كنت است كه در مواقع خطر و گرفتاری، تبدیل به سوپرمن می‌شود...
به گزارش فارس، با مطرح شدن نام «جان‌ هم» برای ایفای نقش كاراكتر مرد پرنده در قسمت جدید مجموعه فیلم كمیك استریپی «سوپرمن»، بحث تولید این فیلم وارد مرحله جدی‌تری شد.
كمپانی برادران وارنر كه امتیاز تولید نسخه سینمایی قصه ابرقهرمانانه «سوپرمن» را دارد، از یك سال قبل در فكر تولید قسمت جدیدی از این مجموعه فیلم بوده است.
جان هم در طول یك ماه گذشته چندین دیدار با مسئولان این كمپانی داشته و منابع نزدیك به كمپانی می‌گویند این مذاكرات مثبت بوده است.
اگر همه چیز به‌خوبی پیش برود، «جان هم» در قسمت پنجم مجموعه فیلم «سوپرمن» نقش كاراكتر ابرقهرمان دو شخصیتی قصه را بازی خواهد كرد.
این كاراكتر در شرایط عادی یك روزنامه‌نگار بی‌دست و پا به نام كلارك كنت است كه در مواقع خطر و گرفتاری،تبدیل به سوپرمن می‌شود.
در عین حال، رسانه‌های گروهی از «زاخاری لوی» و «جو مانگانیلو» هم به عنوان نامزدهای احتمالی نقش سوپرمن اسم می‌برند.
جان هم كه كار بازیگری را از سال 2000 شروع كرد،تا به حال نقش مهمی را در فیلم‌های سینمایی خود بازی نكرده است اما مجموعه تلویزیونی «آدم دیوانه» وی در چهار سال اخیر، جزو كارهای پربیننده بوده است.
نكته‌ای كه رسانه‌های گروهی در ارتباط با انتخاب او برای ایفای نقش سوپرمن مطرح می‌كنند، این است كه وی برای بازی در این نقش كمی پیر است.
هم متولد سال 1971 است و اكنون حدود 40 سال سن دارد.
نسخه سینمایی «سوپرمن» اولین بار در سال 1978 ساخته شد و «كریستوفر ریو» نقش مرد پرنده‌ای را در سه قسمت از این مجموعه فیلم بازی كرد.
از سال 1983 به بعد قسمت تازه‌ای از این مجموعه فیلم ساخته شد.
تهیه كنندگان فیلم در سال 2006 قسمت جدیدی از آن را با بازی «براندون روث» تهیه كردند كه نتوانست انتظارات تماشاگران را برآورده كند.
شنیده می‌شود كه قسمت جدید «سوپرمن» را برادر جوان‌تر «كریستوفر نولان» كارگردانی خواهد كرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن