تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813253926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شش پروژه برق رساني در استان بوشهر به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شش پروژه برق رساني در استان بوشهر به بهره برداري رسيد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان بوشهر اعلام كرد: شش پروژه برق رساني در اين استان اجرا شده و مورد بهره برداري قرار گرفت.


به گزارش روزپنجشنبه اين روابط عمومي،اين پروژه ها شامل نصب و راه اندازي سه دستگاه ترانسفورماتور هوايي و سه دستگاه ترانسفورماتور 315 كاوا زميني در دو شهرستان گناوه و دشتي است.
براساس اين گزارش، نصب سه دستگاه ترانسفورماتور هوايي در شهرستان گناوه در راستاي برطرف كردن ضعف ولتاژ برق روستاهاي مال محمود و چهل رزعي عجم و برق رساني به چاه هاي كشاورزي در اين شهرستان بوده است.
اين گزارش حاكي است: نصب و راه اندازي اين سه دستگاه با يك ميليارد و 348 ميليون ريال باعث تقويت وضعيت برق 60 خانوار و چاه هاي كشاورزي اين منطقه شد.
روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان بوشهر افزوده است: همچنين با نصب و راه اندازي سه دستگاه ترانسفورماتور 315 كاوا زميني در شهرستان دشتي وضعيت برق 86 خانوار در اين شهرستان بهبود يافت.
براساس گزارش اين روابط عمومي،براي اجراي اين پروژه ها 624 ميليون ريال هزينه شده است.
اين گزارش حاكي است: درارتباط بااجراي اين پروژه درشهرستان هاي گناوه و دشتي پنج كيلومترو182 متر شبكه فشار متوسط و ضعيف هوايي ايجاد شده است.
ك/1 7210/539/675 شماره 147 ساعت 11:32 تمام
 پنجشنبه 3 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 3523]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن