تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804007098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنايت داماد خشمگين در منزل مادرزن سابق ‌ - زهرا جعفرزاده


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: جنايت داماد خشمگين در منزل مادرزن سابق ‌ - زهرا جعفرزاده


در يك جنايت دلخراش داماد خانواده‌اي با وارد شدن به منزل پدر همسر سابقش پس از پرتاب سه نارنجك جنگي و شليك 6 گلوله، مادرزنش را كشت و 6 نفر ديگر را روانه بيمارستان كرد.اين متهم سابقه‌دار كه مدت زمان كوتاهي از آزادي‌اش از زندان مي‌گذشت، در حال حاضر متواري است.

انفجار نارنجك سكوت صبحگاهي را شكست

عقربه‌ها حدود ساعت 6 صبح چهارشنبه دوم مردادماه را نشان مي‌داد كه صداي انفجار و شليك پي‌درپي گلوله‌ها، اهالي محله بلوار امامزاده قلعه حسن‌خان را وحشت‌زده به خيابان كشاند.

صدا از منزل يكي از ساكنان قديمي به گوش مي‌رسيد. صحنه دور شدن دو مرد كه در حال دويدن بودند، توجه‌ چند نفر از همسايه‌ها را جلب كرد. دقايقي بعد مشخص شد 6 نفر از اعضاي يك خانواده و مادر آنها كه زني 65 ساله به نام است به شدت مجروح شده‌اند بدين ترتيب به سرعت موضوع به پليس اطلا‌ع داده شد و ماموران كلا‌نتري 19 شهر قدس (قلعه ‌حسن‌خان) به محل رفتند. حادثه دلخراش بود. 6 نفر از اعضاي خانواده در حالي كه از وخامت حال مادرشان به شدت نگران بودند مجروح شده و غرق در خون بودند.

بر اين اساس با هماهنگي پليس، اورژانس به محل رفت و 6 عضو خانواده را به بيمارستان فياض‌بخش منتقل كرد. اين در حالي بود كه مادر خانواده به دليل شدت جراحات در دم جان باخته بود. در اين ميان دو نفر ديگر به دليل قرار گرفتن در فاصله دورتري از محل شليك دچار آسيب نشدند.

داماد سابقه‌دار، عامل جنايت بود

با مرگ اين زن و مجروح شدن 6 نفر ديگر، ماموران كلا‌نتري به محل رفته و بررسي‌هاي خود را آغاز كردند. مشخصات داده شده از سوي اهالي محل از عامل قتل كه در حال فرار بود، با توجه به اظهارات اعضاي مجروح شده خانواده حكايت از آن داشت كه مهاجم، داماد سابق خانواده بوده است. با آغاز تحقيقات كارآگاهان شهريار وارد عمل شده و در اولين شاخه از تحقيقات پي بردند ساعت 6 صبح روز گذشته داماد خانواده كه نام دارد و به تازگي از زندان آزاد شده است، به خانه مادرزن سابقش رفت و زنگ خانه را به صدا درآورد و پدرزنش كه براي رفتن به محل كار آماده مي‌شد در را براي او باز كرد اما با چهره برافروخته دامادشان و شخص ديگري كه او را همراهي مي‌كرد مواجه شد كه اسلحه و چند نارنجك در دست داشتند. هراسان به عقب برگشت. اهالي منزل در خواب بودند كه صداي انفجارهاي پي‌درپي آنها را وحشت‌زده كرد. با وارد شدن به خانه 6 گلوله به سمت مادرزن، همسر و چند نفر ديگر شليك كرد. سپس نارنجك را به سمت اعضاي خانواده همسرش انداخت و فرار كرد. در اثر اصابت تركش‌هاي نارنجك و گلوله مادرزن متهم كشته شد و 6 نفر ديگر كه در ميانشان همسر و دو فرزند جوان بودند نيز مجروح شدند.

جنايت براي انتقام از خانواده همسر

تحقيقات كارآگاهان براي يافتن انگيزه اين جنايت با بررسي اظهارات اعضاي نجات يافته اين خانواده نشان داد: به خاطر ضرب و جرح همسر و پسرش با چاقو 17 ماه در زندان بود و تمام اين مدت آنها را تهديد مي‌كرد تا شكايت خود را پس بگيرند. اين در حالي بود كه در اين مدت همسرش از او طلا‌ق گرفت. همين موضوع سبب شد تا نقشه انتقام از سوي طراحي شود.

به گفته همسر سابق متهم چندين بار آنها را تهديد به مرگ كرده و حتي مدعي شده بود كه نارنجك و اسلحه مي‌خرم و شما را مي‌كشم. بررسي كارآگاهان از محل مشخص كرد كه انفجار نارنجك حدود 20 سانتيمتر از كف اتاق محل حادثه را تخريب كرده و آثار تركش‌ها روي در و ديوار كاملا‌ مشهود بود.

جزئيات حمله مسلحانه در گفت‌وگو با اعتماد ملي ‌

دختر 19 ساله متهم كه در اين حادثه از ناحيه دو پا و بازوي دست راست مجروح شده در حالي كه روي تخت بخش اورژانس بيمارستان فياض‌بخش بود درباره حادثه صبح روز گذشته به اعتماد ملي گفت: از شب قبل همراه مادر و برادرم به منزل مادربزرگم در بلوار امامزاده شهر قدس رفتيم و شب را همان‌جا مانديم. من، مادرم، برادرم، مادربزرگ و پدربزرگ، پسرخاله مادرم و همچنين خاله‌ام همراه پسر و همسرش در منزل بوديم. مادربزرگم مريض بود. ساعت حدود 7 صبح چهارشنبه بود كه در خانه‌مان به صدا درآمد. پدربزرگم در حال آماده شدن براي رفتن به سركار بود. وقتي در را باز كرد پدرم، همراه فرد ديگري كه دوستش بود به زور وارد خانه شدند. در دستشان 3 نارنجك بود و پدرم دو اسلحه در دست داشت. ابتدا با صداي نارنجكي كه در حياط خانه منفجر شد وحشت‌زده از خواب بيدار شدم. لحظاتي بعد در حالي كه نمي‌دانستم چه اتفاقي افتاده پدرم و دوستش را ديدم كه وارد منزل شدند. پدرم يك نارنجك زير لحافم انداخت كه منفجر شد. سپس به سمت همه ما كه در حالت خواب و بيدار بوديم شليك كرد. يك گلوله به بازوي راستم اصابت كرد. مادر، پدربزرگ، مادربزرگ، برادرم ، فريدون پسرخاله مادرم و زهرا خاله‌ام همه به خاطر تيراندازي و اصابت تركش نارنجك‌ها مصدوم شدند.

ادامه داد: بار اولي نيست كه پدرم به ما حمله مي‌كند. چراكه پيش از اين در سال 83 به خاطر درگيري شديد و ضرب و شتم مادرم و برادرم با چاقو در حياط يكي از مراكز مشاوره به دو سال حبس محكوم شد. آن موقع مادرم به خاطر بدرفتاري‌هاي پدرم در حال انجام مقدمات طلا‌ق بود به همين خاطر به مركز مشاوره رفته بود اما پدرم كه با اين كار مخالف بود به محل رفت و همان جا آنها را مجروح كرد. بر اثر ضربات او، برادر و مادرم چند روز در بيمارستان بستري شدند، او 17 ماه در زندان بود اما با وثيقه آزاد شد. تمام اين مدت هم ما را تهديد مي‌كرد تا رضايت بدهيم. مي‌گفت با اسلحه شما را مي‌كشم. به خاطر همين تهديدها مادرم از او شكايت كرد و حكم جلب او صادر شد. پدرم تحت تعقيب پليس بود كه اين جنايت را مرتكب شد. به گفته مصدوم اين حادثه، پدر و مادرش سال‌ها است با يكديگر اختلا‌ف دارند. پدرش كه يك تراشكار است شخصي شكاك و بدبين بود و زندگي را به كام خانواده تلخ كرده بود. ‌

فرزند سوم متهم فراري اضافه كرد: مدتي در خانه مادربزرگم زندگي مي‌كرديم اما در حال حاضر خانه‌اي در شهرك راه‌آهن اجاره كرده‌ايم. پدرم ابتدا نمي‌دانست در منزل مادربزرگم ميهمان هستيم اما در يك تماس تلفني تهديدآميز كه با منزل مادربزرگم برقرار كرد متوجه شد ما آنجا هستيم. البته برادرم به ميهماني نيامد و منزل يكي از دوستانش بود و خوشبختانه آسيبي نديد.

مادرم 37 ساله است و تركش نارنجك به سرش اصابت كرده است. خواهرزاده متوفي اين حادثه نيز كه مردي ميانسال به نام است درباره حمله داماد خشمگين گفت: من براي انجام كاري به منزل خاله‌ام آمده بودم و قرار بود صبح روز چهارشنبه پيگير كارهايم شوم. در اتاق پذيرايي همراه خاله و شوهرخاله‌ام خوابيده بودم كه با صداي انفجار بيدار شده و ديدم وارد منزل شد و به همه جا شليك كرد. خاله‌ام شديدترين مصدوم اين حمله وحشيانه بود. اين مصدوم نيز به رفتارهاي نادرست متهم فراري با خانواده‌اش اشاره كرد و گفت: علي و شهلا‌ (همسرش) دخترخاله و پسرخاله بودند كه از همان اوايل ازدواج با هم مشكل داشتند اما علي راضي به طلا‌ق نبود. هم‌اكنون فريدون، زينب، شهلا‌، امين (پسر متهم)، زهرا (دختر متوفي) و رمضان پدربزرگ خانواده به دليل اصابت گلوله و تركش نارنجك در بخش اورژانس بيمارستان فياض‌بخش بستري هستند و حال تعدادي از آنها به دليل شدت جراحات وخيم اعلا‌م شده است. ‌

آغاز تحقيقات براي دستگيري متهم متواري

با مشخص شدن جزئيات اين حادثه كارآگاهان پليس آگاهي شهريار تحقيقات گسترده خود را براي دستگيري اين متهم فراري آغاز كردند. ماموران احتمال مي‌دهند متهم به يكي از شهرهاي شمالي رفته است از اين رو بررسي‌هاي خود را با اين احتمال آغاز كردند.

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن